Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00521896/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostosowanie zabytkowego
budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy do potrzeb osób z niepełnosprawnościami”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MROCZA
1.3.) Oddział zamawiającego: Komórka ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350889
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac 1 Maja 20
1.5.2.) Miejscowość: Mrocza
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 052 386 74 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrocza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostosowanie zabytkowegobudynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy do potrzeb osób z niepełnosprawnościami”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e114f7cd-e330-486d-9f3b-77c9154d5e58
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051132/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Dostosowanie zabytkowego budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521896
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 436546,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na przebudowie części budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy w celu lokalizacji dźwigu osobowego dostosowanego dla osób z niepełnosprawnościami, w tym poruszających na wózkach inwalidzkich. Obiekt zostanie
wyposażony w dźwig osobowy o udźwigu 630kg, na 8 osób z kabiną i drzwiami do kabiny przeszklonymi szkłem bezpiecznym. Zaprojektowano systemową obudowę szybu windy, o ślusarce aluminiowej z przeszkleniem (szkło bezpieczne).
Przeszklenie wykonane z zestawu dwuszynowego o współczynniku przenikania ciepła k=1,1 (W/m2K). Szkło przezroczyste lub według wytycznych inwestora.
Podszybie – konstrukcja wg proj. konstrukcji, wykończenie: ściany należy pomalować farbą chlorokauczukową, wodoodporną. W ścianie podszybia należy osadzić klamry stalowe służące do zejścia do podszybia (co 30cm).
W nadszybiu zaprojektowano otwór wentylacyjny o przekroju sumarycznym 0,20m2. Otwór należy zabezpieczyć od zewnątrz stalową żaluzją maskującą. Wymiary nadszybia i podszybia pokazano na rysunkach. W celu dostosowania budynku konieczne będzie wyburzenie istniejących stropów o konstrukcji Kleina oraz drewnianego stropu poddasza.
Podczas wykonywania prac konieczne będzie zamurowanie otworów przy klatce schodowej pełniących funkcję dekoracyjną.
W ramach zadania należy wyburzyć fragmenty ścian w miejscu, gdzie projektuje się wejście do windy. (Wszystkie wyburzenia zostały przedstawione na rysunkach stanu istniejącego z wyburzeniami).
W celu dostosowania obiektu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami należy wykonać konieczne prace instalacyjne ujęte w dokumentacji technicznej.
Roboty budowlane obejmować będą typowe działania w zakresie robót budowlano-remontowych i montażowych:
- roboty ziemne – pod ławę obudowy ściany windy
- roboty fundamentowe
- roboty wyburzeniowe – części stropów, wykucia ścian
- roboty murowe i betonowe ścian i stropów
- roboty tynkarskie, posadzkowe
- roboty instalacyjne
- roboty montażowe – windy
- roboty wykończeniowe – malarskie, montaż stolarki itp.
- roboty porządkowe.
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót określa dokumentacja projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403811,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 745785,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403811,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRINGO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7662006442
7.3.3) Ulica: Lipowa 29A
7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403811,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI MROCZA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Mrocza
- Zakup i dostawa używanej równiarki drogowej na potrzeby ZGK w Mroczy Sp. z o.o.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POMOCY SĄSIEDZKIEJ NA TERENIE GMINY MROCZA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024-2026
więcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.