eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY



Ogłoszenie z dnia 2024-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nfz-warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.nfz-warszawa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2ec2928-6aa3-435b-9808-512e231874f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00660467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00472989/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581410

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NFZ07-WAG-DAGZ.251.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 247534,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla kandydatów na pracowników, stażystów oraz pracowników Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (MOW NFZ) w Warszawie”
2. Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę osób i środków, aby w sposób niezakłócony i należyty realizować zamówienie.
3. Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ (odpowiednio dla każdego z Zakresów 1-6).
4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik Nr 2 do SWZ (odpowiednio dla każdego z Zakresów 1-6).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 161814,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla kandydatów na pracowników, stażystów oraz pracowników MOW NFZ Delegatura w Ciechanowie”
2. Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę osób i środków, aby w sposób niezakłócony i należyty realizować zamówienie.
3. Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ (odpowiednio dla każdego z Zakresów 1-6).
4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik Nr 2 do SWZ (odpowiednio dla każdego z Zakresów 1-6).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 12861,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla kandydatów na pracowników, stażystów oraz pracowników MOW NFZ Delegatura w Ostrołęce”
2. Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę osób i środków, aby w sposób niezakłócony i należyty realizować zamówienie.
3. Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ (odpowiednio dla każdego z Zakresów 1-6).
4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik Nr 2 do SWZ (odpowiednio dla każdego z Zakresów 1-6).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 21125,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla kandydatów na pracowników, stażystów oraz pracowników MOW NFZ Delegatura w Płocku (wraz z CUW II)”
2. Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę osób i środków, aby w sposób niezakłócony i należyty realizować zamówienie.
3. Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ (odpowiednio dla każdego z Zakresów 1-6).
4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik Nr 2 do SWZ (odpowiednio dla każdego z Zakresów 1-6).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 12698,70 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla kandydatów na pracowników, stażystów oraz pracowników MOW NFZ Delegatura w Radomiu (wraz z CUW I)”
2. Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę osób i środków, aby w sposób niezakłócony i należyty realizować zamówienie.
3. Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ (odpowiednio dla każdego z Zakresów 1-6).
4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik Nr 2 do SWZ (odpowiednio dla każdego z Zakresów 1-6).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 21581,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla kandydatów na pracowników, stażystów oraz pracowników MOW NFZ Delegatura MOW NFZ Delegatura w Siedlcach”
2. Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę osób i środków, aby w sposób niezakłócony i należyty realizować zamówienie.
3. Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ (odpowiednio dla każdego z Zakresów 1-6).
4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik Nr 2 do SWZ (odpowiednio dla każdego z Zakresów 1-6).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 17454,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181240,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECJALISTYCZNA PRZYCHODNIA LEKARSKA DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WARSZAWIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 013280825

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

badania laboratoryjne, podwykonawca: ALAB Laboratoria Sp. z o.o., ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2027-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu w terminu składania ofert, tj. do 15.11.2024 r. do godz.10.00 – nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21125,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000304616

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21125,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2027-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu w terminu składania ofert, tj. do 15.11.2024 r. do godz.10.00 – nie złożono żadnej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu w terminu składania ofert, tj. do 15.11.2024 r. do godz.10.00 – nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23012,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23012,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23012,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ LEKARZY SPECJALISTÓW MEDICA GAŁCZYŃSKI I WSPÓLNICY sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142656992

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23012,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2027-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.