Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606067/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CZARNKOWSKO-TRZCIANECKI - Starostwo Powiatowe w Czarnkowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rybaki 3
1.5.2.) Miejscowość: Czarnków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pct.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.czarnkowsko-trzcianecki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10165221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ce76081-b673-4573-b195-51e1a46ad45a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043678/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na lata 2025-2028.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606067
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.15.2024.PS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Bank zapewni obsługę rachunków zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego (ilość jednostek organizacyjnych 21 szt.). Bank zapewni możliwość obsługi również poprzez system elektroniczny. Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił żadnych opłat, prowizji oraz innych nazwanych i nienazwanych naliczeń z tytułu - w szczególności prowadzenia tych rachunków, ich obsługi bieżącej, oraz wszelkich operacji bankowych dokonywanych za pomocą tych rachunków (np.: przelewy, dostęp do rachunków itp..). Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki wraz z jednostkami organizacyjnymi prowadzi na dzień 28.10.2024r. 170 rachunków bankowych. Ponadto Bank nie będzie pobierał żadnych opłat, prowizji oraz innych nazwanych i nienazwanych naliczeń od opłat i wpłat dotyczących działalności statutowej zamawiającego – w zakresie opłat komunikacyjnych, geodezyjnych i ochrony środowiska.
2) Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat i prowizji oraz innych nazwanych i nienazwanych naliczeń, kosztów z tytułu - w szczególności przygotowania, gotowości, udzielenia i obsługi kredytu w rachunku bieżącym za wyjątkiem tych, których mowa zał. nr 1 do SWZ – Formularz oferty cenowej.
3) Bank umożliwi zaciąganie w ciągu roku (w trakcie trwania umowy), kredytu w rachunku bieżącym do wysokości wydatków nie znajdujących pokrycia w dochodach w danym roku budżetowym do kwoty nie wyższej niż 3.000.000 PLN na zasadzie kredytu krótkoterminowego. Zamawiający do końca każdego roku kalendarzowego będzie dokonywał spłaty zaciągniętego kredytu w rachunku bieżącym. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia wysokości kredytu w rachunku bieżącym zgodnie z limitem przyjętym w Uchwale budżetowej na dany rok budżetowy.
4) Bank do godziny 10.00 dnia następnego (dnia roboczego) przygotuje i dostarczy do siedziby zamawiającego, w formie papierowej wyciągi z rachunków z dnia poprzedniego.
5) Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym jest zmienne w okresie kredytowania i ustalone jest na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M notowanej na dwa dni robocze przed podpisaniem umowy kredytu w pierwszym okresie kredytowania oraz na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 1M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów kredytowania, powiększoną o marżę Banku „mz” w wysokości……% (zgodnie z ofertą) stałą w okresie kredytowania. Oprocentowanie jest stałe w okresach kredytowania odpowiadających okresowi przyjętej stawki bazowej.
6) Bank zapewni możliwość deponowania wolnych środków znajdujących się na rachunku zamawiającego na lokatę bankową na podstawie pisemnego zgłoszenia dokonanego przez zamawiającego.
7) Bank zapewni obsługę kasową w siedzibie zamawiającego. Zamawiający wskaże i udostępni nieodpłatnie pomieszczenie w tym budynku. Bank we własnym zakresie i na własny koszt dostosuje pomieszczenie do własnych potrzeb i standardów. Ponadto bank zapewni obsługę kasową jednostek organizacyjnych Powiatu na terenie: Trzcianki, Krzyża Wlkp. i Wielenia.
8) Bank zapewni obsługę petentów w siedzibie zamawiającego, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 12.00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 810000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 810000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 810000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Czarnkowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000504947
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 5
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W CZARNKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W CZARNKOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 810000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2028-12-31INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych w dwóch Częściach (rękawice oraz sprzęt) na rok 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadań: "Remont drogi powiatowej nr 1346P na odcinku Śmieszkowo - Prusinowo" "Remont drogi powiatowej nr 1324P na odcinku Nowa Wieś - Rudka - Runowo"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku magazynowego na ul. Przemysłowej 4 na cele rekreacyjne
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.