Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00526726/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zabytkowego budynku Ratusza Miejskiego w Pakości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PAKOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Pakość
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-170
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 525665024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pakosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9908241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zabytkowego budynku Ratusza Miejskiego w Pakości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b12b1292-5e2b-4ea4-ba9a-032fdcde760b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024749/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont zabytkowego budynku Ratusza Miejskiego w Pakości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526726
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.11.2024.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 506420,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont zabytkowego budynku Ratusza Miejskiego w Pakości obejmującego swym zakresem:
- remont pokrycia dachowego w obrębie okien dachowych, w tym przeniesienie anteny WiFi,
- konserwację elewacji w zakresie naprawy i przemalowania tynków gładkich,
- oczyszczenie elewacji (ceglanej i kamiennej),
- przemurowania fragmentów murów,
- spoinowanie,
- wymianę okien piwnicznych (wszystkich),
- wymiana instalacji odgromowej (całej),
- wymiana rynien i rur spustowych (wszystkich),
- konserwacja systemu kominowego,
- malowanie krat okiennych (wszystkich),
- odtworzenie obramienia okiennego na elewacji zachodniej.
Wszystkie prace czyszczenia, spoinowania i konserwacji elewacji przeprowadza się w obrębie elewacji frontowej (od Rynku) i elewacji bocznej (od ul. Barcińskiej). Wyjątkiem jest odtworzenie obramienia okiennego: elewacja zachodnia, od budynku Policji. Pozostałe prace (kraty, rynny, okienka piwnic, instalacja odgromowa) dotyczą całego obiektu.
DODATKOWE WYTYCZNE:
- z uwagi na fakt, iż prace remontowe mogą być prowadzone w czasie funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Pakości ich realizacja powinna zostać zorganizowana w sposób nienarażający na niebezpieczeństwo pracowników Urzędu oraz petentów. Prace prowadzić w sposób najmniej uciążliwy dla ww. osób;
- Wykonawca zobowiązany będzie (jeżeli zajdzie taka konieczność) do opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przedmiotowego zadania, jej wprowadzenia oraz poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych;
- Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zgodę na zajęcie pasa drogowego dróg wojewódzkich oraz do poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych (jeżeli zajdzie taka konieczność);
- Wykonawca zrealizuje roboty budowlane uwzględniając w szczególności wytyczne wskazane w decyzji nr WZN 175/2024 Kujawsko- Pomorskiego Konserwatora Zabytków;
- Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia istniejącego budynku narażonego na uszkodzenia w wyniku prowadzonych robót. Jednocześnie w przypadku uszkodzenia jego elementów (m.in. podczas ustawienia i kotwienia rusztowań) jest zobowiązany do naprawy powstałych uszkodzeń.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki (zamieszczone na platformie): projekt budowlany, wzór umowy, przedmiary robót oraz decyzje administracyjne.
Przedmiary załączone do SWZ stanowią jedynie element pomocniczy do określenia przedmiotu zamówienia- mają charakter informacyjny. Zawarte w przedmiarach pozycje mają być pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją techniczną oraz innymi dokumentami zamówienia zobowiązany jest do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
4. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że wypłata wynagrodzenia będzie oparta na zasadach przyjętych zgodnie z wytycznymi Programu dostępnymi na stronie internetowej https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45261320-3 - Kładzenie rynien
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
44212310-5 - Rusztowania
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Expance Sławomir Czapiewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641112038
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 7/19
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Rusztowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.