eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz¦WIADCZENIE US£UG CA£ODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-BIUROWYM PRZY UL. Z. AUGUSTA 16 ORAZ UL. J. S£OWACKIEGO 3 W BYDGOSZCZY W OKRESIE OD 01.01.2025 R. DO 31.12.2025 R.



Og³oszenie z dnia 2024-12-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG CA£ODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-BIUROWYM PRZY UL. Z. AUGUSTA 16 ORAZ UL. J. S£OWACKIEGO 3 W BYDGOSZCZY W OKRESIE OD 01.01.2025 R. DO 31.12.2025 R.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza S³owackiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 525835400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1009523

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG CA£ODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-BIUROWYM PRZY UL. Z. AUGUSTA 16 ORAZ UL. J. S£OWACKIEGO 3 W BYDGOSZCZY W OKRESIE OD 01.01.2025 R. DO 31.12.2025 R.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4aca50e1-6997-4d9a-b702-515f9c373567

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00665840

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00037528/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy - budynki przy ul. Zygmunta Augusta 16 i przy ul. J. S³owackiego 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00595032

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.12.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 500000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony mienia i osób (sta³a, ca³odobowa, codzienna) realizowana w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej w budynkach administracyjno-biurowych Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy przy ul. Zygmunta Augusta 16 oraz ul. Juliusza S³owackiego 3 w Bydgoszczy.
2) Opis pomieszczeñ budynków:
a) Budynek przy ul. Zygmunta Augusta 16 jest w ca³o¶ci podpiwniczony posiada 6 kondygnacji naziemnych o powierzchni u¿ytkowej 2180,29 m2. Komunikacja w budynku odbywa siê za pomoc± klatki schodowej i d¼wigu osobowego.
b) Budynek przy ul. Juliusza S³owackiego 3 jest w ca³o¶ci podpiwniczony, posiada 5 kondygnacji naziemnych. Powierzchnia ca³kowita 1477,63 m2. Komunikacja w budynku odbywa siê za pomoc± klatki schodowej i d¼wigu osobowego.
3) Realizacja przedmiotu zamówienia bazowaæ bêdzie na zasadach ujêtych m.in. w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz.U. z 2021 poz. 1995 ze zm.)
4) Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia w celu realizacji przedmiotu umowy odpowiedniej liczby pracowników posiadaj±cych odpowiednie predyspozycje psychiczne i fizyczne niezbêdne do wykonywania czynno¶ci ochrony osób i mienia.
5) W szczególno¶ci w zakres us³ugi ca³odobowej sta³ej ochrony osób i mienia wchodzi:
a) patrolowanie obiektu wewn±trz i na zewn±trz w celu wykrycia ewentualnych zagro¿eñ, w tym kontrola zamkniêcia wszystkich drzwi i okien oraz zabezpieczenia instalacji sanitarnych,
b) korzystanie z systemu monitoringu wizyjnego umo¿liwiaj±cego monitorowanie w czasie rzeczywistym zdarzeñ wystêpuj±cych w wyznaczonych obszarach budynku i na terenie stanowi±cym jego bezpo¶rednie otoczenie,
c) reagowanie na wszelkie podejrzane zachowania i naruszenie prawa (np. zak³ócanie porz±dku) przez osoby przebywaj±ce na terenie budynku,
d) pilnowanie, aby na terenie budynku nie przebywa³y osoby, których zachowanie w sposób widoczny nie wskazuje na uzasadniony pobyt (np. osoby pod wp³ywem alkoholu lub ¶rodków odurzaj±cych, osoby bezdomne),
e) niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych s³u¿b oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego o próbach w³amania, kradzie¿y, wandalizmu oraz innych zagro¿eniach dla bezpieczeñstwa budynku i osób w nim przebywaj±cych,
f) obs³uga systemów alarmowych(w tym ppo¿) zainstalowanych w budynku oraz podejmowanie natychmiastowych dzia³añ w przypadku ich uaktywnienia,
g) wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy od pomieszczeñ oraz prowadzenie wymaganej w tym zakresie ewidencji,
h) informowanie interesantów o podmiotach dzia³aj±cych na terenie budynku kompetentnych do za³atwienia wnoszonej sprawy,
i) obs³uga oraz udzielanie pomocy osobom niepe³nosprawnym, ze szczególnym uwzglêdnieniem wymogów okre¶lonych w Ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411 ze zm.),
j) wykonywanie czynno¶ci zwi±zanych z utrzymywaniem zewnêtrznych traktów komunikacyjnych w okresie zimowym, polegaj±cych na od¶nie¿aniu i posypywaniu piaskiem chodnika wzd³u¿ budynku, schodów wej¶ciowych oraz podjazdu dla osób niepe³nosprawnych – wy³±cznie poza godzinami pracy urzêdu oraz w dni ustawowo wolne,
k) znajomo¶æ lokalizacji i obs³ugi podrêcznego sprzêtu ga¶niczego, g³ównego wy³±cznika pr±du oraz g³ównego zaworu wody,
l) prowadzenie „Ksi±¿ki s³u¿by” dokumentuj±cej ca³okszta³t przebiegu s³u¿by oraz podjête interwencje („Ksi±¿kê s³u¿by” zapewnia Wykonawca w ramach ¶wiadczonej us³ugi),
m) utrzymanie porz±dku i czysto¶ci w pomieszczeniu wykorzystywanym na portierniê,
n) przestrzeganie instrukcji Zamawiaj±cego w zakresie bezpieczeñstwa, w tym przeciwpo¿arowego,
o) kierowanie ruchem interesantów wchodz±cych do budynku w zwi±zku z ewentualnymi, wprowadzonymi okresowo ograniczeniami/zmianami
6) Wszystkie osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu przedmiotu zamówienia:
a) nie mog± figurowaæ w Krajowym Rejestrze Karnym.
b) musz± pos³ugiwaæ siê j. polskim w taki sposób, by móc wywi±zywaæ siê ze swoich obowi±zków,
c) musz± znaæ swoje obowi±zki i zadania wynikaj±ce z zawartej umowy i przepisów prawa oraz ustalone lub/i zaakceptowane przez Zamawiaj±cego procedury.
d) musz± byæ jednakowo umundurowane i posiadaæ imienne identyfikatory,
e) musz± posiadaæ co najmniej 6 miesiêczne do¶wiadczenie w wykonywaniu zadañ zwi±zanych z ochron± budynków u¿yteczno¶ci publicznej.
f) musz± posiadaæ aktualne badania lekarskie, niezbêdne do wykonania powierzonych im obowi±zków.
7) Wykonawca zobowi±zuje siê przeszkoliæ pracowników ochrony w zakresie przepisów bhp i ppo¿. przed dopuszczeniem ich do pracy oraz przed podpisaniem umowy z³o¿yæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie, i¿ osoby te posiadaj± wiedzê z zakresu przepisów bhp i ppo¿. oraz nie posiadaj± przeciwwskazañ do wykonywania zadañ ochrony obiektu. Ka¿dorazowo w przypadku zmiany pracowników Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu ww. o¶wiadczenie.
8) Pracownicy Wykonawcy wykonuj±cy codzienn± bezpo¶redni± ochronê osób i mienia, bezwzglêdnie musz± byæ przeszkoleni z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Wykonawca przed podpisaniem umowy z³o¿y Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie, i¿ osoby te posiadaj± wiedzê z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Ka¿dorazowo w przypadku zmiany pracowników Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu ww. o¶wiadczenie.
9) W przypadku nieobecno¶ci pracownika ochrony w pracy lub jego przybycie do pracy w stanie uniemo¿liwiaj±cym mu wykonywanie obowi±zków ochrony, Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ innego pracownika ochrony lub w inny sposób nale¿ycie zabezpieczyæ obiekt.
10) Co najmniej po³owa pracowników Wykonawcy wykonuj±ca codzienn± bezpo¶redni± ochronê osób i mienia winna byæ zatrudniona przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê.
11) Wykonawca jest zobowi±zany oddelegowaæ do ka¿dej placówki po 3 pracowników ochrony. W sumie wymaganych jest 6 pracowników ochrony.
12) Wykonawca zapewni ci±g³o¶æ ¶wiadczenia us³ugi ochrony przez pracowników, którzy s± zobowi±zani do nie opuszczania powierzonego posterunku dopóki nie zostan± zmienieni przez nastêpn± zmianê.
13) Wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcê, wykonuj±ce czynno¶ci ochrony mienia i osób w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy, obowi±zuje zakaz:
a) wprowadzania osób trzecich do budynków i posesji Zamawiaj±cego,
b) korzystania ze sprzêtu biurowego Zamawiaj±cego,
c) przegl±dania, kopiowania, fotografowania lub wynoszenia wszelkiego rodzaju dokumentów Zamawiaj±cego,
d) picia alkoholu, spo¿ywania narkotyków i innych ¶rodków odurzaj±cych na terenie budynków i posesji Zamawiaj±cego,
e) stawienia siê do miejsca ¶wiadczenia us³ug ochrony w stanie po spo¿yciu alkoholu, narkotyków lub innych ¶rodków odurzaj±cych,
f) wprowadzania zwierz±t w godzinach pracy urzêdu,
g) samodzielnego dorabiania kluczy do pomieszczeñ.
14) Po zawarciu umowy, Zamawiaj±cy poinformuje wybranego Wykonawcê, aby w wyznaczonym dniu stawi³ siê w miejscu realizacji zamówienia w celu zapoznania siê ze stanowiskiem pracy. Protokolarne przekazanie miejsca realizacji zamówienia nast±pi 31.12.2024 r. Realizacja umowy nast±pi zgodnie z terminem okre¶lonym w SWZ w Rozdz. III ust. 4.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

98341120-2 - Us³ugi portierskie

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 465471,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 718516,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465471,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Handlowo -Us³ugowe „ADSUM” Agencja Ochrony Julita Kowalska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531094903

7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Kossaka 72

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-307

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 465471,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.