Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00477894/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00485214/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-04
- 2024/BZP 00518465/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00527115/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i Remont Budynku Teatru wraz z rozbudową i nadbudową istniejącego budynku w miejscowości Gniezno – ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 9
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@teatr.gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.gniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29a36475-ea08-4369-9dca-9bc1a67c72761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i Remont Budynku Teatru wraz z rozbudową i nadbudową istniejącego budynku w miejscowości Gniezno – ETAP I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29a36475-ea08-4369-9dca-9bc1a67c7276
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020001/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa budynku Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477894
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2024/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6353932,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: Przebudowa i Remont Budynku Teatru wraz z rozbudową i nadbudową istniejącego budynku w miejscowości Gniezno – ETAP I na nieruchomości oznaczonej nr ew. 12/2, arkusz 42 obręb: 0001 Gniezno, którą należy wykonać według dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 3 do niniejszego postępowania przetargowego z zastrzeżeniem pkt.2).
2. UWAGA: z uwagi na podział zamówienia na części zakres realizacji niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie części prac (robót) wskazanych w dokumentacji projektowej, których zakres opisano w dokumencie pn. Ogólny zakres robót – stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego SWZ.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego (Inwestora) decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu będącego przedmiotem zamówienia.
4. Wykonawca musi uwzględnić konieczność udostępnienia placu budowy oraz obecność innego wykonawcy z drugiej części zamówienia co najmniej od 14 miesiąca wykonywania Umowy.
5. Zakres robót do wykonania:
1) Opracowanie planów BIOZ
2) Przygotowanie placu budowy:
a. Przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu.
b. Ogrodzenie placu budowy i oznakowanie, w tym wytyczenie punktów głównych oraz organizację zaplecza budowy.
c. Ustawienie tablic informacyjnych wg wskazań oraz wytycznych.
d. Zdemontowanie płyt betonowych będących podłożem obecnego placu i zmagazynowanie na terenie placu budowy.
e. Utwardzenie fragmentów odkrytego placu dla możliwości wjazdu i pracy sprzętu budowlanego.
3) Prace wyburzeniowe,
4) Prace fundamentowe i konstrukcyjne,
5) Przebudowa studzienki- usunięci kolizji.
6) Wykonanie dwóch zespolonych szybów windowych przy istniejącym budynku wraz z windami.
7) Roboty budowlane wykończeniowe w nadbudowywanej, rozbudowywanej i remontowanej części budynku Teatru.
8) Roboty instalacyjno-sanitarne,
9) Roboty instalacyjne związane z systemami ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji.
10) Roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne,
11) Montaż systemów bezpieczeństwa SSP, w tym alarmów przeciwpożarowych w całym budynku Teatru – w części nowej i starej.
12) W czasie wykonywania prac budowlanych, Teatr nie będzie mógł realizować przedstawień teatralnych. Dlatego ważnym elementem harmonogramu prowadzonych prac dla Teatru jest jak najszybsze ukończenie prac remontowych zaplecza tzn. parteru i piwnicy wraz z wykonaniem zgodnie z projektem Systemu Sygnalizacji Pożarowej dla remontowanej i pozostałej starej części budynku, w celu jak najszybszego wznowienia prezentacji spektakli.
13) W czasie prowadzenia prac budowlanych należy uwzględnić konieczność pracy administracji w starej części budynku teatru oraz umożliwić dostęp uprawnionym pracownikom do odseparowanych placem budowy nieremontowanych części teatru , tzn. do rozdzielni głównej, magazynków i pomieszczenia z głównym zaworem wody.
W drugim etapie, który stanowić będzie odrębne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, planowane są prace, które stanowią integralną część realizowanego w tym postepowaniu projektu architektoniczno-budowlanego, ale nie będą obecnie realizowane.
Do wyłączonych elementów należą do:
- Wykonanie prac instalacyjnych z zakresu technologii sceny (mechanika, oświetlenie sceniczne, elektro-akustyka i systemy inspicjenta, multimedia),
- wyposażenie Sali Kameralnej w zaprojektowaną technologię sceny (mechanika, oświetlenie sceniczne, elektro-akustyka i systemy inspicjenta, multimedia)
- akustykę Sali Kameralnej,
- nowe wyposażenie dla parteru i piwnic,
- wyposażenie nowo-aranżowanej sali prób w sprzęt do rejestracji oraz akustyką pomieszczeń.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiot zamówienia został określony w załącznikach do SWZ, w szczególności w załączniku nr 2 do SWZ – Ogólny zakres robót, załączniku nr 3 do SWZ – Dokumentacja projektowa oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
b) Dokumentacja projektowa załączona do niniejszego postępowania (Załącznik nr 3) przetargowego definiuje finalny rezultat całości inwestycji po zakończeniu wszystkich etapów (wszystkich części zamówienia). Zakres przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia wynika z treści Ogólnego zakresu robót stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ wskazującego które elementy dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 3 stanowią przedmiot zamówienia.
c) Wymagania określone w dokumentach stanowiących załączniki do SWZ stanowią obligatoryjne wymagania minimalne. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia - art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy pzp.
d) Załącznik nr 3 obejmuje:
- 3.1 - Projekt Architektoniczno-Budowlany;
- 3.2 - Projekt Techniczny (bez projektu architektury wykonawczego 2024, bez projektu SSP (System Sygnalizacji Pożarowej), z projektem technologii sceny 2024 do wglądu);
- 3.3 Projekt Wykonawczy (bez technologii sceny 2024, ale uwzględniający SSP, z wykonawczą architektura);
- 3.4 Przedmiar;
- 3.5 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
7. Rozwiązania równoważne:
1) Jeżeli w dokumentach postępowania, w tym w szczególności w dokumentach stanowiących element Opisu Przedmiotu Zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2) Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych różniących się parametrami technicznymi od rozwiązań oczekiwanych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6117231,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10088432,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6117231,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych Robert Łukasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571472189
7.3.3) Ulica: Zieleń 86
7.3.4) Miejscowość: Trzemeszno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-240
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Łukasik Zakład Usług Budowlanych
jakie przetargi wygrała firma
Robert Łukasik Zakład Usług Budowlanych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6117231,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Usługa w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Miasta Gniezna
- Przebudowa i remont budynku mieszkalnego Leśnictwa Stary Dwór Ćwierdzin 52, 62-230 Witkowo
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- Budowa oświetlenia drogowego w m. Goślinowo, Os. Leszka Białego
- Budowa sieci wodociągowej w m. Lulkowo działki nr 128/33, 128/34, 128/35, 128/36 oraz w m. Strzyżewo Paczkowe działki nr 29/4, 12
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.