Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00653401/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Przedszkola Miejskiego nr 1 „Perełki Bałtyku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie nr1 "Perełki Bałtyku"
1.2.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320930910
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Warszawska 13
1.4.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.4.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.7.) Numer telefonu: (91) 327 46 14
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pmnr1.perelkibaltyku@gmail.com
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole-miejskie-nr1.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656809
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00653401
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zmiana postanowień Umowy może nastąpić tylko w formie pisemnej w postaci aneksu do Umowy. Katalog zmian zawiera §10 projektu umowy (załącznik nr 3 do SWZ)
Po zmianie:
Zmiana postanowień Umowy może nastąpić tylko w formie pisemnej w postaci aneksu do Umowy. Katalog zmian zawiera §9 projektu umowy (załącznik nr 3 do SWZ)
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów żywnościowych (owoce, warzywa, ziemniaki)
- P-15/2025: Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców oraz kiszonek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Dostawy jaj kurzych, warzyw i owoców (sprawa nr 3/ZP/WTiZ/25)
- Dostawa artykułów spożywczych oraz warzyw i owoców (18)
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na II kwartał 2025 dla Domu Pomocy Społecznej "kalina" w Suwałkach
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Wiśniowej Górze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.