Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygot. dok. proj. na zad., pn. Przedsięwz. Rem. Wybr. kamienic będących w admin.MZBK w Lesznie, realizow. w tryb ust. z dn21.11.2008 r. o wspier. term. i rem oraz o centralnej ewidencji emisyj. bud
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Budynków Komunalnych w Lesznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410512441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Dekana 10
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk-leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzbk-leszno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygot. dok. proj. na zad., pn. Przedsięwz. Rem. Wybr. kamienic będących w admin.MZBK w Lesznie, realizow. w tryb ust. z dn21.11.2008 r. o wspier. term. i rem oraz o centralnej ewidencji emisyj. bud2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0365dbca-e254-4142-9ad7-353c09623c77
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069762/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym na poszczególne części zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Przesłanka udzielenia zamówienia z art. 305 pkt 2) PZP:" Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione."
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c37b9fad-e109-46a2-9288-8a417623b8ff
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOR.210.45.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170731,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I przedmiotu zamówienia, w skład której wchodzi:a. Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynku położonego w Lesznie ul. Osiecka 2a
Zakres zadania obejmuje:
- Opracowanie opinii technicznej sporządzonej dla budynków, weryfikującej stan ich budowlany oraz zawierającej niezbędne opisy, wyliczenia oraz badania, jeżeli są wymagane;
- Przygotowanie koncepcji zakresu prac remontowych z uwzględnieniem wytycznych z audytu remontowego oraz opinii/ekspertyz technicznych. Akceptacja przyjętych rozwiązań z ww. etapów przez Zamawiającego.
- Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego dla w/w budynków (projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, projektu instalacji sanitarnych, projektu instalacji elektrycznych, projektu instalacji teletechnicznych) zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 poz. 1609 ze zmianami);
- Wykonanie projektów technicznych oraz wykonawczych, jeżeli są niezbędne do wykonania robót budowlanych;
- Opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i ofertowych dla wszystkich branż;
- Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż;
- Uzyskanie zgłoszenia na budowę lub pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych, jeżeli jest wymagane;
- Uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji – jeżeli przepisy prawa tego wymagają;
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad projektem do czasu zakończenia zadania, w tym aktualizację projektu technicznego i wykonawczego;
- Przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich do wykonanej dokumentacji w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia (szczegółowe warunki przeniesienia praw autorskich określają Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 9 do zaproszenia do negocjacji);
- Dokumentacja winna odpowiadać przepisom prawa i odnośnym normom, a także wymaganiom technicznym obowiązującym w dniu przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. Dokumentacja winna spełniać wymogi określone w Prawie zamówień publicznych dla opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane oraz uwzględniać inne wymogi określone w Prawie zamówień publicznych dla realizacji inwestycji. Dokumentacja musi umożliwiać ogłoszenie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sposób zgodny z przepisami i złożenie oferty dla wykonania zadania inwestycyjnego objętego dokumentacją. Dokumentacja musi umożliwiać wykonanie inwestycji w pełnym zakresie, zgodnie z przepisami, normami, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, bez wad, a także w sposób nadający się do eksploatacji.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca pełnił nadzór autorski nad projektem do czasu zakończenia przedsięwzięcia remontowego, w tym na bieżąco aktualizował projekty techniczne.
- Zamawiający wymaga uwzględnienia w ramach oferty bezpłatnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, niezbędnych do przygotowania postepowania na wykonanie robót budowlanych, w oparciu o ustawę - Prawo zamówień publicznych.
- Zmawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na opracowaną dokumentację projektową gwarancji jakości, która będzie również przedmiotem negocjacji. Nie dopuszcza się podania okresu gwarancji jakości innego niż: 24, 36, 60 miesięcy. Okres gwarancji jakości ustalony w toku negocjacji cenowych zaoferowany przez Wykonawcę dla danej części zamówienia, będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby w opracowanej dokumentacji nie posługiwać się nazwami własnymi.
4. Forma i ilość dokumentacji:
1) Projekt budowlany - 6 egzemplarzy w formie papierowej (w tym przynajmniej trzy egzemplarze opieczętowany i podpisany przez Wydział Architektury, Budownictwa i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Leszna) oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
Dla każdej branży osobno należy opracować szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych– 4 egzemplarze w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
3) Opracowania kosztowe
Dla każdej branży osobno należy opracować przedmiary robót – 3 egzemplarze w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
Kosztorysy inwestorskie powinny obejmować całokształt zadania z podziałem na branże. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy sporządzić z podziałem na elementy robót. Do opracowania należy dołączyć zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało aktualizowanie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót na etapie procedury wyboru Wykonawcy robót.
4) Pozwolenie na budowę ( jeżeli jest wymagane), pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku (jeżeli wymagane) - egz. oryginalne
Zapis elektroniczny
Dla celów przetargowych do dokumentacji należy dołączyć w formie elektronicznej:
– płytę CD/DVD z zapisem dokumentacji projektowej, ZZK oraz kosztorysu inwestorskiego w wersji edytowalnej w formatach *.dwg, *.dxf, *.doc, *.ath, *.rds lub kompatybilnych.
Płyta winna zawierać wszystkie opinie i uzgodnienia, warunki techniczne, które były wymagane podczas opracowywania dokumentacji projektowej (wersja PDF lub JPEG).
– płytę CD/DVD z zapisem projektu w wersji nieedytowalnej PDF, JPEG nie zawierająca kosztorysów inwestorskich oraz danych osobowych, które są chronione ustawą o danych osobowych. Płyta winna zawierać m.in.:
• projekty – opis techniczny i rysunki;
• przedmiary robót;
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
• uzgodnienia i opinie, warunki techniczne.
Zapis na płycie winien być czytelny (skatalogowany), podzielony na branże oraz pozostałe elementy dokumentacji projektowej.
5. Sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z zasadami okeśloymi w zaproszeniu do negocjacji
• Uwagi dodatkowe:
1) Z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca złoży do właściwych organów administracji architektoniczno–budowlanej kompletne wnioski o wydanie decyzji warunkujących realizację robót budowlanych;
2) W przypadku wykazania braków przez organ prowadzący postępowanie, Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia stosownych zmian i uzupełnień w terminie wskazanym przez ten organ;
3) W przypadku nie zrealizowania powyższego, Zlecający uzna to za wykonanie dokumentacji z nienależytą starannością, ze skutkami wynikającymi z ustawy o zamówieniach publicznych;
4) Przekazanie i odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego i oświadczenia projektanta o kompletności projektu oraz o tym, że projekt został wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Do projektu należy dołączyć oświadczenie Projektanta, że wszystkie uwagi wniesione na etapie opracowania projektu zostały w nim uwzględnione;
5) Przekazane projekty do Zamawiającego mają być zweryfikowane przez sprawdzających;
6) Za zgodność przedmiaru robót z projektem odpowiada Wykonawca, w razie zapytań oferentów w trakcie ogłaszania przetargu na wykonawstwo, Wykonawca jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi w ciągu 24 godzin do Zamawiającego.
7) Przy odbiorze końcowym przedstawić zestawienie opracowanych dokumentacji oraz uzyskanych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych i przekazać wszystkie pisma w oryginale;
8) Projekt winien zawierać wszystkie inne elementy niezbędne do realizacji;
9) Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stan zaawansowania prac projektowych (również w formie elektronicznej);
10) Wszelkie opłaty za pozyskiwane wypisy i wyrysy, decyzje, uzgodnienia i opinie ponosi Wykonawca;
6. Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji niniejszej Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość oferty brutto. Zamawiający może żądać kopii aktualnie obowiązującej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem opłacenia wymagalnych składek na dowolnym etapie obowiązywania niniejszej umowy.
7. Stosownie do przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U.2024.poz.1289 ) Zamawiający wymaga, aby – w razie realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem pojazdów samochodowych w rozumieniu przepisu art. art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1251) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.
8. Wykonawca bezpośrednio przed podpisaniem projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 9 do zaproszenia), zobowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące wykorzystania pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania (Załącznik nr 10 do zaproszenia).
9. Dokumenty dotyczące przedmiotu udzielenia zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno.
10. Szczegółowe warunki rozliczania i odbioru przedmiotu zamówienia zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II przedmiotu zamówienia, w skład której wchodzi:a. Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynku położonego w Lesznie ul. Osiecka 3
Zakres zadania obejmuje:
- Opracowanie opinii technicznej sporządzonej dla budynków, weryfikującej stan ich budowlany oraz zawierającej niezbędne opisy, wyliczenia oraz badania, jeżeli są wymagane;
- Przygotowanie koncepcji zakresu prac remontowych z uwzględnieniem wytycznych z audytu remontowego oraz opinii/ekspertyz technicznych. Akceptacja przyjętych rozwiązań z ww. etapów przez Zamawiającego.
- Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego dla w/w budynków (projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, projektu instalacji sanitarnych, projektu instalacji elektrycznych, projektu instalacji teletechnicznych) zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 poz. 1609 ze zmianami);
- Wykonanie projektów technicznych oraz wykonawczych, jeżeli są niezbędne do wykonania robót budowlanych;
- Opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i ofertowych dla wszystkich branż;
- Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż;
- Uzyskanie zgłoszenia na budowę lub pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych, jeżeli jest wymagane;
- Uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji – jeżeli przepisy prawa tego wymagają;
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad projektem do czasu zakończenia zadania, w tym aktualizację projektu technicznego i wykonawczego;
- Przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich do wykonanej dokumentacji w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia (szczegółowe warunki przeniesienia praw autorskich określają Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 9 do zaproszenia do negocjacji);
- Dokumentacja winna odpowiadać przepisom prawa i odnośnym normom, a także wymaganiom technicznym obowiązującym w dniu przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. Dokumentacja winna spełniać wymogi określone w Prawie zamówień publicznych dla opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane oraz uwzględniać inne wymogi określone w Prawie zamówień publicznych dla realizacji inwestycji. Dokumentacja musi umożliwiać ogłoszenie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sposób zgodny z przepisami i złożenie oferty dla wykonania zadania inwestycyjnego objętego dokumentacją. Dokumentacja musi umożliwiać wykonanie inwestycji w pełnym zakresie, zgodnie z przepisami, normami, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, bez wad, a także w sposób nadający się do eksploatacji.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca pełnił nadzór autorski nad projektem do czasu zakończenia przedsięwzięcia remontowego, w tym na bieżąco aktualizował projekty techniczne.
- Zamawiający wymaga uwzględnienia w ramach oferty bezpłatnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, niezbędnych do przygotowania postepowania na wykonanie robót budowlanych, w oparciu o ustawę - Prawo zamówień publicznych.
- Zmawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na opracowaną dokumentację projektową gwarancji jakości, która będzie również przedmiotem negocjacji. Nie dopuszcza się podania okresu gwarancji jakości innego niż: 24, 36, 60 miesięcy. Okres gwarancji jakości ustalony w toku negocjacji cenowych zaoferowany przez Wykonawcę dla danej części zamówienia, będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby w opracowanej dokumentacji nie posługiwać się nazwami własnymi.
4. Forma i ilość dokumentacji:
1) Projekt budowlany - 6 egzemplarzy w formie papierowej (w tym przynajmniej trzy egzemplarze opieczętowany i podpisany przez Wydział Architektury, Budownictwa i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Leszna) oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
Dla każdej branży osobno należy opracować szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych– 4 egzemplarze w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
3) Opracowania kosztowe
Dla każdej branży osobno należy opracować przedmiary robót – 3 egzemplarze w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
Kosztorysy inwestorskie powinny obejmować całokształt zadania z podziałem na branże. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy sporządzić z podziałem na elementy robót. Do opracowania należy dołączyć zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało aktualizowanie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót na etapie procedury wyboru Wykonawcy robót.
4) Pozwolenie na budowę ( jeżeli jest wymagane), pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku (jeżeli wymagane) - egz. oryginalne
Zapis elektroniczny
Dla celów przetargowych do dokumentacji należy dołączyć w formie elektronicznej:
– płytę CD/DVD z zapisem dokumentacji projektowej, ZZK oraz kosztorysu inwestorskiego w wersji edytowalnej w formatach *.dwg, *.dxf, *.doc, *.ath, *.rds lub kompatybilnych.
Płyta winna zawierać wszystkie opinie i uzgodnienia, warunki techniczne, które były wymagane podczas opracowywania dokumentacji projektowej (wersja PDF lub JPEG).
– płytę CD/DVD z zapisem projektu w wersji nieedytowalnej PDF, JPEG nie zawierająca kosztorysów inwestorskich oraz danych osobowych, które są chronione ustawą o danych osobowych. Płyta winna zawierać m.in.:
• projekty – opis techniczny i rysunki;
• przedmiary robót;
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
• uzgodnienia i opinie, warunki techniczne.
Zapis na płycie winien być czytelny (skatalogowany), podzielony na branże oraz pozostałe elementy dokumentacji projektowej.
5. Sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z zasadami okeśloymi w zaproszeniu do negocjacji
• Uwagi dodatkowe:
1) Z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca złoży do właściwych organów administracji architektoniczno–budowlanej kompletne wnioski o wydanie decyzji warunkujących realizację robót budowlanych;
2) W przypadku wykazania braków przez organ prowadzący postępowanie, Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia stosownych zmian i uzupełnień w terminie wskazanym przez ten organ;
3) W przypadku nie zrealizowania powyższego, Zlecający uzna to za wykonanie dokumentacji z nienależytą starannością, ze skutkami wynikającymi z ustawy o zamówieniach publicznych;
4) Przekazanie i odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego i oświadczenia projektanta o kompletności projektu oraz o tym, że projekt został wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Do projektu należy dołączyć oświadczenie Projektanta, że wszystkie uwagi wniesione na etapie opracowania projektu zostały w nim uwzględnione;
5) Przekazane projekty do Zamawiającego mają być zweryfikowane przez sprawdzających;
6) Za zgodność przedmiaru robót z projektem odpowiada Wykonawca, w razie zapytań oferentów w trakcie ogłaszania przetargu na wykonawstwo, Wykonawca jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi w ciągu 24 godzin do Zamawiającego.
7) Przy odbiorze końcowym przedstawić zestawienie opracowanych dokumentacji oraz uzyskanych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych i przekazać wszystkie pisma w oryginale;
8) Projekt winien zawierać wszystkie inne elementy niezbędne do realizacji;
9) Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stan zaawansowania prac projektowych (również w formie elektronicznej);
10) Wszelkie opłaty za pozyskiwane wypisy i wyrysy, decyzje, uzgodnienia i opinie ponosi Wykonawca;
6. Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji niniejszej Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość oferty brutto. Zamawiający może żądać kopii aktualnie obowiązującej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem opłacenia wymagalnych składek na dowolnym etapie obowiązywania niniejszej umowy.
7. Stosownie do przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U.2024.poz.1289 ) Zamawiający wymaga, aby – w razie realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem pojazdów samochodowych w rozumieniu przepisu art. art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1251) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.
8. Wykonawca bezpośrednio przed podpisaniem projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 9 do zaproszenia), zobowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące wykorzystania pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania (Załącznik nr 10 do zaproszenia).
9. Dokumenty dotyczące przedmiotu udzielenia zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno.
10. Szczegółowe warunki rozliczania i odbioru przedmiotu zamówienia zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III przedmiotu zamówienia, w skład której wchodzi:a. Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynku położonego w Lesznie ul. Marcinkowskiego 17
Zakres zadania obejmuje:
- Opracowanie opinii technicznej sporządzonej dla budynków, weryfikującej stan ich budowlany oraz zawierającej niezbędne opisy, wyliczenia oraz badania, jeżeli są wymagane;
- Przygotowanie koncepcji zakresu prac remontowych z uwzględnieniem wytycznych z audytu remontowego oraz opinii/ekspertyz technicznych. Akceptacja przyjętych rozwiązań z ww. etapów przez Zamawiającego.
- Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego dla w/w budynków (projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, projektu instalacji sanitarnych, projektu instalacji elektrycznych, projektu instalacji teletechnicznych) zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 poz. 1609 ze zmianami);
- Wykonanie projektów technicznych oraz wykonawczych, jeżeli są niezbędne do wykonania robót budowlanych;
- Opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i ofertowych dla wszystkich branż;
- Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż;
- Uzyskanie zgłoszenia na budowę lub pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych, jeżeli jest wymagane;
- Uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji – jeżeli przepisy prawa tego wymagają;
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad projektem do czasu zakończenia zadania, w tym aktualizację projektu technicznego i wykonawczego;
- Przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich do wykonanej dokumentacji w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia (szczegółowe warunki przeniesienia praw autorskich określają Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 9 do zaproszenia do negocjacji);
- Dokumentacja winna odpowiadać przepisom prawa i odnośnym normom, a także wymaganiom technicznym obowiązującym w dniu przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. Dokumentacja winna spełniać wymogi określone w Prawie zamówień publicznych dla opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane oraz uwzględniać inne wymogi określone w Prawie zamówień publicznych dla realizacji inwestycji. Dokumentacja musi umożliwiać ogłoszenie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sposób zgodny z przepisami i złożenie oferty dla wykonania zadania inwestycyjnego objętego dokumentacją. Dokumentacja musi umożliwiać wykonanie inwestycji w pełnym zakresie, zgodnie z przepisami, normami, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, bez wad, a także w sposób nadający się do eksploatacji.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca pełnił nadzór autorski nad projektem do czasu zakończenia przedsięwzięcia remontowego, w tym na bieżąco aktualizował projekty techniczne.
- Zamawiający wymaga uwzględnienia w ramach oferty bezpłatnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, niezbędnych do przygotowania postepowania na wykonanie robót budowlanych, w oparciu o ustawę - Prawo zamówień publicznych.
- Zmawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na opracowaną dokumentację projektową gwarancji jakości, która będzie również przedmiotem negocjacji. Nie dopuszcza się podania okresu gwarancji jakości innego niż: 24, 36, 60 miesięcy. Okres gwarancji jakości ustalony w toku negocjacji cenowych zaoferowany przez Wykonawcę dla danej części zamówienia, będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby w opracowanej dokumentacji nie posługiwać się nazwami własnymi.
4. Forma i ilość dokumentacji:
1) Projekt budowlany - 6 egzemplarzy w formie papierowej (w tym przynajmniej trzy egzemplarze opieczętowany i podpisany przez Wydział Architektury, Budownictwa i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Leszna) oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
Dla każdej branży osobno należy opracować szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych– 4 egzemplarze w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
3) Opracowania kosztowe
Dla każdej branży osobno należy opracować przedmiary robót – 3 egzemplarze w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
Kosztorysy inwestorskie powinny obejmować całokształt zadania z podziałem na branże. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy sporządzić z podziałem na elementy robót. Do opracowania należy dołączyć zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało aktualizowanie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót na etapie procedury wyboru Wykonawcy robót.
4) Pozwolenie na budowę ( jeżeli jest wymagane), pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku (jeżeli wymagane) - egz. oryginalne
Zapis elektroniczny
Dla celów przetargowych do dokumentacji należy dołączyć w formie elektronicznej:
– płytę CD/DVD z zapisem dokumentacji projektowej, ZZK oraz kosztorysu inwestorskiego w wersji edytowalnej w formatach *.dwg, *.dxf, *.doc, *.ath, *.rds lub kompatybilnych.
Płyta winna zawierać wszystkie opinie i uzgodnienia, warunki techniczne, które były wymagane podczas opracowywania dokumentacji projektowej (wersja PDF lub JPEG).
– płytę CD/DVD z zapisem projektu w wersji nieedytowalnej PDF, JPEG nie zawierająca kosztorysów inwestorskich oraz danych osobowych, które są chronione ustawą o danych osobowych. Płyta winna zawierać m.in.:
• projekty – opis techniczny i rysunki;
• przedmiary robót;
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
• uzgodnienia i opinie, warunki techniczne.
Zapis na płycie winien być czytelny (skatalogowany), podzielony na branże oraz pozostałe elementy dokumentacji projektowej.
5. Sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z zasadami okeśloymi w zaproszeniu do negocjacji
• Uwagi dodatkowe:
1) Z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca złoży do właściwych organów administracji architektoniczno–budowlanej kompletne wnioski o wydanie decyzji warunkujących realizację robót budowlanych;
2) W przypadku wykazania braków przez organ prowadzący postępowanie, Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia stosownych zmian i uzupełnień w terminie wskazanym przez ten organ;
3) W przypadku nie zrealizowania powyższego, Zlecający uzna to za wykonanie dokumentacji z nienależytą starannością, ze skutkami wynikającymi z ustawy o zamówieniach publicznych;
4) Przekazanie i odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego i oświadczenia projektanta o kompletności projektu oraz o tym, że projekt został wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Do projektu należy dołączyć oświadczenie Projektanta, że wszystkie uwagi wniesione na etapie opracowania projektu zostały w nim uwzględnione;
5) Przekazane projekty do Zamawiającego mają być zweryfikowane przez sprawdzających;
6) Za zgodność przedmiaru robót z projektem odpowiada Wykonawca, w razie zapytań oferentów w trakcie ogłaszania przetargu na wykonawstwo, Wykonawca jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi w ciągu 24 godzin do Zamawiającego.
7) Przy odbiorze końcowym przedstawić zestawienie opracowanych dokumentacji oraz uzyskanych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych i przekazać wszystkie pisma w oryginale;
8) Projekt winien zawierać wszystkie inne elementy niezbędne do realizacji;
9) Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stan zaawansowania prac projektowych (również w formie elektronicznej);
10) Wszelkie opłaty za pozyskiwane wypisy i wyrysy, decyzje, uzgodnienia i opinie ponosi Wykonawca;
6. Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji niniejszej Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość oferty brutto. Zamawiający może żądać kopii aktualnie obowiązującej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem opłacenia wymagalnych składek na dowolnym etapie obowiązywania niniejszej umowy.
7. Stosownie do przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U.2024.poz.1289 ) Zamawiający wymaga, aby – w razie realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem pojazdów samochodowych w rozumieniu przepisu art. art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1251) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.
8. Wykonawca bezpośrednio przed podpisaniem projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 9 do zaproszenia), zobowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące wykorzystania pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania (Załącznik nr 10 do zaproszenia).
9. Dokumenty dotyczące przedmiotu udzielenia zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno.
10. Szczegółowe warunki rozliczania i odbioru przedmiotu zamówienia zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV przedmiotu zamówienia, w skład której wchodzi:a. Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynku położonego w Lesznie ul. Nowy Rynek 27
Zakres zadania obejmuje:
- Opracowanie opinii technicznej sporządzonej dla budynków, weryfikującej stan ich budowlany oraz zawierającej niezbędne opisy, wyliczenia oraz badania, jeżeli są wymagane;
- Przygotowanie koncepcji zakresu prac remontowych z uwzględnieniem wytycznych z audytu remontowego oraz opinii/ekspertyz technicznych. Akceptacja przyjętych rozwiązań z ww. etapów przez Zamawiającego.
- Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego dla w/w budynków (projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, projektu instalacji sanitarnych, projektu instalacji elektrycznych, projektu instalacji teletechnicznych) zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 poz. 1609 ze zmianami);
- Wykonanie projektów technicznych oraz wykonawczych, jeżeli są niezbędne do wykonania robót budowlanych;
- Opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i ofertowych dla wszystkich branż;
- Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż;
- Uzyskanie zgłoszenia na budowę lub pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych, jeżeli jest wymagane;
- Uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji – jeżeli przepisy prawa tego wymagają;
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad projektem do czasu zakończenia zadania, w tym aktualizację projektu technicznego i wykonawczego;
- Przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich do wykonanej dokumentacji w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia (szczegółowe warunki przeniesienia praw autorskich określają Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 9 do zaproszenia do negocjacji);
- Dokumentacja winna odpowiadać przepisom prawa i odnośnym normom, a także wymaganiom technicznym obowiązującym w dniu przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. Dokumentacja winna spełniać wymogi określone w Prawie zamówień publicznych dla opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane oraz uwzględniać inne wymogi określone w Prawie zamówień publicznych dla realizacji inwestycji. Dokumentacja musi umożliwiać ogłoszenie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sposób zgodny z przepisami i złożenie oferty dla wykonania zadania inwestycyjnego objętego dokumentacją. Dokumentacja musi umożliwiać wykonanie inwestycji w pełnym zakresie, zgodnie z przepisami, normami, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, bez wad, a także w sposób nadający się do eksploatacji.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca pełnił nadzór autorski nad projektem do czasu zakończenia przedsięwzięcia remontowego, w tym na bieżąco aktualizował projekty techniczne.
- Zamawiający wymaga uwzględnienia w ramach oferty bezpłatnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, niezbędnych do przygotowania postepowania na wykonanie robót budowlanych, w oparciu o ustawę - Prawo zamówień publicznych.
- Zmawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na opracowaną dokumentację projektową gwarancji jakości, która będzie również przedmiotem negocjacji. Nie dopuszcza się podania okresu gwarancji jakości innego niż: 24, 36, 60 miesięcy. Okres gwarancji jakości ustalony w toku negocjacji cenowych zaoferowany przez Wykonawcę dla danej części zamówienia, będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby w opracowanej dokumentacji nie posługiwać się nazwami własnymi.
4. Forma i ilość dokumentacji:
1) Projekt budowlany - 6 egzemplarzy w formie papierowej (w tym przynajmniej trzy egzemplarze opieczętowany i podpisany przez Wydział Architektury, Budownictwa i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Leszna) oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
Dla każdej branży osobno należy opracować szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych– 4 egzemplarze w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
3) Opracowania kosztowe
Dla każdej branży osobno należy opracować przedmiary robót – 3 egzemplarze w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
Kosztorysy inwestorskie powinny obejmować całokształt zadania z podziałem na branże. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy sporządzić z podziałem na elementy robót. Do opracowania należy dołączyć zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało aktualizowanie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót na etapie procedury wyboru Wykonawcy robót.
4) Pozwolenie na budowę ( jeżeli jest wymagane), pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku (jeżeli wymagane) - egz. oryginalne
Zapis elektroniczny
Dla celów przetargowych do dokumentacji należy dołączyć w formie elektronicznej:
– płytę CD/DVD z zapisem dokumentacji projektowej, ZZK oraz kosztorysu inwestorskiego w wersji edytowalnej w formatach *.dwg, *.dxf, *.doc, *.ath, *.rds lub kompatybilnych.
Płyta winna zawierać wszystkie opinie i uzgodnienia, warunki techniczne, które były wymagane podczas opracowywania dokumentacji projektowej (wersja PDF lub JPEG).
– płytę CD/DVD z zapisem projektu w wersji nieedytowalnej PDF, JPEG nie zawierająca kosztorysów inwestorskich oraz danych osobowych, które są chronione ustawą o danych osobowych. Płyta winna zawierać m.in.:
• projekty – opis techniczny i rysunki;
• przedmiary robót;
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
• uzgodnienia i opinie, warunki techniczne.
Zapis na płycie winien być czytelny (skatalogowany), podzielony na branże oraz pozostałe elementy dokumentacji projektowej.
5. Sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z zasadami okeśloymi w zaproszeniu do negocjacji
• Uwagi dodatkowe:
1) Z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca złoży do właściwych organów administracji architektoniczno–budowlanej kompletne wnioski o wydanie decyzji warunkujących realizację robót budowlanych;
2) W przypadku wykazania braków przez organ prowadzący postępowanie, Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia stosownych zmian i uzupełnień w terminie wskazanym przez ten organ;
3) W przypadku nie zrealizowania powyższego, Zlecający uzna to za wykonanie dokumentacji z nienależytą starannością, ze skutkami wynikającymi z ustawy o zamówieniach publicznych;
4) Przekazanie i odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego i oświadczenia projektanta o kompletności projektu oraz o tym, że projekt został wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Do projektu należy dołączyć oświadczenie Projektanta, że wszystkie uwagi wniesione na etapie opracowania projektu zostały w nim uwzględnione;
5) Przekazane projekty do Zamawiającego mają być zweryfikowane przez sprawdzających;
6) Za zgodność przedmiaru robót z projektem odpowiada Wykonawca, w razie zapytań oferentów w trakcie ogłaszania przetargu na wykonawstwo, Wykonawca jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi w ciągu 24 godzin do Zamawiającego.
7) Przy odbiorze końcowym przedstawić zestawienie opracowanych dokumentacji oraz uzyskanych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych i przekazać wszystkie pisma w oryginale;
8) Projekt winien zawierać wszystkie inne elementy niezbędne do realizacji;
9) Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stan zaawansowania prac projektowych (również w formie elektronicznej);
10) Wszelkie opłaty za pozyskiwane wypisy i wyrysy, decyzje, uzgodnienia i opinie ponosi Wykonawca;
6. Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji niniejszej Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość oferty brutto. Zamawiający może żądać kopii aktualnie obowiązującej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem opłacenia wymagalnych składek na dowolnym etapie obowiązywania niniejszej umowy.
7. Stosownie do przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U.2024.poz.1289 ) Zamawiający wymaga, aby – w razie realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem pojazdów samochodowych w rozumieniu przepisu art. art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1251) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.
8. Wykonawca bezpośrednio przed podpisaniem projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 9 do zaproszenia), zobowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące wykorzystania pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania (Załącznik nr 10 do zaproszenia).
9. Dokumenty dotyczące przedmiotu udzielenia zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno.
10. Szczegółowe warunki rozliczania i odbioru przedmiotu zamówienia zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V przedmiotu zamówienia, w skład której wchodzi:a. Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynku położonego w Lesznie ul. Słowiańska 25
Zakres zadania obejmuje:
- Opracowanie opinii technicznej sporządzonej dla budynków, weryfikującej stan ich budowlany oraz zawierającej niezbędne opisy, wyliczenia oraz badania, jeżeli są wymagane;
- Przygotowanie koncepcji zakresu prac remontowych z uwzględnieniem wytycznych z audytu remontowego oraz opinii/ekspertyz technicznych. Akceptacja przyjętych rozwiązań z ww. etapów przez Zamawiającego.
- Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego dla w/w budynków (projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, projektu instalacji sanitarnych, projektu instalacji elektrycznych, projektu instalacji teletechnicznych) zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 poz. 1609 ze zmianami);
- Wykonanie projektów technicznych oraz wykonawczych, jeżeli są niezbędne do wykonania robót budowlanych;
- Opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i ofertowych dla wszystkich branż;
- Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż;
- Uzyskanie zgłoszenia na budowę lub pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych, jeżeli jest wymagane;
- Uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji – jeżeli przepisy prawa tego wymagają;
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad projektem do czasu zakończenia zadania, w tym aktualizację projektu technicznego i wykonawczego;
- Przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich do wykonanej dokumentacji w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia (szczegółowe warunki przeniesienia praw autorskich określają Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 9 do zaproszenia do negocjacji);
- Dokumentacja winna odpowiadać przepisom prawa i odnośnym normom, a także wymaganiom technicznym obowiązującym w dniu przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. Dokumentacja winna spełniać wymogi określone w Prawie zamówień publicznych dla opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane oraz uwzględniać inne wymogi określone w Prawie zamówień publicznych dla realizacji inwestycji. Dokumentacja musi umożliwiać ogłoszenie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sposób zgodny z przepisami i złożenie oferty dla wykonania zadania inwestycyjnego objętego dokumentacją. Dokumentacja musi umożliwiać wykonanie inwestycji w pełnym zakresie, zgodnie z przepisami, normami, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, bez wad, a także w sposób nadający się do eksploatacji.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca pełnił nadzór autorski nad projektem do czasu zakończenia przedsięwzięcia remontowego, w tym na bieżąco aktualizował projekty techniczne.
- Zamawiający wymaga uwzględnienia w ramach oferty bezpłatnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, niezbędnych do przygotowania postepowania na wykonanie robót budowlanych, w oparciu o ustawę - Prawo zamówień publicznych.
- Zmawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na opracowaną dokumentację projektową gwarancji jakości, która będzie również przedmiotem negocjacji. Nie dopuszcza się podania okresu gwarancji jakości innego niż: 24, 36, 60 miesięcy. Okres gwarancji jakości ustalony w toku negocjacji cenowych zaoferowany przez Wykonawcę dla danej części zamówienia, będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby w opracowanej dokumentacji nie posługiwać się nazwami własnymi.
4. Forma i ilość dokumentacji:
1) Projekt budowlany - 6 egzemplarzy w formie papierowej (w tym przynajmniej trzy egzemplarze opieczętowany i podpisany przez Wydział Architektury, Budownictwa i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Leszna) oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
Dla każdej branży osobno należy opracować szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych– 4 egzemplarze w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
3) Opracowania kosztowe
Dla każdej branży osobno należy opracować przedmiary robót – 3 egzemplarze w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
Kosztorysy inwestorskie powinny obejmować całokształt zadania z podziałem na branże. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy sporządzić z podziałem na elementy robót. Do opracowania należy dołączyć zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało aktualizowanie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót na etapie procedury wyboru Wykonawcy robót.
4) Pozwolenie na budowę ( jeżeli jest wymagane), pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku (jeżeli wymagane) - egz. oryginalne
Zapis elektroniczny
Dla celów przetargowych do dokumentacji należy dołączyć w formie elektronicznej:
– płytę CD/DVD z zapisem dokumentacji projektowej, ZZK oraz kosztorysu inwestorskiego w wersji edytowalnej w formatach *.dwg, *.dxf, *.doc, *.ath, *.rds lub kompatybilnych.
Płyta winna zawierać wszystkie opinie i uzgodnienia, warunki techniczne, które były wymagane podczas opracowywania dokumentacji projektowej (wersja PDF lub JPEG).
– płytę CD/DVD z zapisem projektu w wersji nieedytowalnej PDF, JPEG nie zawierająca kosztorysów inwestorskich oraz danych osobowych, które są chronione ustawą o danych osobowych. Płyta winna zawierać m.in.:
• projekty – opis techniczny i rysunki;
• przedmiary robót;
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
• uzgodnienia i opinie, warunki techniczne.
Zapis na płycie winien być czytelny (skatalogowany), podzielony na branże oraz pozostałe elementy dokumentacji projektowej.
5. Sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z zasadami okeśloymi w zaproszeniu do negocjacji
• Uwagi dodatkowe:
1) Z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca złoży do właściwych organów administracji architektoniczno–budowlanej kompletne wnioski o wydanie decyzji warunkujących realizację robót budowlanych;
2) W przypadku wykazania braków przez organ prowadzący postępowanie, Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia stosownych zmian i uzupełnień w terminie wskazanym przez ten organ;
3) W przypadku nie zrealizowania powyższego, Zlecający uzna to za wykonanie dokumentacji z nienależytą starannością, ze skutkami wynikającymi z ustawy o zamówieniach publicznych;
4) Przekazanie i odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego i oświadczenia projektanta o kompletności projektu oraz o tym, że projekt został wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Do projektu należy dołączyć oświadczenie Projektanta, że wszystkie uwagi wniesione na etapie opracowania projektu zostały w nim uwzględnione;
5) Przekazane projekty do Zamawiającego mają być zweryfikowane przez sprawdzających;
6) Za zgodność przedmiaru robót z projektem odpowiada Wykonawca, w razie zapytań oferentów w trakcie ogłaszania przetargu na wykonawstwo, Wykonawca jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi w ciągu 24 godzin do Zamawiającego.
7) Przy odbiorze końcowym przedstawić zestawienie opracowanych dokumentacji oraz uzyskanych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych i przekazać wszystkie pisma w oryginale;
8) Projekt winien zawierać wszystkie inne elementy niezbędne do realizacji;
9) Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stan zaawansowania prac projektowych (również w formie elektronicznej);
10) Wszelkie opłaty za pozyskiwane wypisy i wyrysy, decyzje, uzgodnienia i opinie ponosi Wykonawca;
6. Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji niniejszej Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość oferty brutto. Zamawiający może żądać kopii aktualnie obowiązującej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem opłacenia wymagalnych składek na dowolnym etapie obowiązywania niniejszej umowy.
7. Stosownie do przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U.2024.poz.1289 ) Zamawiający wymaga, aby – w razie realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem pojazdów samochodowych w rozumieniu przepisu art. art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1251) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.
8. Wykonawca bezpośrednio przed podpisaniem projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 9 do zaproszenia), zobowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące wykorzystania pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania (Załącznik nr 10 do zaproszenia).
9. Dokumenty dotyczące przedmiotu udzielenia zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno.
10. Szczegółowe warunki rozliczania i odbioru przedmiotu zamówienia zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI przedmiotu zamówienia, w skład której wchodzi:a. Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynku położonego w Lesznie ul. Pl. Metziga 29
Zakres zadania obejmuje:
- Opracowanie opinii technicznej sporządzonej dla budynków, weryfikującej stan ich budowlany oraz zawierającej niezbędne opisy, wyliczenia oraz badania, jeżeli są wymagane;
- Przygotowanie koncepcji zakresu prac remontowych z uwzględnieniem wytycznych z audytu remontowego oraz opinii/ekspertyz technicznych. Akceptacja przyjętych rozwiązań z ww. etapów przez Zamawiającego.
- Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego dla w/w budynków (projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, projektu instalacji sanitarnych, projektu instalacji elektrycznych, projektu instalacji teletechnicznych) zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 poz. 1609 ze zmianami);
- Wykonanie projektów technicznych oraz wykonawczych, jeżeli są niezbędne do wykonania robót budowlanych;
- Opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i ofertowych dla wszystkich branż;
- Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż;
- Uzyskanie zgłoszenia na budowę lub pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych, jeżeli jest wymagane;
- Uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji – jeżeli przepisy prawa tego wymagają;
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad projektem do czasu zakończenia zadania, w tym aktualizację projektu technicznego i wykonawczego;
- Przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich do wykonanej dokumentacji w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia (szczegółowe warunki przeniesienia praw autorskich określają Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 9 do zaproszenia do negocjacji);
- Dokumentacja winna odpowiadać przepisom prawa i odnośnym normom, a także wymaganiom technicznym obowiązującym w dniu przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. Dokumentacja winna spełniać wymogi określone w Prawie zamówień publicznych dla opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane oraz uwzględniać inne wymogi określone w Prawie zamówień publicznych dla realizacji inwestycji. Dokumentacja musi umożliwiać ogłoszenie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sposób zgodny z przepisami i złożenie oferty dla wykonania zadania inwestycyjnego objętego dokumentacją. Dokumentacja musi umożliwiać wykonanie inwestycji w pełnym zakresie, zgodnie z przepisami, normami, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, bez wad, a także w sposób nadający się do eksploatacji.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca pełnił nadzór autorski nad projektem do czasu zakończenia przedsięwzięcia remontowego, w tym na bieżąco aktualizował projekty techniczne.
- Zamawiający wymaga uwzględnienia w ramach oferty bezpłatnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, niezbędnych do przygotowania postepowania na wykonanie robót budowlanych, w oparciu o ustawę - Prawo zamówień publicznych.
- Zmawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na opracowaną dokumentację projektową gwarancji jakości, która będzie również przedmiotem negocjacji. Nie dopuszcza się podania okresu gwarancji jakości innego niż: 24, 36, 60 miesięcy. Okres gwarancji jakości ustalony w toku negocjacji cenowych zaoferowany przez Wykonawcę dla danej części zamówienia, będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby w opracowanej dokumentacji nie posługiwać się nazwami własnymi.
4. Forma i ilość dokumentacji:
1) Projekt budowlany - 6 egzemplarzy w formie papierowej (w tym przynajmniej trzy egzemplarze opieczętowany i podpisany przez Wydział Architektury, Budownictwa i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Leszna) oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
Dla każdej branży osobno należy opracować szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych– 4 egzemplarze w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
3) Opracowania kosztowe
Dla każdej branży osobno należy opracować przedmiary robót – 3 egzemplarze w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
Kosztorysy inwestorskie powinny obejmować całokształt zadania z podziałem na branże. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy sporządzić z podziałem na elementy robót. Do opracowania należy dołączyć zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało aktualizowanie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót na etapie procedury wyboru Wykonawcy robót.
4) Pozwolenie na budowę ( jeżeli jest wymagane), pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku (jeżeli wymagane) - egz. oryginalne
Zapis elektroniczny
Dla celów przetargowych do dokumentacji należy dołączyć w formie elektronicznej:
– płytę CD/DVD z zapisem dokumentacji projektowej, ZZK oraz kosztorysu inwestorskiego w wersji edytowalnej w formatach *.dwg, *.dxf, *.doc, *.ath, *.rds lub kompatybilnych.
Płyta winna zawierać wszystkie opinie i uzgodnienia, warunki techniczne, które były wymagane podczas opracowywania dokumentacji projektowej (wersja PDF lub JPEG).
– płytę CD/DVD z zapisem projektu w wersji nieedytowalnej PDF, JPEG nie zawierająca kosztorysów inwestorskich oraz danych osobowych, które są chronione ustawą o danych osobowych. Płyta winna zawierać m.in.:
• projekty – opis techniczny i rysunki;
• przedmiary robót;
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
• uzgodnienia i opinie, warunki techniczne.
Zapis na płycie winien być czytelny (skatalogowany), podzielony na branże oraz pozostałe elementy dokumentacji projektowej.
5. Sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z zasadami okeśloymi w zaproszeniu do negocjacji
• Uwagi dodatkowe:
1) Z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca złoży do właściwych organów administracji architektoniczno–budowlanej kompletne wnioski o wydanie decyzji warunkujących realizację robót budowlanych;
2) W przypadku wykazania braków przez organ prowadzący postępowanie, Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia stosownych zmian i uzupełnień w terminie wskazanym przez ten organ;
3) W przypadku nie zrealizowania powyższego, Zlecający uzna to za wykonanie dokumentacji z nienależytą starannością, ze skutkami wynikającymi z ustawy o zamówieniach publicznych;
4) Przekazanie i odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego i oświadczenia projektanta o kompletności projektu oraz o tym, że projekt został wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Do projektu należy dołączyć oświadczenie Projektanta, że wszystkie uwagi wniesione na etapie opracowania projektu zostały w nim uwzględnione;
5) Przekazane projekty do Zamawiającego mają być zweryfikowane przez sprawdzających;
6) Za zgodność przedmiaru robót z projektem odpowiada Wykonawca, w razie zapytań oferentów w trakcie ogłaszania przetargu na wykonawstwo, Wykonawca jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi w ciągu 24 godzin do Zamawiającego.
7) Przy odbiorze końcowym przedstawić zestawienie opracowanych dokumentacji oraz uzyskanych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych i przekazać wszystkie pisma w oryginale;
8) Projekt winien zawierać wszystkie inne elementy niezbędne do realizacji;
9) Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stan zaawansowania prac projektowych (również w formie elektronicznej);
10) Wszelkie opłaty za pozyskiwane wypisy i wyrysy, decyzje, uzgodnienia i opinie ponosi Wykonawca;
6. Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji niniejszej Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość oferty brutto. Zamawiający może żądać kopii aktualnie obowiązującej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem opłacenia wymagalnych składek na dowolnym etapie obowiązywania niniejszej umowy.
7. Stosownie do przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U.2024.poz.1289 ) Zamawiający wymaga, aby – w razie realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem pojazdów samochodowych w rozumieniu przepisu art. art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1251) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.
8. Wykonawca bezpośrednio przed podpisaniem projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 9 do zaproszenia), zobowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące wykorzystania pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania (Załącznik nr 10 do zaproszenia).
9. Dokumenty dotyczące przedmiotu udzielenia zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno.
10. Szczegółowe warunki rozliczania i odbioru przedmiotu zamówienia zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII przedmiotu zamówienia, w skład której wchodzi:a. Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynku położonego w Lesznie ul. Królowej Jadwigi 24
Zakres zadania obejmuje:
- Opracowanie opinii technicznej sporządzonej dla budynków, weryfikującej stan ich budowlany oraz zawierającej niezbędne opisy, wyliczenia oraz badania, jeżeli są wymagane;
- Przygotowanie koncepcji zakresu prac remontowych z uwzględnieniem wytycznych z audytu remontowego oraz opinii/ekspertyz technicznych. Akceptacja przyjętych rozwiązań z ww. etapów przez Zamawiającego.
- Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego dla w/w budynków (projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, projektu instalacji sanitarnych, projektu instalacji elektrycznych, projektu instalacji teletechnicznych) zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 poz. 1609 ze zmianami);
- Wykonanie projektów technicznych oraz wykonawczych, jeżeli są niezbędne do wykonania robót budowlanych;
- Opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i ofertowych dla wszystkich branż;
- Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż;
- Uzyskanie zgłoszenia na budowę lub pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych, jeżeli jest wymagane;
- Uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji – jeżeli przepisy prawa tego wymagają;
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad projektem do czasu zakończenia zadania, w tym aktualizację projektu technicznego i wykonawczego;
- Przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich do wykonanej dokumentacji w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia (szczegółowe warunki przeniesienia praw autorskich określają Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 9 do zaproszenia do negocjacji);
- Dokumentacja winna odpowiadać przepisom prawa i odnośnym normom, a także wymaganiom technicznym obowiązującym w dniu przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. Dokumentacja winna spełniać wymogi określone w Prawie zamówień publicznych dla opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane oraz uwzględniać inne wymogi określone w Prawie zamówień publicznych dla realizacji inwestycji. Dokumentacja musi umożliwiać ogłoszenie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sposób zgodny z przepisami i złożenie oferty dla wykonania zadania inwestycyjnego objętego dokumentacją. Dokumentacja musi umożliwiać wykonanie inwestycji w pełnym zakresie, zgodnie z przepisami, normami, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, bez wad, a także w sposób nadający się do eksploatacji.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca pełnił nadzór autorski nad projektem do czasu zakończenia przedsięwzięcia remontowego, w tym na bieżąco aktualizował projekty techniczne.
- Zamawiający wymaga uwzględnienia w ramach oferty bezpłatnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, niezbędnych do przygotowania postepowania na wykonanie robót budowlanych, w oparciu o ustawę - Prawo zamówień publicznych.
- Zmawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na opracowaną dokumentację projektową gwarancji jakości, która będzie również przedmiotem negocjacji. Nie dopuszcza się podania okresu gwarancji jakości innego niż: 24, 36, 60 miesięcy. Okres gwarancji jakości ustalony w toku negocjacji cenowych zaoferowany przez Wykonawcę dla danej części zamówienia, będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby w opracowanej dokumentacji nie posługiwać się nazwami własnymi.
4. Forma i ilość dokumentacji:
1) Projekt budowlany - 6 egzemplarzy w formie papierowej (w tym przynajmniej trzy egzemplarze opieczętowany i podpisany przez Wydział Architektury, Budownictwa i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Leszna) oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
Dla każdej branży osobno należy opracować szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych– 4 egzemplarze w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
3) Opracowania kosztowe
Dla każdej branży osobno należy opracować przedmiary robót – 3 egzemplarze w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (format pdf) – 1 egzemplarz.
Kosztorysy inwestorskie powinny obejmować całokształt zadania z podziałem na branże. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy sporządzić z podziałem na elementy robót. Do opracowania należy dołączyć zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało aktualizowanie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót na etapie procedury wyboru Wykonawcy robót.
4) Pozwolenie na budowę ( jeżeli jest wymagane), pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku (jeżeli wymagane) - egz. oryginalne
Zapis elektroniczny
Dla celów przetargowych do dokumentacji należy dołączyć w formie elektronicznej:
– płytę CD/DVD z zapisem dokumentacji projektowej, ZZK oraz kosztorysu inwestorskiego w wersji edytowalnej w formatach *.dwg, *.dxf, *.doc, *.ath, *.rds lub kompatybilnych.
Płyta winna zawierać wszystkie opinie i uzgodnienia, warunki techniczne, które były wymagane podczas opracowywania dokumentacji projektowej (wersja PDF lub JPEG).
– płytę CD/DVD z zapisem projektu w wersji nieedytowalnej PDF, JPEG nie zawierająca kosztorysów inwestorskich oraz danych osobowych, które są chronione ustawą o danych osobowych. Płyta winna zawierać m.in.:
• projekty – opis techniczny i rysunki;
• przedmiary robót;
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
• uzgodnienia i opinie, warunki techniczne.
Zapis na płycie winien być czytelny (skatalogowany), podzielony na branże oraz pozostałe elementy dokumentacji projektowej.
5. Sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z zasadami okeśloymi w zaproszeniu do negocjacji
• Uwagi dodatkowe:
1) Z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca złoży do właściwych organów administracji architektoniczno–budowlanej kompletne wnioski o wydanie decyzji warunkujących realizację robót budowlanych;
2) W przypadku wykazania braków przez organ prowadzący postępowanie, Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia stosownych zmian i uzupełnień w terminie wskazanym przez ten organ;
3) W przypadku nie zrealizowania powyższego, Zlecający uzna to za wykonanie dokumentacji z nienależytą starannością, ze skutkami wynikającymi z ustawy o zamówieniach publicznych;
4) Przekazanie i odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego i oświadczenia projektanta o kompletności projektu oraz o tym, że projekt został wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Do projektu należy dołączyć oświadczenie Projektanta, że wszystkie uwagi wniesione na etapie opracowania projektu zostały w nim uwzględnione;
5) Przekazane projekty do Zamawiającego mają być zweryfikowane przez sprawdzających;
6) Za zgodność przedmiaru robót z projektem odpowiada Wykonawca, w razie zapytań oferentów w trakcie ogłaszania przetargu na wykonawstwo, Wykonawca jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi w ciągu 24 godzin do Zamawiającego.
7) Przy odbiorze końcowym przedstawić zestawienie opracowanych dokumentacji oraz uzyskanych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych i przekazać wszystkie pisma w oryginale;
8) Projekt winien zawierać wszystkie inne elementy niezbędne do realizacji;
9) Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stan zaawansowania prac projektowych (również w formie elektronicznej);
10) Wszelkie opłaty za pozyskiwane wypisy i wyrysy, decyzje, uzgodnienia i opinie ponosi Wykonawca;
6. Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji niniejszej Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość oferty brutto. Zamawiający może żądać kopii aktualnie obowiązującej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem opłacenia wymagalnych składek na dowolnym etapie obowiązywania niniejszej umowy.
7. Stosownie do przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U.2024.poz.1289 ) Zamawiający wymaga, aby – w razie realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem pojazdów samochodowych w rozumieniu przepisu art. art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1251) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.
8. Wykonawca bezpośrednio przed podpisaniem projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 9 do zaproszenia), zobowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące wykorzystania pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania (Załącznik nr 10 do zaproszenia).
9. Dokumenty dotyczące przedmiotu udzielenia zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno.
10. Szczegółowe warunki rozliczania i odbioru przedmiotu zamówienia zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WOJCIECHOWSKI JERZY1.AUTORSKA AGENCJA ARCHITEKTONICZNA, 2.AUTORSKA AGENCJA PROJEKTOWA ¬ wspólnik s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Aleksandra Wojciechowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970022347
7.3.3) Ulica: gen. Henryka Dembińskiego, nr 14
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30135,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WOJCIECHOWSKI JERZY1.AUTORSKA AGENCJA ARCHITEKTONICZNA, 2.AUTORSKA AGENCJA PROJEKTOWA ¬ wspólnik s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Aleksandra Wojciechowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970022347
7.3.3) Ulica: gen. Henryka Dembińskiego, nr 14
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37515,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WOJCIECHOWSKI JERZY1.AUTORSKA AGENCJA ARCHITEKTONICZNA, 2.AUTORSKA AGENCJA PROJEKTOWA ¬ wspólnik s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Aleksandra Wojciechowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970022347
7.3.3) Ulica: gen. Henryka Dembińskiego, nr 14
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65928,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WOJCIECHOWSKI JERZY1.AUTORSKA AGENCJA ARCHITEKTONICZNA, 2.AUTORSKA AGENCJA PROJEKTOWA ¬ wspólnik s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Aleksandra Wojciechowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970022347
7.3.3) Ulica: gen. Henryka Dembińskiego, nr 14
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47232,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WOJCIECHOWSKI JERZY1.AUTORSKA AGENCJA ARCHITEKTONICZNA, 2.AUTORSKA AGENCJA PROJEKTOWA ¬ wspólnik s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Aleksandra Wojciechowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970022347
7.3.3) Ulica: gen. Henryka Dembińskiego, nr 14
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49446,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WOJCIECHOWSKI JERZY1.AUTORSKA AGENCJA ARCHITEKTONICZNA, 2.AUTORSKA AGENCJA PROJEKTOWA ¬ wspólnik s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Aleksandra Wojciechowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970022347
7.3.3) Ulica: gen. Henryka Dembińskiego, nr 14
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27429,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WOJCIECHOWSKI JERZY1.AUTORSKA AGENCJA ARCHITEKTONICZNA, 2.AUTORSKA AGENCJA PROJEKTOWA ¬ wspólnik s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Aleksandra Wojciechowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970022347
7.3.3) Ulica: gen. Henryka Dembińskiego, nr 14
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18819,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z LESZNA
- " Budowa odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Leszno"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 4755P od m. Wijewo do granicy powiatu leszczyńskiego
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych
- SPECJALIŚCI " Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim - Powiat Leszczyński"
- Koszenie traw i chwastów w pasach drogowych dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Leszna
- Przedmiotem zamówienia jest wynajem rozdrabniacza do rozdrabniania odpadów o kodach 200301, 170904, 170901, 170902, 170903, 200307
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu wokół jezior skępskich" wraz z infrastrukturą towarzyszącą i uzyskaniem niezbędnych decyzji (...)
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą "Odbudowa zbiornika wodnego na działce nr 123 wraz z obiektami funkcjonalnie związanymi w leśnictwie Tursko" wraz z nadzorem autorskim
- BZP.271.15.2025 Opracowanie dokumentacji projektowej (....) w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie "Rynku Maślanego" - dokumentacja
- Opracowaniem programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla zadania inwestycyjnego realizowanego w formule "zaprojektuj i wybuduj" dla Budynku C Szpitala św. Leona sp. z o.o. w Opatowie
- Opracowanie koncepcji budowy parkingu przy ul. Pałacowej w Brwinowie
- Budowa sieci wodociągowych na terenie gminy Warka
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.