Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00577199/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
- 2024/BZP 00587218/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czapliniecka 123
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 44 635 82 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: z.publiczne@szpital-belchatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-belchatow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa, wędlin i drobiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13497315-5294-402f-b4df-7cb32641613c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00265056/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.33 Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577199
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZP.3800.80.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 595417,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w niniejszym pakiecie jest dostawa mięsa i wędlin w gat. I (pakiet uwzględnia program „Dobry posiłek”), szczegółowy opis zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 479078,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w niniejszym pakiecie jest dostawa drobiu w gat. I (pakiet uwzględnia program „Dobry posiłek”), szczegółowy opis zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 116339,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453856,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 543184,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453856,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Masarnia Borowe” J.B. Pluta Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 152190356
7.3.3) Ulica: Borowe ul. Długa 114
7.3.4) Miejscowość: Węglowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-133
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MASARNIA BOROWE" J.B. PLUTA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MASARNIA BOROWE" J.B. PLUTA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453856,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131192,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142287,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131192,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KELMES Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590652352
7.3.3) Ulica: ul. Włókiennicza 20/22
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KELMES SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KELMES SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131192,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- "Najem autokaru dla Przedsiębiorstwa Komunikacji, Transportu i Usług Komunalnych Gminy Bełchatów"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu "Zawodowcy z Ekonomika" - II tura szkoleń
- Świadczenie usługi zajęć indywidualnych rozwijających i wspierających umiejętności uczenia się w ramach projektu pn. Daj sobie szansę, dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej
- Usługi elektryczne na terenie Z/I w Gotartowie, SP w Ostrzeszowie i Z/I w Dylowie A / 2025
- Zakup masy mineralno-asfaltowej na potrzeby wykonania remontów cząstkowych na gorąco
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Zofii Kossak-Szczuckiej w Ligocie, w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby PCAPOW w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych
- Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola nr 4 w Złotowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola nr 3 w Złotowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola nr 2 w Złotowie
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.