Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00554872/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
- 2024/BZP 00567950/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-29
- 2024/BZP 00574229/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-31
- 2025/BZP 00024725/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000577389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Starowiejska 23
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 638-40-65
1.5.8.) Numer faksu: 84 638-00-45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pogotowie.zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.zamosc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pogotowie-zamosc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8350725-4764-4933-a684-03a555266e96
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028601/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554872
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TA.ZP.2512.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 623510,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w okresie 24 miesięcy, tj. od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2026 r. energii elektrycznej dla obiektów Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu.
2. Zamawiający prognozuje zakup energii elektrycznej w ilości 292 074 kWh w okresie realizacji zamówienia.
3. Warunki realizacji zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz punktów poboru energii z uwzględnieniem ich lokalizacji, zostały określone w umowie i załącznikach do niej (załącznik nr 9 do SWZ).
4. W odniesieniu do lokalizacji wskazanych w pkt 3 Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do umowy) przedmiot zamówienia będzie obejmował także zakup przez Wykonawcę energii elektrycznej wyprodukowanej w mikroinstalacjach fotowoltaicznych.
5. Zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. Zamawiający posiada zawartą umowę na świadczenie usług dystrybucyjnych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD).
6. Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty upoważni i zobowiąże Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, do złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o wyborze sprzedawcy energii elektrycznej do OSD oraz do dopełnienia wszelkich formalności związanych z przeprowadzeniem procedury zmiany sprzedawcy.
7. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzedaż energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do umowy). Sprzedaż energii elektrycznej rozpocznie się po skutecznym zgłoszeniu umowy do OSD w zakresie każdego punktu poboru energii elektrycznej.
8. Zamawiający będzie korzystał z uprawnień ograniczenia wysokości cen energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ograniczenia cen energii elektrycznej.
9. Wymagania jakościowe energii elektrycznej określone są w ustawie Prawo energetyczne oraz w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektro-energetycznego (Dz.U. z 2023 r. poz. 819 z późn. zm.). Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska Energii z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie sposobu kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposobu rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2024 r. poz. 904).
10. Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez Zmawiającego. Materiały i urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami produktów/producentów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt w opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach użytkowych i cechach jakościowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
11. W każdym przypadku gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. W każdym przypadku użycia w SWZ lub dokumentach zamówienia określonej etykiety lub certyfikatu, określonych w art. 104 i 105 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy lub usługi spełniają wymagania równorzędne.
13. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub certyfikatu potwierdzającego, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
14. Użycie w SWZ lub dokumentach zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
15. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
16. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie, potencjał wykonawczy oraz dysponującego osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje.
17. Ze względu na charakter zamówienia nie uwzględnia się w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203695,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247164,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203695,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WISE ENERGY S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262725362
7.3.3) Ulica: ul. Adama Naruszewicza 27 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-627
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203695,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Przebudowa dróg powiatowych powiatu zamojskiego w związku z budową pobocza twardego .
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Zamościu
- Budowa sieci wodociągowej w m. Płoskie oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wólka Panieńska
- Usługi serwisowania kontenera sanitarnego będącego własnością zamawiającego, wraz z dostarczeniem, rozładunkiem, ustawieniem oraz podłączeniem zbiornika na wodę w zakresie 2 (dwóch) części.
- Dostawa defibrylatorów
- Remont poddasza użytkowego przy ulicy Ormiańskiej 11 na Starym Mieście w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAOPATRZENIE GMINY BABORÓW I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla obiektów posiadających mikroinstalacje na terenie Miasta i Gminy Świątniki Górne.
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Powiatu Parczewskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.