Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00622922/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
- 2024/BZP 00624910/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-29
- 2024/BZP 00636421/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe na potrzeby Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Starym Kobrzyńcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rogowo
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Rogowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rogowo 51
1.5.2.) Miejscowość: Rogowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-515
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542801622
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rogowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rogowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10267111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi cateringowe na potrzeby Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Starym Kobrzyńcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f05f7baa-811b-4d4a-bd6f-92af7365d9bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063770/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi cateringowe na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Starym Kobrzyńcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dotyczy realizacji projektu ,,Kujawsko -Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy„ oraz programu wieloletniego: ,,Senior+ na lata 2021-2025”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Og.271.TP.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Wykonawca zobowiązuje się:
1) przygotowywać i dowozić posiłki w formie cateringu dla maksymalnie 30 osób – Seniorów Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Starym Kobrzyńcu,
2) ilość zamawianych posiłków może ulec zmianie w związku z frekwencją uczestników placówki. Ilość może również ulec zmianie np. w związku z jego zamknięciem, którego wcześniej Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, a także w związku z sytuacją epidemiologiczną,
3) Zamawiający będzie informował o ilości zamówionych śniadań do godz. 14:00 w dniu poprzedzającym odbiór posiłku, a o zmianie ilości zamówionych obiadów do godz. 9.00 w dniu realizacji zamówienia,
4) posiłki, o których mowa w pkt 5 mają być dostarczane pięć razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku, w dni robocze, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, do Dziennego Domu Pobytu Senior+, Stary Kobrzyniec 25, 87-515 Rogowo
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo – Handlowa „OL – MARO” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660432972
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 15
7.3.4) Miejscowość: Skępe
7.3.5) Kod pocztowy: 87-630
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "OL-MARO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "OL-MARO" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 569250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI ROGOWO
więcej: przetargi ROGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej."
- "Usługa cateringowa - Przygotowanie i dostarczanie wyżywienia/posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym Powiatowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Kobyłce". Znak sprawy:1/2025
- Świadczenie usług cateringowych podczas 33 szkoleń dla rolników
- Usługa przygotowania i dostarczania posiłków profilaktyczno - regeneracyjnych dla pracowników Sekcji Terenów Zielonych i Transportu PW.
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Usługa cateringowa podczas XIII Międzynarodowej Konferencji Naukowej organizowanej przez Kolegium Nauk Ekonomicznych i Społecznych Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.