Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00615015/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
- 2024/BZP 00615675/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE LICEUM SZTUK PLASTYCZNYCH IM. WOJCIECHA KOSSAKA W ŁOMŻY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450091830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej Curie 1
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 218 84 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lplomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lplomza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b31b71ff-ad98-40b9-aebb-397075f0ca431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b31b71ff-ad98-40b9-aebb-397075f0ca43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00614781/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SK.26.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Komputery stacjonarnePrzedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 27 zestawów komputerów stacjonarnych (stacji roboczych) o wysokiej mocy obliczeniowej (stabilnych i wydajnych) wraz z monitorem, systemem operacyjnym, klawiaturą membranową i myszką do każdego zestawu komputerowego.
- Zestawy komputerowe wykorzystywane będą do zaawansowanej Obróbki graficzno – projektowej oraz animacyjnej. Praca w programach graficznych 3D takich jak Blender, Cinema 4D itp. oraz programy graficzne z rodziny Adobe (Photoshop, Illustrator, After Effects, Premiere Pro itp.). Komputery mają sprostać płynnej i niezawodnej pracy podczas modelowania i tworzenia animacji trójwymiarowych, renderowania wysokiej jakości obrazów 3D, praca i obróbka wielkoformatowych zdjęć i plakatów do zastosowań wystawienniczych oraz montaż i edycja krótkometrażowych materiałów wideo w rozdzielczość 4K. Biorąc pod uwagę zastosowanie kreatywne kluczowe są ilość rdzeni procesora oraz wsparcie sterowników Nvidia Studio dla karty graficznej.
- Gwarancja na zestaw minimum 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Minimalna specyfikacja sprzętowa (kryteria jakościowe):
TEST WYDAJNOŚCI BAPCO: Overall 2462, Productivity 2208, Photo Editing 2259, Creativity 2803.
1) Procesor
- Ze względu na przeznaczenie procesor musi być wydajny i stabilny,
- Minimum 20 rdzeni, 28 wątków,
- Minimalne taktowanie rdzenia 3.4 GHz,
- Pamięć podręczna 33 MB.
2) Płyta główna:
- Płyta główna dobrana optymalnie do niezawodnej i bezawaryjnej pracy z wymienionymi podzespołami (sekcja zasilania odpowiednia do mocy procesora, wspierane taktowanie pamięci Ram),
- Liczba banków pamięci: 4,
- Maksymalna wielkość pamięci Ram: 128,
- Złącza: SATA III, M.2, PCIe 4.0, USB 3.2, USB 3.2 Typu-C, front panel audio, itp.,
- Zewnętrzne złącza: HDMI, DisplayPort, RJ45 (LAN), USB3.2, USB 2.0, PS/2 klawiatura, mysz, Audio jack, złącze anteny Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax), Bluetooth,
- Układ audio: Realtek HD audio.
3) Karta Grafiki:
- Ze względu na przeznaczenie do pracy kreatywnej, projektowej, animacyjnej oraz grafiki 3d preferowana karta ze wsparciem sterowników NVIDIA Studio (które zapewniają stabilność
i niezawodność działania),
- Pamięć minimum 12 GB GDDR6X,
- Ilość rdzeni minimum 7000,
- Obsługiwane technologie: DirectX 12 Ultimate, OpenGL 4.6,
- Wyjścia: HDMI 2.1, DisplayPort 1.4.
4) Pamięć Ram:
- Zestaw czterech kości,
- Pojemność jednej kości: 32 GB,
- Standard: DDR5 5600 MHz.
5) Dysk na system i programy graficzne:
- Minimum 1 TB SSD M.2.
6) Dysk (na dane i realizowane projekty):
- Minimum 2 TB SSD M.2.
7) Zasilacz:
- Moc zasilacza: minimum 850W,
- Certyfikat: 80Plus Gold.
8) Chłodzenie:
- Chłodzenie typu AIO (wodne) minimum 240mm,
9) Obudowa:
- Obudowa typu Tower,
- Port USB-C,
- Wyciszone panele,
- Filtry kurzu,
- Wentylatory.
10) Monitor:
- monitor LCD,
- przekątna ekranu min. 27” (68,5 cm),
- rozdzielczość ekranu min. 2560 x 1440,
- matryca szerokogamutowa, odzwierciedlająca 99% kolorów z przestrzeni Adobe RGB,
- technologia zapewniająca stabilny obraz na całej powierzchni ekranu (zapobiegająca wahaniom jasności wyświetlacza oraz nierównomiernemu wyświetlaniu szarości),
- możliwość współpracy/zastosowania oprogramowania do kalibracji i zarządzania kolorem,
- technologia obsługująca i odtwarzająca 10-bitowe informacje o kolorze,
- antyodblaskowy panel IPS,
- technologia minimalizująca migotanie ekranu,
- technologia automatycznie dostosowująca jasność ekranu do otoczenia,
- szerokie kąty widzenia zbliżone do wartości 180°,
- możliwość bezstratnego podlączenia sygnału typu interlace i jego konwersji do trybu progressive,
- możliwość zasilania przez interfejs USB Typu-C o mocy min. 60W,
- wejścia: HDMI, DisplayPort i DVI-D,
- porty: USB typu C, USB typu B, USB typu A.
Certyfikaty i standardy
CB, CE, TUV/GS, cTUVus, FCC-B, CAN ICES-3 (B), VCCI-B, RCM, EAC, RoHS, WEEE, TUV/Ergonomics
obudowa czarna
skalibrowany przed dostarczeniem,
gwarancja min. 36 miesięcy
11) System operacyjny Windows 11 Pro 64
12) Myszka przewodowa/bezprzewodowa (optyczna),
13) Klawiatura membranowa.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, musi posiadać odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. przewody zasilające itp.). Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30213300-8 Komputery biurkowe
48620000-0 Systemy operacyjne
48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 380000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Monitory i rzutnikiPrzedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 3 sztuk monitorów wystawienniczych
oraz 2 sztuk rzutników.
Wymagana gwarancja na przedmiot zamówienia - 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Minimalna specyfikacja sprzętowa (kryteria jakościowe):
1) Monitory wystawiennicze - 3 sztuki:
- minimum 2 wejścia USB,
- możliwość połączenia z Internetem i bluetooth do słuchawek,
- w zestawie ze stojakiem,
- przekątna ekranu 48” – 50”.
2) Rzutniki - 2 sztuki:
- Specyfikacja (minimalne wymagania):
- Preferowana technologia wyświetlania LCD,
- Rozdzielczość natywna około 1920 x 1080 (FHD),
- Rozdzielczość maksymalna 3840 x 2160 (4K),
- Format obrazu 4:3, 16:9,
- Jasność minimum 1000 lm,
- Wielkość rzutowanego obrazu około 55" - 120",
- Żywotność lampy minimum 20 000 h,
- Moc lampy minimum 145 W,
- Preferowane złącza oraz ich ilość: Wyjście audio - 1 szt.,
- HDMI - 1 szt.,
- USB 2.0 - 2 szt.,
- Wymagana łączność bezprzewodowa,
- Głośniki wbudowane,
- Głośność pracy (w trybie standardowym): maksymalnie 35 dB,
- Waga maksymalna 4 kg,
- System operacyjny Android,
- Pilot w zestawie.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, musi posiadać odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. przewody zasilające itp.). Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
33195100-4 Monitory
38652000-0 Projektory filmowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652000-0 - Projektory filmowe
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370291,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370291,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370291,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141723924
7.3.3) Ulica: Wolność 8
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370291,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18350,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244249,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18350,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alltech Spółka Jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610023173
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18350,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Remont zabytkowego budynku Gminy Łomża - Szkoły Podstawowej w Konarzycach - etap II
- Sukcesywny zakup oleju napędowego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawę środków myjąco-dezynfekujących, podstawowej chemii oraz osprzętu do utrzymania czystości w Dziale Żywienia Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża - Etap II
- Rozbudowa ulicy Dolnej w Starej Łomży przy Szosie wraz z infrastrukturą techniczną i z adaptacją terenów przyległych w celu przystosowania ich do zmian klimatu.
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Gminy Chmielnik w ramach projektu ,,Cyberbezpieczna Gmina Chmielnik"
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z dodatkowym wyposażeniem
- Dostawa sprzętu elektronicznego do kościerskich szkół podstawowych w ramach realizacji projektów z podziałem części
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w miejscowości Glinki w gminie Nowa Sucha
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.