Ogłoszenie z dnia 2024-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00572697/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu znakowania akt sądowych z wykorzystaniem technologii RFID w Sądach okręgu białostockiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Skłodowskiej-Curie 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857459200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialystok.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea7f8584-b0dc-4dae-ba2e-80c680eb835e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie systemu znakowania akt sądowych z wykorzystaniem technologii RFID w Sądach okręgu białostockiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea7f8584-b0dc-4dae-ba2e-80c680eb835e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249474/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 System znakowania akt sądowych z wykorzystaniem technologii RFID dla sądów okręgu białostockiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572697
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 656418,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – dostawa i wdrożenie systemu RFID do znakowania akt sądowych dla 7 wydziałów Sądu Okręgowego w Białymstoku, wraz z usługą utrzymania,4.5.3.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35123400-6 - Znaczki identyfikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 182869,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – dostawa i wdrożenie systemu RFID do znakowania akt sądowych dla 10 wydziałów Sądu Rejonowego w Białymstoku, wraz z usługą utrzymania,4.5.3.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35123400-6 - Znaczki identyfikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 257929,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – dostawa i wdrożenie systemu RFID do znakowania akt sądowych dla 5 wydziałów Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, wraz z usługą utrzymania,4.5.3.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35123400-6 - Znaczki identyfikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 132829,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – dostawa i wdrożenie systemu RFID do znakowania akt sądowych dla 3 wydziałów Sądu Rejonowego w Sokółce, wraz z usługą utrzymania4.5.3.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35123400-6 - Znaczki identyfikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 82789,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215571,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215571,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215571,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Currenda Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191764433
7.3.3) Ulica: Aleja Niepodległości 703A
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-853
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215571,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303215,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303215,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303215,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Currenda sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191764433
7.3.3) Ulica: Aleja Niepodległości 703A
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-853
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303215,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157142,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157142,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157142,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Currenda sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191764433
7.3.3) Ulica: Aleja Niepodległości 703A
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-853
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157142,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98713,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98713,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98713,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Currenda sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191764433
7.3.3) Ulica: Aleja Niepodległości 703A
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-853
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98713,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
12 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Wdrożenia – w zakresie świadczenia Usługi Utrzymania, przy czym dostawa sprzętu oraz dostawa i wdrożenie oprogramowania ma nastąpić w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż do dnia 20 grudnia 2024 r.,
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wykonanie usługi stałej ochrony fizycznej terenu, zewnętrznej i wewnętrznej budynków Uniwersytetu w Białymstoku
- "Ochronę mienia i osób w obiektach Zespołu Szkół Mechanicznych im. Św. Józefa w Białymstoku przy ul. Broniewskiego 14"
- "Usługa cateringowa na potrzeby Politechniki Białostockiej w 2025r." - ZK-DZP.262.108.2024
- Przebudowa części pomieszczeń budynku Collegium Universum blok D i C - 1 z przeznaczeniem na pomieszczenia laboratoryjne i biurowe.
- Postępowanie na dostawę sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług administracyjno - gospodarczych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku - Obsługa Ośrodka Szkoleniowo - wypoczynkowego w Białowieży ul. Krzyże 36
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.