eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaRozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok



Ogłoszenie z dnia 2024-12-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277434

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Tadeusza Kościuszki 3

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438233477

1.5.8.) Numer faksu: 438233477

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psmzw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmzw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2b1c711-a7a5-4713-bf00-e8d1fb39ca28

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2b1c711-a7a5-4713-bf00-e8d1fb39ca28

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00284220/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W niniejszym postepowaniu Zamawiający prowadził wcześniej postępowanie w trybie podstawowym w którym nie złożono żadnej oferty. Zamawiający nie dokonał zmiany warunków zamówienia podczas prowadzenia negocjacji

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c3bd19fa-9a0d-42f2-b578-d729240acc6b

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących zadania inwestycyjnego: Rozbudowa
i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej
Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli: zakres dodatkowy na 2024 rok.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do zaproszenia do
negocjacji.
3. Zatrudnianie na podstawie stosunku pracy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
1) Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji
robót Wykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące czynności
w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na
wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –
Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.). Wymagania w tym zakresie
dotyczą zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy w szczególności
pracowników fizycznych (robotników budowlanych), wykonujących roboty bezpośrednio
związane z wykonywaniem robót pod kierownictwem oraz operatorów sprzętu
mechanicznego przy pomocy którego realizowany będzie przedmiot zamówienia (wymóg
ten nie dotyczy m.in. osób kierujących budową czy dostawców materiałów budowlanych
oraz sytuacji, gdy prace te wykonuje osobiście osoba fizyczna prowadząca samodzielnie
działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo). Rodzaj czynności
niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy
o pracę przez Wykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych
w dokumentach zamówienia.
2) Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa
Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej.
Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia
dodatkowych pracowników lub wymiany tych już zgłoszonych.
3) Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o
pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
4) Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
4. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w INFORMACJI I w załącznikach do niej normy
krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na
producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym
zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych
produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do
jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w
każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może
wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest
uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie,
które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w informacji i/lub w
załącznikach do informacji. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami
równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentach zamówienia. Na
Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów
równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników
określonych w dokumentach zamówienia.
5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. Uzasadnienie braku podziału
zamówienia na części:
1) Kompleksowa realizacja zamówienia wynika z charakteru zamówienia. Podział zamówienia
na części mógłby w sposób istotny zagrozić terminowemu oraz właściwemu jakościowo
wykonaniu zamówienia z uwagi na brak możliwości dokładnego i zgodnego w czasie
skoordynowania współpracy kilku wykonawców. Zamówienie nie zostało podzielone na
części z następujących względów:
a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sobą związanych.
Rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi
związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót wykonywanych przez
różnych Wykonawców.
b) Przedmiot zamówienia powinien być realizowany etapowo i wg kolejności etapów.
Ponadto przy tego typu robotach wykonywanych przez różnych Wykonawców
opóźnienie jednego z Wykonawców wpłynęło by negatywnie na terminowość wykonania
innych elementów lub etapów inwestycji — zależnych od terminowego wykonania prac
przez innego Wykonawcę.
c) Przy tego typu pracach wykonywanych przez różnych Wykonawców niemożliwe byłoby
jednoznaczne określenie zasad odpowiedzialności OC (np. w razie jednoczesnego
wykonywania robót przez wielu Wykonawców utrudnione byłoby ustalenie podmiotu
odpowiedzialnego za szkody objęte polisą OC).
d) Wykonawcy powielaliby koszty prac, co wpływałoby na koszty inwestycji. W każdej z
ofert częściowych Wykonawca musiałby założyć odrębną wycenę użycia tego samego
rodzaju sprzętu, w sytuacji, w której składając jedną ofertę, użycie sprzętu wyceniłby
jednokrotnie. W dokumentacji projektowej wskazane są rozwiązania wymagające użycia
wielorodzajowego sprzętu budowlanego.
e) Każdy z Wykonawców w cenę wliczałby odrębne koszty ubezpieczenia, co zwiększyłoby
poziom wydatków Zamawiającego. Reasumując Zamawiający nie dokonał podziału
zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi
trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia.
Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne
części zamówienia mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
f) Niedokonanie podziału zamówienia na części podyktowane było zatem względami
technicznymi, organizacyjnymi oraz charakterem przedmiotu zamówienia
2) Podkreślić należy, że zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby
konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw ze względu na to, iż zakres
zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty z grupy małych lub
średnich przedsiębiorstw. Zamawiający nie określił wygórowanych wymagań progowych
dotyczących doświadczenia dla potencjalnych wykonawców zainteresowanych
zamówieniem. Warunki udziału w postępowaniu zostały dostosowane w taki sposób aby mali
i średni wykonawcy mogli złożyć oferty. Potencjalni Wykonawcy z sektora małych i średnich
przedsiębiorstw jeżeli nie są zainteresowani wykonaniem całości zamówienia mogą złożyć
ofertę wspólną, tworząc np. konsorcja. W takiej sytuacji należy złożyć oświadczenie
określając w nim jaki zakres świadczenia wykona każdy z nich.
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na przedmiot zamówienia na okres
nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Niezależnie od gwarancji Wykonawca
ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Okres rękojmi ustala się na okres tożsamy okresowi gwarancji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 835000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 835000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 835000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTW AIRCONOMIC SP Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389379400

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 835000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.