Og³oszenie z dnia 2024-12-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00485867/01 - Og³oszenie z dnia 2022-12-08
- 2022/BZP 00502308/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-18
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„¦WIADCZENIE US£UG Z ZAKRESU WCZESNEGO WSPOMAGANIA ROZWOJU DZIECI W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN „ZA ¯YCIEM” NA ROK 2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SPECJALNY O¦RODEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZY W DZIA£OSZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000232696
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Grota-Roweckiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³oszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soszw@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sosw-dzialoszyn.cba.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c828a938-7745-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦WIADCZENIE US£UG Z ZAKRESU WCZESNEGO WSPOMAGANIA ROZWOJU DZIECI W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN „ZA ¯YCIEM” NA ROK 2023”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c828a938-7745-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00659332
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00202524/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za ¿yciem” na rok 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00485867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 – Logopeda/NeurologopedaZamówienie obejmuje realizacjê przedmiotu zamówienia w wymiarze 800 godzin.
Zakres obowi±zków Logopedy / Neurologopedy:
• po powo³aniu w sk³ad zespo³u Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu dzia³añ podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawi±zanie wspó³pracy z placówk±, w której dziecko jest objête innymi dzia³aniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójno¶ci oddzia³ywañ,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodzin± indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w czê¶ci przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,
• ocenianie postêpów oraz trudno¶ci w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeñ w ¶rodowisku utrudniaj±cych jego aktywno¶æ i uczestnictwo w ¿yciu spo³ecznym,
• analizowanie skuteczno¶ci pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych dzia³añ w zakresie wczesnego wspomagania.
• udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotycz±cej problemów rozwojowych dziecka oraz instrukta¿u i informacji niezbêdnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
• monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporz±dzanie opinii,
• bie¿±ce uzupe³nianie dokumentacji, po ka¿dej zrealizowanej godzinie zajêæ;
• nawi±zywanie wspó³pracy z placówk±, w której dziecko jest objête innymi dzia³aniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójno¶ci oddzia³ywañ (je¶li dotyczy)
• organizowanie spotkañ i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 72000 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 - PsychologZamówienie obejmuje realizacjê przedmiotu zamówienia w wymiarze 50 godzin.
Zakres obowi±zków Psychologa:
• po powo³aniu w sk³ad zespo³u Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu dzia³añ podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawi±zanie wspó³pracy z placówk±, w której dziecko jest objête innymi dzia³aniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójno¶ci oddzia³ywañ,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodzin± indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w czê¶ci przeznaczonej dla psychologa,
• ocenianie postêpów oraz trudno¶ci w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeñ w ¶rodowisku utrudniaj±cych jego aktywno¶æ i uczestnictwo w ¿yciu spo³ecznym,
• analizowanie skuteczno¶ci pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych dzia³añ w zakresie wczesnego wspomagania.
• udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotycz±cej problemów rozwojowych dziecka oraz instrukta¿u i informacji niezbêdnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
• monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporz±dzanie opinii,
• bie¿±ce uzupe³nianie dokumentacji, po ka¿dej zrealizowanej godzinie zajêæ;
• nawi±zywanie wspó³pracy z placówk±, w której dziecko jest objête innymi dzia³aniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójno¶ci oddzia³ywañ (je¶li dotyczy)
• organizowanie spotkañ i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4500 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 – Pedagog/OligofrenopedagogZamówienie obejmuje realizacjê przedmiotu zamówienia w wymiarze 380 godzin.
Zakres obowi±zków Pedagoga/Oligofrenopedagoga :
• po powo³aniu w sk³ad zespo³u Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu dzia³añ podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawi±zanie wspó³pracy z placówk±, w której dziecko jest objête innymi dzia³aniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójno¶ci oddzia³ywañ,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodzin± indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w czê¶ci przeznaczonej dla pedagoga,
• ocenianie postêpów oraz trudno¶ci w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeñ w ¶rodowisku utrudniaj±cych jego aktywno¶æ i uczestnictwo w ¿yciu spo³ecznym,
• analizowanie skuteczno¶ci pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych dzia³añ w zakresie wczesnego wspomagania.
• udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotycz±cej problemów rozwojowych dziecka oraz instrukta¿u i informacji niezbêdnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
• monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporz±dzanie opinii,
• bie¿±ce uzupe³nianie dokumentacji, po ka¿dej zrealizowanej godzinie zajêæ;
• nawi±zywanie wspó³pracy z placówk±, w której dziecko jest objête innymi dzia³aniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójno¶ci oddzia³ywañ (je¶li dotyczy)
• organizowanie spotkañ i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 34200 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 4 – Fizjoterapeuta/Rehabilitant ruchowyZamówienie obejmuje realizacjê przedmiotu zamówienia w wymiarze 470 godzin.
Zakres obowi±zków Fizjoterapeuty/Rehabilitanta:
• po powo³aniu w sk³ad zespo³u Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu dzia³añ podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawi±zanie wspó³pracy z placówk±, w której dziecko jest objête innymi dzia³aniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójno¶ci oddzia³ywañ,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodzin± indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w czê¶ci przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,
• ocenianie postêpów oraz trudno¶ci w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeñ w ¶rodowisku utrudniaj±cych jego aktywno¶æ i uczestnictwo w ¿yciu spo³ecznym,
• analizowanie skuteczno¶ci pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych dzia³añ w zakresie wczesnego wspomagania.
• udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotycz±cej problemów rozwojowych dziecka oraz instrukta¿u i informacji niezbêdnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
• monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporz±dzanie opinii,
• bie¿±ce uzupe³nianie dokumentacji, po ka¿dej zrealizowanej godzinie zajêæ;
• nawi±zywanie wspó³pracy z placówk±, w której dziecko jest objête innymi dzia³aniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójno¶ci oddzia³ywañ (je¶li dotyczy)
• organizowanie spotkañ i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 42300 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 5 - Terapeuta Integracji SensorycznejZamówienie obejmuje realizacjê przedmiotu zamówienia w wymiarze 600 godzin.
Zakres obowi±zków Terapeuty Integracji Sensorycznej:
• po powo³aniu w sk³ad zespo³u Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu dzia³añ podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawi±zanie wspó³pracy z placówk±, w której dziecko jest objête innymi dzia³aniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójno¶ci oddzia³ywañ,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodzin± indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w czê¶ci przeznaczonej dla terapeuty Integracji Sensorycznej,
• ocenianie postêpów oraz trudno¶ci w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeñ w ¶rodowisku utrudniaj±cych jego aktywno¶æ i uczestnictwo w ¿yciu spo³ecznym,
• analizowanie skuteczno¶ci pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych dzia³añ w zakresie wczesnego wspomagania.
• wykonywanie dodatkowych us³ug fizjoterapeutycznych /terapii Integracji Sensomotorycznej na rzecz dziecka i jego rodziny.
• edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
• udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotycz±cej problemów rozwojowych dziecka oraz instrukta¿u i informacji niezbêdnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
• monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporz±dzanie opinii,
• bie¿±ce uzupe³nianie dokumentacji, po ka¿dej zrealizowanej godzinie zajêæ;
• nawi±zywanie wspó³pracy z placówk±, w której dziecko jest objête innymi dzia³aniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójno¶ci oddzia³ywañ (je¶li dotyczy)
• organizowanie spotkañ i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 54000 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 6 – TyflopedagogZamówienie obejmuje realizacjê przedmiotu zamówienia w wymiarze 56 godzin.
Zakres obowi±zków Tyflopedagoga:
• po powo³aniu w sk³ad zespo³u Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii
o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu dzia³añ podejmowanych
w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawi±zanie wspó³pracy z placówk±, w której dziecko jest objête innymi dzia³aniami terapeutycznymi
w celu zapewnienia spójno¶ci oddzia³ywañ,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodzin± indywidualnego programu wczesnego
wspomagania rozwoju w czê¶ci przeznaczonej dla tyflopedagoga,
• ocenianie postêpów oraz trudno¶ci w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie
barier i ograniczeñ w ¶rodowisku utrudniaj±cych jego aktywno¶æ i uczestnictwo w ¿yciu spo³ecznym,
• analizowanie skuteczno¶ci pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych dzia³añ w zakresie wczesnego wspomagania.
• wykonywanie dodatkowych us³ug tyflopedagoga na rzecz dziecka i jego rodziny.
• edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 5040 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 7 – HipoterapeutaZamówienie obejmuje realizacjê przedmiotu zamówienia w wymiarze 100 godzin.
Zakres obowi±zków Hipoterapeuty:
• po powo³aniu w sk³ad zespo³u Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii
o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu dzia³añ podejmowanych
w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawi±zanie wspó³pracy z placówk±, w której dziecko jest objête innymi dzia³aniami terapeutycznymi
w celu zapewnienia spójno¶ci oddzia³ywañ,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodzin± indywidualnego programu wczesnego
wspomagania rozwoju w czê¶ci przeznaczonej dla hipoterapeuty,
• ocenianie postêpów oraz trudno¶ci w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie
barier i ograniczeñ w ¶rodowisku utrudniaj±cych jego aktywno¶æ i uczestnictwo w ¿yciu spo³ecznym,
• analizowanie skuteczno¶ci pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych dzia³añ w zakresie wczesnego wspomagania.
• wykonywanie dodatkowych us³ug hipoterapeuty na rzecz dziecka i jego rodziny.
• edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
Zajêcia z hipoterapeut± odbywaæ siê bêd± poza placówk± szkoln±. Podczas zajêæ nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na zachowanie zasad bezpieczeñstwa.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9000 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 8 – Terapeuta WWRD - AutyzmZamówienie obejmuje realizacjê przedmiotu zamówienia w wymiarze 250 godzin.
Zakres obowi±zków Terapeuta WWRD, Autyzm:
• po powo³aniu w sk³ad zespo³u Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii
o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu dzia³añ podejmowanych
w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawi±zanie wspó³pracy z placówk±, w której dziecko jest objête innymi dzia³aniami terapeutycznymi
w celu zapewnienia spójno¶ci oddzia³ywañ,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodzin± indywidualnego programu wczesnego
wspomagania rozwoju w czê¶ci przeznaczonej dla Terapeuty WWRD, Autyzm,
• ocenianie postêpów oraz trudno¶ci w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie
barier i ograniczeñ w ¶rodowisku utrudniaj±cych jego aktywno¶æ i uczestnictwo w ¿yciu spo³ecznym,
• analizowanie skuteczno¶ci pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych dzia³añ w zakresie wczesnego wspomagania.
• wykonywanie dodatkowych us³ug terapeuty WWRD, Autyzm na rzecz dziecka i jego rodziny.
• edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22500 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 88,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALDONA LEWANDOWSKA
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: 1. Kalina ¦wi±tek 2. El¿bieta Chybiñska-Rychel 3. Marta Nowakowska 4. Karina Jen¶ 5. £ukasz Sierszeñ 6. Anna Gos³awska 7. Barbara Mroziñska – Bartoszek 8. Beata Bednarek 9. Kamila Chybiñska 10. Wioletta Tasarz-Kowalska 11. Anna Brzezowska 12. Magdalena Patocka 13. Ewa Kucharska-S³abik 14. Jolanta Kowalska 15. Iwona Zygoñ 16. Aldona Lewandowska 17. El¿bieta Wanat-Najgibauer 18. Katarzyna Nowakowska 19. Karolina Kmiecik 20. Wioleta Mucha 21. Aldona Wasiak 22. Anna Pluskota 23. Renata Humieniuk 24. Michalina Sarowska 25. Aleksandra Walasik 26. Ma³gorzata Domaga³a 27. Maria Janeczek 28. Katarzyna Ciura 29. Urszula Koserczyk, 30. Agata Pach 31. Danuta Sobalak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: OSOBA FIZYCZNA
7.3.4) Miejscowo¶æ: ZALESIAKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 59200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 88,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Centrum Edukacji Atut - Dolny ¦l±sk S.C. CL Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: EDUCOMPLEKS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471893691
7.3.4) Miejscowo¶æ: BRZEG
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 88,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALDONA LEWANDOWSKA
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: 1. Kalina ¦wi±tek 2. El¿bieta Chybiñska-Rychel 3. Marta Nowakowska 4. Karina Jen¶ 5. £ukasz Sierszeñ 6. Anna Gos³awska 7. Barbara Mroziñska – Bartoszek 8. Beata Bednarek 9. Kamila Chybiñska 10. Wioletta Tasarz-Kowalska 11. Anna Brzezowska 12. Magdalena Patocka 13. Ewa Kucharska-S³abik 14. Jolanta Kowalska 15. Iwona Zygoñ 16. Aldona Lewandowska 17. El¿bieta Wanat-Najgibauer 18. Katarzyna Nowakowska 19. Karolina Kmiecik 20. Wioleta Mucha 21. Aldona Wasiak 22. Anna Pluskota 23. Renata Humieniuk 24. Michalina Sarowska 25. Aleksandra Walasik 26. Ma³gorzata Domaga³a 27. Maria Janeczek 28. Katarzyna Ciura 29. Urszula Koserczyk, 30. Agata Pach 31. Danuta Sobalak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: OSOBA FIZYCZNA
7.3.4) Miejscowo¶æ: ZALESIAKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 28120 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALDONA LEWANDOWSKA
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: 1. Kalina ¦wi±tek 2. El¿bieta Chybiñska-Rychel 3. Marta Nowakowska 4. Karina Jen¶ 5. £ukasz Sierszeñ 6. Anna Gos³awska 7. Barbara Mroziñska – Bartoszek 8. Beata Bednarek 9. Kamila Chybiñska 10. Wioletta Tasarz-Kowalska 11. Anna Brzezowska 12. Magdalena Patocka 13. Ewa Kucharska-S³abik 14. Jolanta Kowalska 15. Iwona Zygoñ 16. Aldona Lewandowska 17. El¿bieta Wanat-Najgibauer 18. Katarzyna Nowakowska 19. Karolina Kmiecik 20. Wioleta Mucha 21. Aldona Wasiak 22. Anna Pluskota 23. Renata Humieniuk 24. Michalina Sarowska 25. Aleksandra Walasik 26. Ma³gorzata Domaga³a 27. Maria Janeczek 28. Katarzyna Ciura 29. Urszula Koserczyk, 30. Agata Pach 31. Danuta Sobalak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: OSOBA FIZYCZNA
7.3.4) Miejscowo¶æ: ZALESIAKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 34780 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 88,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALDONA LEWANDOWSKA
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: 1. Kalina ¦wi±tek 2. El¿bieta Chybiñska-Rychel 3. Marta Nowakowska 4. Karina Jen¶ 5. £ukasz Sierszeñ 6. Anna Gos³awska 7. Barbara Mroziñska – Bartoszek 8. Beata Bednarek 9. Kamila Chybiñska 10. Wioletta Tasarz-Kowalska 11. Anna Brzezowska 12. Magdalena Patocka 13. Ewa Kucharska-S³abik 14. Jolanta Kowalska 15. Iwona Zygoñ 16. Aldona Lewandowska 17. El¿bieta Wanat-Najgibauer 18. Katarzyna Nowakowska 19. Karolina Kmiecik 20. Wioleta Mucha 21. Aldona Wasiak 22. Anna Pluskota 23. Renata Humieniuk 24. Michalina Sarowska 25. Aleksandra Walasik 26. Ma³gorzata Domaga³a 27. Maria Janeczek 28. Katarzyna Ciura 29. Urszula Koserczyk, 30. Agata Pach 31. Danuta Sobalak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: OSOBA FIZYCZNA
7.3.4) Miejscowo¶æ: ZALESIAKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 44400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALDONA LEWANDOWSKA
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: 1. Kalina ¦wi±tek 2. El¿bieta Chybiñska-Rychel 3. Marta Nowakowska 4. Karina Jen¶ 5. £ukasz Sierszeñ 6. Anna Gos³awska 7. Barbara Mroziñska – Bartoszek 8. Beata Bednarek 9. Kamila Chybiñska 10. Wioletta Tasarz-Kowalska 11. Anna Brzezowska 12. Magdalena Patocka 13. Ewa Kucharska-S³abik 14. Jolanta Kowalska 15. Iwona Zygoñ 16. Aldona Lewandowska 17. El¿bieta Wanat-Najgibauer 18. Katarzyna Nowakowska 19. Karolina Kmiecik 20. Wioleta Mucha 21. Aldona Wasiak 22. Anna Pluskota 23. Renata Humieniuk 24. Michalina Sarowska 25. Aleksandra Walasik 26. Ma³gorzata Domaga³a 27. Maria Janeczek 28. Katarzyna Ciura 29. Urszula Koserczyk, 30. Agata Pach 31. Danuta Sobalak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: OSOBA FIZYCZNA
7.3.4) Miejscowo¶æ: ZALESIAKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 4144 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALDONA LEWANDOWSKA
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: 1. Kalina ¦wi±tek 2. El¿bieta Chybiñska-Rychel 3. Marta Nowakowska 4. Karina Jen¶ 5. £ukasz Sierszeñ 6. Anna Gos³awska 7. Barbara Mroziñska – Bartoszek 8. Beata Bednarek 9. Kamila Chybiñska 10. Wioletta Tasarz-Kowalska 11. Anna Brzezowska 12. Magdalena Patocka 13. Ewa Kucharska-S³abik 14. Jolanta Kowalska 15. Iwona Zygoñ 16. Aldona Lewandowska 17. El¿bieta Wanat-Najgibauer 18. Katarzyna Nowakowska 19. Karolina Kmiecik 20. Wioleta Mucha 21. Aldona Wasiak 22. Anna Pluskota 23. Renata Humieniuk 24. Michalina Sarowska 25. Aleksandra Walasik 26. Ma³gorzata Domaga³a 27. Maria Janeczek 28. Katarzyna Ciura 29. Urszula Koserczyk, 30. Agata Pach 31. Danuta Sobalak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: OSOBA FIZYCZNA
7.3.4) Miejscowo¶æ: ZALESIAKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 7400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALDONA LEWANDOWSKA
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: 1. Kalina ¦wi±tek 2. El¿bieta Chybiñska-Rychel 3. Marta Nowakowska 4. Karina Jen¶ 5. £ukasz Sierszeñ 6. Anna Gos³awska 7. Barbara Mroziñska – Bartoszek 8. Beata Bednarek 9. Kamila Chybiñska 10. Wioletta Tasarz-Kowalska 11. Anna Brzezowska 12. Magdalena Patocka 13. Ewa Kucharska-S³abik 14. Jolanta Kowalska 15. Iwona Zygoñ 16. Aldona Lewandowska 17. El¿bieta Wanat-Najgibauer 18. Katarzyna Nowakowska 19. Karolina Kmiecik 20. Wioleta Mucha 21. Aldona Wasiak 22. Anna Pluskota 23. Renata Humieniuk 24. Michalina Sarowska 25. Aleksandra Walasik 26. Ma³gorzata Domaga³a 27. Maria Janeczek 28. Katarzyna Ciura 29. Urszula Koserczyk, 30. Agata Pach 31. Danuta Sobalak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: OSOBA FIZYCZNA
7.3.4) Miejscowo¶æ: ZALESIAKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 18500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI DZIA£OSZYN
- ¦wiadczenie us³ug z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem" na rok 2025
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 "Dzia³oszyn stawia na kszta³cenie zawodowe"
wiêcej: przetargi DZIA£OSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z organizacj± i prowadzeniem zajêæ wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki wid³owe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne us³ugi spo³eczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleñ i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- ¦wiadczenie us³ug z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.us³.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. o¶. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.