Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 1 samochodu służbowego dla IAS Warszawa typu Liftback/Sedan/Kombi - segment D
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 1 samochodu służbowego dla IAS Warszawa typu Liftback/Sedan/Kombi - segment D2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09d1da35-275d-4283-adb4-3b47b69c59f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068269/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Pojazdy służbowe - zakup środków transportu -Liftback/Sedan/Combi/Segment D
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632631
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320).
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp nr ZP/30/2024 na „Dostawę 3 pojazdów służbowych dla IAS w Warszawie”. W dniu 8 listopada 2024 r. nastąpiło otwarcie ofert. W częściach 2 i 3 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym w dniu 13.11.2024 r. postępowanie w zakresie tych części zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Mając na uwadze powyższe oraz fakt, iż pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione spełnione zostały przesłanki wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-29f52080-889b-4370-b693-963469156042
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/37/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 361701,62 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169441,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 samochodu służbowego dla IAS Warszawa typu Liftback/Sedan/Kombi - segment D
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219123,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219123,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219123,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PORSCHE INTER AUTO POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6461002655
7.3.3) Ulica: Sekundowa 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-178
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PORSCHE INTER AUTO POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PORSCHE INTER AUTO POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219123,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu ciężarowego (o DMC do 3,5) do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- "Zakup samochodu osobowego (mikrobus 9-osobowy) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Wolbromiu"
- dostawa pojazdu strażackiego o masie do 3,5 t
- Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego oraz dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo - towarowego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie.
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego 6 osobowego z opcją wykupu"
- "Zakup i dostawa samochodu osobowego typu Bus 9-cio osobowy dla Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach"
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.