Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00536740/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00556524/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Warszawskiej w Nowym Dworze Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "SZOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170061484
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 51
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 552472283
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@spolkaszop.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.spolkaszop.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.spolkaszop.pl/, https://platformazakupowa.pl/pn/szop1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
oczyszczanie ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Warszawskiej w Nowym Dworze Gdańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4928987d-5bde-4e50-a354-e5dc4a2c6e6d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536740
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Warszawskiej w Nowym Dworze Gdańskim”.
Inwestycja zakłada budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przepompownią ścieków i armaturą towarzyszącą.
Zakresem swoim opracowanie obejmuje:
- budowę sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej
- budowę sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej
- budowę przepompowni ścieków wraz z armaturą towarzyszącą.
Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na następujących nieruchomościach:
dz. 139/1, 139/2, 140/1, 141/1, 142/1, 142/3, 142/4, 142/6, 124, 126- obręb 0004
jednostka ewidencyjna 221002_4 Nowy Dwór Gdański - M.
dz. 3 – obręb 0005 Kmiecin
jednostka ewidencyjna 221002_5 Nowy Dwór Gdański - G.
W celu optymalizacji systemu odprowadzenia ścieków sanitarnych, z uwagi na układ wysokościowy kanalizowanego obszaru zaprojektowano sieć kanalizacji sanitarnej w układzie grawitacyjno-tłocznym.
Ścieki sanitarne z obszaru objętego opracowaniem (tereny inwestycyjne zlokalizowane przy ulicy Warszawskiej) sprawdzone zostaną projektowanym rurociągiem grawitacyjnym do projektowanej zbiorczej przepompowni ścieków (oznaczonej w dokumentacji projektowej jako PS) zlokalizowanej na działce gminnej ewidencyjnie oznaczonej jako dz. nr 139/1 – obręb 0004 Nowy Dwór Gd.-M. Ponadto do zlewni projektowanej przepompowni ścieków PS, dopływać będą ścieki z obszaru ulicy Tczewskiej.
Z projektowanej przepompowni ścieków PS ścieki sanitarne odprowadzone zostaną projektowanym
rurociągiem tłocznym do istniejącego układu kanalizacji sanitarnej zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków z włączeniem do zbiornika zlewnego ścieków dowożonych poprzez studnię
rozprężną (oznaczoną w projekcie jako SR).
Rurociągi zlokalizowano w ciągach komunikacyjnych (dróg gminnych i powiatowych) umożliwiając
swobodny dojazd przez służby eksploatacyjne.
Zagłębienie oraz lokalizacja sieci kanalizacji sanitarnej zapewni odprowadzenie ścieków sanitarnych
z przyszłych i istniejących zabudowań zlokalizowanych na działkach przyległych do przedmiotowych dróg gminnych.
Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w terenie zabudowanym należy wykonać w wykopie otwartym.
Przejście kanalizacji sanitarnej tłocznej Ø110x6,6 PE pod drogą powiatową należy wykonać bezwykopową metodą przewiertu sterowanego horyzontalnego w rurze ochronnej Ø200x11,9 PE.
Długość sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø200mm PVC – L=331,5 m
Długość sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej Ø110mm PE – L=584,0 m
Przepompownia ścieków – 1 szt.
Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.
Zakres zamówienia obejmuje także:
1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Warszawskiej w Nowym Dworze Gdańskim”
1) wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż,
2) wykonanie robót budowlanych z materiałów i urządzeń własnych. Wszystkie stosowane materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty oraz muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne
z Polskimi Normami. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy,
3) zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej,
4) zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie,
5) wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych,
6) oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe,
7) przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów,
8) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami bhp, a także zapewnienie warunków p.poż. określonych
w przepisach szczegółowych,
9) informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje Zamawiającego o tych terminach, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt,
10) udostępnienie terenu budowy innym Wykonawcom wskazanym przez Zamawiającego w czasie realizacji przedmiotu umowy,
11) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy,
12) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, na swój koszt,
13) strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego,
14) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,
15) prowadzenie dziennika budowy,
16) oznakowanie robót,
17) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,
18) oznakowanie stref niebezpiecznych, zabezpieczenie terenu budowy i uniemożliwienie dostępu osób trzecich,
19) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, który po zaopiniowaniu przez Komendę Powiatową Policji w Nowym Dworze Gdańskim i zarządcę drogi należy złożyć wraz ze stosownym wnioskiem do zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem drogowym,
20) powiadomienie gestorów sieci oraz poszczególnych zarządców drogi o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz prowadzenie robót zgodnie z warunkami wynikającymi z uzyskanych uzgodnień, decyzji, pozwoleń w tym uzyskanie odbiorów częściowych i końcowych w zakresie wynikającym z dokonanych uzgodnień
21) zabezpieczenie objazdów umożliwiających dotychczasową nieprzerwaną komunikację zgodnie z obowiązującymi przepisami przy uzgodnieniu z Zamawiającym,
22) uczestnictwo w odbiorach robót ulegających zakryciu oraz odbiorze końcowym robót,
23) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren,
24) wykonywanie poleceń Zamawiającego związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Zamawiającego na realizację tych poleceń,
25) wykonanie na własny koszt powykonawczej dokumentacji projektowej,
26) przygotowanie rozliczenia końcowego robót,
27) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, w tym inwentaryzacji geodezyjno- powykonawczej,
28) wykonanie rozruchu przepompowni ścieków,
29) wykonanie wszystkich niezbędnych pomiarów elektrycznych i badań,
30) zatrudnienie wystarczającej liczby wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą jakość wykonanych prac oraz posiadającymi uprawnienia wymagane przepisami prawa.
Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ oraz wynikają z przepisów prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1227319,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): RMC Marek Rudziński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROGBRUK Katarzyna Cichowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792293278
7.3.4) Miejscowość: Orłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przewierty sterowane ArttechInstalacje Sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO ŻUŁAWY SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO ŻUŁAWY SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Wymiana pokrycia dachowego w zabytkowej willi przemysłowca Oscara Caro w Gliwicach
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.