eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża3. Budowa przedszkola w Grzywnie Gmina Chełmża



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
3. Budowa przedszkola w Grzywnie Gmina Chełmża

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wodna 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 60 75 do 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gminachelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

3. Budowa przedszkola w Grzywnie Gmina Chełmża

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ec44659-32d5-490a-acbe-fbc68573c603

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045884/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa przedszkola w Grzywnie Gmina Chełmża

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

ProjeProgram Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, priorytet 6. Fundusze europejskie na rzecz zwiększenia dostępności regionalnej infrastruktury dla mieszkańców, Działanie 6.2 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną ZITy regionalne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529875

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6094884,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pod nazwą „Budowa przedszkola w Grzywnie Gmina Chełmża” .
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wybudować parterowy budynek o powierzchni użytkowej 700,21 m2 , powierzchni zabudowy 816,43 m2 i kubaturze 3748,66 m3 wraz niezbędną infrastrukturą, zakupem wyposażenia i zagospodarowaniem terenu. Wykonawca zobowiązuje się do oddania ww. obiektu, wykonanego zgodnie z projektem i z zasadami wiedzy technicznej, a Zamawiający zobowiązuje się do dokonania wymaganych przez właściwe przepisy czynności związanych z przygotowaniem robót, w szczególności do przekazania terenu budowy i dostarczenia projektu, oraz do odebrania obiektu i zapłaty umówionego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust.2 wzoru umowy.
3. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje zakres określony w dokumentacji projektowej m.in.:
1) roboty ogólnobudowlane obejmujące m.in.;
a) wykonanie robót fundamentowych;
b) wykonanie ścian;
c) wykonanie stropodachu płaskiego;
d) montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
e) wykonanie posadzek;
f) wykonanie tynków, gładzi gipsowych i malowanie ścian;
g) wykonanie sufitów podwieszanych;
h) wykonanie okładzin ścian;
i) wykonanie elewacji;
2) roboty sanitarne obejmujące m.in.:
a) wykonanie instalacji kanalizacyjnej z rur PVC-u wewnętrznej;
b) wykonanie instalacji wodociągowej wewnętrznej;
c) wykonanie przyłącza wodociągowego;
d) wykonanie instalacji c.o. podłogowego;
e) wykonanie kotłowni ze źródłem ciepła pompa powietrze-woda;
f) montaż mechanicznej wentylacji z odzyskiem ciepła;
g) montaż klimatyzacji;
h) wykonanie przyłącza kanalizacyjnego;
i) wykonanie przyłącza wodociągowego;
3) Roboty elektryczne obejmujące m.in.:
a) wykonanie instalacji oświetleniowej , oświetlenia ewakuacyjnego oraz awaryjnego;
b) wykonanie instalacji gniazd wtykowych;
c) wykonanie instalacji teletechnicznych;
d) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 36 kW;
4) zakup i montaż wyposażenia;
5) zagospodarowanie terenu obejmującego m.in.:
a) wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm;
b) wykonanie parkingu z kostki betonowej gr. 8 cm;
c) montaż placu zabaw;
d) montaż ogrodzenia;
e) założenie terenów zielonych.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia (zwaną również „SWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz:
1) dokumentacją projektową sporządzoną przez Pana Krzysztofa Lisewskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Pracownia Projektowa PRO-KOR Krzysztof Lisewski z siedzibą w Toruniu przy ul. Polnej 7B lok. 17, 87-100 Toruń uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez wszystkich użytkowników w tym dla osób z niepełnosprawnościami;
2) decyzją zatwierdzającą projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno- budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę wydaną przez Starostę Toruńskiego o nr AB.6740.2.62.2023.MR z dnia 6 grudnia 2023 r;
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
5. Zakres robót budowlanych w ramach zadania, o którym mowa w ust. 1 i w ramach ustalonego wynagrodzenia umownego obejmuje ponadto:
1) zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej, tj. wykonanie wszelkich czynności geodezyjnych mających na celu prawidłowe usytuowanie budowanego obiektu w terenie, w tym:
geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w 3 egzemplarzach wraz ze sporządzoną dokumentacją geodezyjno-kartograficzną z pomiarów (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmująca cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze;
2) dokumentację techniczno – ruchową z instrukcjami BHP – zgodnie z obowiązującymi przepisami, która przeznaczona będzie dla użytkownika;
3) przeprowadzenie regulacji i rozruchu instalacji, przeszkolenie użytkownika w zakresie użytkowania oraz przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń;
4) wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej, w tym natężenia oświetlenia;
5) wykonanie badania wody w zakresie bakteriologicznym i fizykochemicznym;
6) wykonanie prób ciśnieniowych instalacji c.o.;
7) wykonanie wydajności hydrantu;
8) sprawdzenie skuteczności wentylacji mechanicznej i wykonanie badań kominiarskich;
9) wykonanie pomiarów rezystancji uziomów instalacji odgromowej oraz ciągłości obwodów odgromowych
10) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku;
11) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w 2 egzemplarzach oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorysu powykonawczego;
12) zgłoszenie przyłącza instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej
13) naprawienie i przywrócenie stanu poprzedniego urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych w trakcie prowadzonych robót;
14) zapewnienie nadzoru archeologicznego, jeśli zajdzie taka konieczność;
15) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót i inne prace związane z procesem budowy;
16) zawiadomienie o zakończeniu budowy Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu oraz Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Toruniu;
17) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233140-2 - Roboty drogowe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 26

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 26

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 21

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5689000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6608363,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5689000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KP Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9562363712

7.3.3) Ulica: ul. Wypoczynkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Pigża

7.3.5) Kod pocztowy: 87-152

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5689000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.