Og³oszenie z dnia 2024-12-20
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG I GOSPODARKI KOMUNALNEJ W K£OBUCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150516530
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 81
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 23 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdigk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.gminaklobuck.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw p³ynnych w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8f81ee53-1093-4180-b58b-a8752a1f35ff
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00667463
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00015897/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa paliw p³ynnych w 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f81ee53-1093-4180-b58b-a8752a1f35ff3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f81ee53-1093-4180-b58b-a8752a1f35ff
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f81ee53-1093-4180-b58b-a8752a1f35ff
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-8f81ee53-1093-4180-b58b-a8752a1f35ff
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Dalsze zapisy w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): To¿samo¶æ i dane kontaktowe Administratora
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg i Gospodarki Komunalnej w K³obucku reprezentowany przez Dyrektora z siedzib± ul. 11 Listopada 81, 42-100 K³obuck, tel. (34) 317 23 22, e-mail: sekretariat@zdigk.pl
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych
Administrator – wyznaczy³ Inspektora ochrony danych – Pan Jacek Or³owski, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez adres e-mail: iod@zdigk.pl lub pisemnie pod adresem: 42-100 K³obuck, ul. 11 Listopada 81. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych w szczególno¶ci
w zakresie korzystania z praw zwi±zanych z ich przetwarzaniem.
Cele przetwarzania i podstawa prawna
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie ar. 6 ust. 1 lit c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – nr referencyjny postêpowania: WD.261.1.005.2024
Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych oraz ustawy z dnia 06 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej oraz inne podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± do chwili realizacji zadania do którego dane zosta³y zebrane, w czasie okre¶lonym przepisami prawa – art.97 ust.1 ustawy Pzp - nie d³u¿ej ni¿ do czasu ustania celu ich przetwarzania (np. dofinansowania projektu, ewentualnego postêpowania s±dowego itp.)
Pani/Pana prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych /PUODO/ ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacja o zamiarze przekazywania danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
Informacja o dowolno¶ci lub obowi±zku podania danych
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji w tym o profilowaniu Przetwarzanie podanych przez Pani±/Pana danych osobowych nie bêdzie podlega³o zautomatyzowanemu poodejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WD.261.1.005.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw p³ynnych, w formie tankowania do zbiorników samochodów s³u¿bowych, sprzêtu silnikowego oraz do kanistrów bêd±cych w u¿ytkowaniu Zamawiaj±cego, w poni¿szych szacunkowych ilo¶ciach:
1) olej napêdowy (B7) – 40 000 litrów;
2) benzyna bezo³owiowa 95 (E10) – 4 500 litrów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy w ramach zamówienia przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy.Prawo opcji, polegaæ bêdzie na powtórzeniu tych samych dostaw, które zosta³y opisane w zamówieniu podstawowym. Maksymalna warto¶æ opcji mo¿e wynie¶æ nie wiêcej ni¿ 40% warto¶ci zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowejWykonawca musi posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z pó¼n. zm.), w zakresie obrotu paliwami bêd±cymi przedmiotem zamówienia.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na wykonanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Wykonawca musi dysponowaæ (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) stacj± paliw na terenie miasta K³obuck, która funkcjonuje przez 24h/7 oraz zapewnia mo¿liwo¶æ bezgotówkowego tankowania paliw z dystrybutorów na tej stacji.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 5 do SWZ) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
- o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych w ust. 2 pkt 2.1 oraz 2.2 (za³±cznik nr 4 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania siê
o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. W przypadku korzystania przez Wykonawcê ze zdolno¶ci technicznych lub zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa powy¿ej, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych w ust. 2 pkt 2.1 oraz 2.2 (za³±cznik nr 4a do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - z³o¿enie aktualnej (wa¿nej) koncesji na obrót paliwami ciek³ymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z ustaw± z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z pó¼n. zm.).
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa wy¿ej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i realizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
- z³o¿enie wykazu stacji paliw, w celu wykonania zamówienia, który zawiera co najmniej jedn± stacjê paliw spe³niaj±c± wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ bazy i stacje paliw p³ynnych, ruroci±gi przesy³owe dalekosiê¿ne s³u¿±ce do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie, w której Zamawiaj±cy bêdzie móg³ dokonaæ tankowania na terenie miasta K³obuck, 24h/7 – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy zawiera za³±cznik nr 3 do SWZ. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowew oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±czniku nr 3 do SWZ.
Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 oraz ust. 2 ustawy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-30 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z K£OBUCKA
- Dostawa paliw p³ynnych w 2025 r.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn.: Projekt ul. Jesionowej 470 095S w K³obucku wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego oraz aktualizacj± kosztorysów inwestorskich
- Remont i przebudowa budynku warsztatów szkolnych w ramach projektu pn. Zwiêkszenie potencja³u zawodowego Zespo³u Szkó³ nr 1 w K³obucku.
- Zakup oleju napêdowego do autobusów i busów na potrzeby Centrum Ekonomiczno-Administracyjnego w K³obucku
wiêcej: przetargi w K³obucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup oleju napêdowego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych do ambulansów sanitarnych i samochodów s³u¿bowych WSPR SPZOZ w £om¿y
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego na potrzeby MIR-EKO Sp. z o.o. w Mirczu
- Dostawa paliw p³ynnych dla Zarz±du Gospodarowania Odpadami w 2025 roku
- Dostawa paliw na potrzeby Gminy D±brówno.
- Dostawa i tankowanie paliw na potrzeby KW PSP w Olsztynie w 2025 roku w systemie bezgotówkowych elektronicznych kart paliwowych
- Dostawa paliw p³ynnych w 2025 r.
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.