Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.Jagiellońska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-010
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124228020
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michal.kwinta@stary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stary-teatr.bip-e.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9968998a-e4c9-416a-a0a5-7699ec337a8e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072463/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://stary.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stary.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje zawarte w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w SWZ rozdział XXII
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w SWZ rozdział XXII
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.282-12/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Narodowego Starego Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie:
1) pomieszczenia budynku przy Pl. Szczepańskim 1/ ul. Jagiellońskiej 1-3 wraz z otoczeniem;
2) pomieszczenia budynku przy ul. Jagiellońskiej 5 wraz z otoczeniem;
3) pomieszczenia budynków przy ul. Starowiślnej 19-21 wraz z otoczeniem;
4) pomieszczenia hali Ujastek 7 wraz z otoczeniem;
5) mieszkanie służbowe przy ul. Józefa 16/11.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryteria: cena za realizację przedmiotu zamówienia, społeczne (zatrudnienie osób niepełnosprawnych) oraz audyt (wielokrotność czynności audytu).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych.
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielokrotność czynności audytu w budynku Plac Szczepański 1 / ul. Jagiellońska 1-3
4.3.6.) Waga: 7
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielokrotność czynności audytu w budynku ul. Jagiellońska 5
4.3.6.) Waga: 7
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielokrotność czynności audytu w budynku ul. Starowiślna 19-21
4.3.6.) Waga: 7
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielokrotność czynności audytu w budynku ul. Ujastek 7
4.3.6.) Waga: 7
Kryterium 7
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielokrotność czynności audytu w pokojach gościnnych przy ul. Starowiślnej 19-21 oraz mieszkaniu służbowym przy ul. Józefa 16/11
4.3.6.) Waga: 7
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności techniczne lub zawodowe:a) o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje w sposób należyty co najmniej:
i. jedną usługę sprzątania budynków użyteczności publicznej o łącznej powierzchni minimum 3000 m2, wykonywaną nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy,
ii. jedną usługę bieżącego czyszczenia i pielęgnacji powierzchni drewnianych płaskich olejowanych np. parkiet, schody o łącznej powierzchni minimum 250 m2, wykonywaną nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy,
iii. jedną usługę sprzątania sali widowiskowej wyposażoną w min. 250 foteli tapicerowanych montowanych do podłogi (obejmującą pranie foteli).
Zamawiający dopuszcza sytuację, w której jedno zrealizowane lub realizowane zamówienie będzie obejmować usługi wymienione w pkt 1 ppkt 4) lit a).i)-iii) SWZ,
oraz
b) o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje następującym sprzętem:
odkurzacze biurowe minimum 8 szt.
odkurzacz czyszczący na sucho-mokro – minimum 2 szt.
urządzenie do prania wykładzin – minimum 1 szt.
automat myjąco-zbierający zasilanie bateryjne – minimum 2 szt.
myjka ciśnieniowa – minimum 1 szt.
dmuchawa do liści – minimum 2 szt.
podkaszarka – minimum szt.1
drabiny min. 5-szczeblowe – minimum 3 szt.
urządzenie do czyszczenia parą - minimum 1 szt.
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału oraz wykazu usług / posiadanego wyposażenia według formuły spełnia / nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług odpowiadających opisowi warunku określonemu w rozdziale V pkt 1 ppkt 4 lit. a) SWZ wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, odpowiadających warunkom określonym w rozdziale V pkt 1 ppkt 4 lit. b) SWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
aktualny certyfikat potwierdzający zgodność systemu zarządzania jakością u Wykonawcy z normą ISO 9001:2015 lub normą równoważną, wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, o której mowa w art. 105 ust. 2 lub 3 ustawy PZP. Przez normę równoważną, będą rozumiane inne normy oceniające system zarządzania jakością, które określają wymagania dotyczące: a) procesowego podejścia do zarządzania jakością, b) zarządzania ryzykiem mającym wpływ na osiąganie założonych celów, c) określenia procedur postępowania w przypadku wystąpienia niezgodności wewnętrznych lub zewnętrznych, d) procedur zapewniających warunki do ciągłego doskonalenia systemu zarządzania, e) wymagań dotyczących roli kierownictwa i zasobów dla zapewnienia stabilnej realizacji zadań.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP i art. 7 ust. 1 ustawy UOBN tj. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w kwocie 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100) i utrzymać go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w rozdziale XVI SWZ.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego o numerze 76 1130 1150 0012 1267 2520 0016, bank: Bank Gospodarstwa Krajowego. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na rachunku Zamawiającego (dzień, godzina).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców w takim zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Jak w SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-30 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://stary.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-30 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 507 ze zmianami) (oświadczenie Załącznik nr 2 do SWZ). 6. Zamawiający przeprowadzi wizję lokalną z udziałem Wykonawców. Ma ona charakter obowiązkowy, co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany do wzięcia udziału w wizji. W przypadku braku udziału w wizji oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy PZP. Termin wizji: 23.12.2024 r., początek o godz. 10:00, miejsce spotkania: Plac Szczepański 1 przy portierni głównej.INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowania DW 969 z DP 1538K i DG 291836K w m. Jazowsko
- dostawa 1 szt. laptopa dla WFiIS -DE-dzp.272-723/24
- dostawa 1 szt. laptopa z ekranem o przekatnej 16' dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-736/24
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną"
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa leków i środków leczniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH NADLEŚNICTWA GRODZISK w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzątania obiektów Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.
- "Usługa sprzątania budynku oraz terenu zewnętrznego Muzeum Miasta Gdyni "
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń będących własnością Miasta Mińsk Mazowiecki II
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Miłowicach.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.