Ogłoszenie z dnia 2024-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00585112/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00594512/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowe ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Komunalnego Komax Sp. z o.o. w zakresie ryzyk majątkowych, komunikacyjnych oraz odpowiedzialności cywilnej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "KOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: KOMAX
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071007834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Kęty
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komax@komax.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komax.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9db5cd69-6cd3-4635-839a-0dd0ae77d04e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowe ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Komunalnego Komax Sp. z o.o. w zakresie ryzyk majątkowych, komunikacyjnych oraz odpowiedzialności cywilnej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9db5cd69-6cd3-4635-839a-0dd0ae77d04e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585112
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PK/05/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Komunalnego Komax Sp. z o.o.w zakresie ryzyk majątkowych, odpowiedzialności cywilnej oraz komunikacyjnych obejmujące trzy zadania:
Zadanie I: Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej w tym:
a) Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
b) Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
c) Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i
posiadanym mieniem,
d) Ubezpieczenie maszyn i urządzeń budowlanych
Szczegóły zawierają załączniki do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.5.5.) Wartość części: 110000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Komunalnego Komax Sp. z o.o. w zakresie ryzykmajątkowych, odpowiedzialności cywilnej oraz komunikacyjnych obejmujące trzy zadania:
Zadanie II: Ubezpieczenie OC środowiskowe i zarządcy nieruchomości, w tym:
a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za spowodowanie bezpośredniego zagrożenia szkodą w środowisku lub szkodą w środowisku
b) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 8300 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Komunalnego Komax Sp. z o.o. w zakresie ryzykmajątkowych, odpowiedzialności cywilnej oraz komunikacyjnych obejmujące trzy zadania:
Zadanie III: Ubezpieczenie pojazdów w tym:
c) Obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych
d) Ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów
e) Ubezpieczenie autocasco
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512000-2 - Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych
4.5.5.) Wartość części: 77200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117054,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117054,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117054,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010001345
7.3.3) Ulica: Rondo Ignacego Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117054,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla części II nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78763,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95321,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78763,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPENSA TOARZYSTWO UBEZPIECZEŃ Spółka Akcyjna VIENNA INSURANCE GROUP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006216959
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 162
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-232
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78763,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia - ofertę Wykonawcy:
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA
Rondo Ignacego Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa
Cena ofertowa brutto: 117.054,09 zł brutto
Część III
Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia - ofertę Wykonawcy:
COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
VIENNA INSURANCE GROUP
AL. Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa
Cena ofertowa brutto: 78.763,00 zł brutto
INNE PRZETARGI Z KĘT
- "Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych"
- "Utrzymanie i eksploatacja instalacji do przetwarzania odpadów zielonych w Kętach w 2025 r."
więcej: przetargi w Kętach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- GRUPOWE UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE PRACOWNIKÓW, WSPÓŁMAŁŻONKÓW, PARTNERÓW I DOROSŁYCH DZIECI PRACOWNIKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA
- Usługi ubezpieczenia pojazdów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Usługa ubezpieczenia Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Żarach
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Reszel
- Ubezpieczenie majątku PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku, w podziale na dwie części
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Nowa Sól - Miasto.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.