Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zatrudnienie kierownika ds. monitorowania zgodności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.3.) Oddział zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060059216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dywizjonu 303 nr 35
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48261519682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pajurek@law.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/law/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zatrudnienie kierownika ds. monitorowania zgodności
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8b49574-f8a3-4fc2-afab-d648b2666840
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.law.mil.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.law.mil.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z punktem 6 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z punktem 26 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z punktem 26 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/tp/104/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I - Zatrudnienie na Umowę zlecenia Kierownika ds. monitorowania zgodności w zakresie szkolenia lotniczego (CMM) realizowanego w ATO
Zadanie I - Zatrudnienie na Umowę zlecenia Kierownika ds. monitorowania zgodności w zakresie szkolenia lotniczego (CMM) realizowanego w ATO
4.2.6.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu
72225000-8 - Usługi w zakresie oceny i analizy gwarancji jakości systemu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II - Zatrudnienie na Umowę zlecenia Kierownika ds. monitorowania zgodności w zakresie szkolenia lotniczego (CMM) realizowanego na certyfikowanych przez ULC urządzeniach lotu
Zadanie II - Zatrudnienie na Umowę zlecenia Kierownika ds. monitorowania zgodności w zakresie szkolenia lotniczego (CMM) realizowanego na certyfikowanych przez ULC urządzeniach lotu
4.2.6.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu
72225000-8 - Usługi w zakresie oceny i analizy gwarancji jakości systemu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III - Zatrudnienie na Umowę zlecenia Kierownika ds. monitorowania zgodności w celu zapewnienia w 2024 r. ciągłości funkcjonowania systemów jakości, zarządzania i monitorowania zgodności w Centrum Szkolenia Personelu Bezzałogowych Statków Powietrznych LAW (CSPBSP LAW)
Zadanie III - Zatrudnienie na Umowę zlecenia Kierownika ds. monitorowania zgodności w celu zapewnienia w 2024 r. ciągłości funkcjonowania systemów jakości, zarządzania i monitorowania zgodności w Centrum Szkolenia Personelu Bezzałogowych Statków Powietrznych LAW (CSPBSP LAW)
4.2.6.) Główny kod CPV: 72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu
72225000-8 - Usługi w zakresie oceny i analizy gwarancji jakości systemu
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie IV - zatrudnienie na Umowę zlecenia Kierownika ds. monitorowania zgodności w celu zapewnienia w 2025 r. ciągłości funkcjonowania systemów jakości, zarządzania i monitorowania zgodności w Pracowni Szkolenia Mechaników Obsługi Technicznej PART-147 LAW (PSMOT PART-147 LAW)
Zadanie IV - zatrudnienie na Umowę zlecenia Kierownika ds. monitorowania zgodności w celu zapewnienia w 2025 r. ciągłości funkcjonowania systemów jakości, zarządzania i monitorowania zgodności w Pracowni Szkolenia Mechaników Obsługi Technicznej PART-147 LAW (PSMOT PART-147 LAW)
4.2.6.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu
72225000-8 - Usługi w zakresie oceny i analizy gwarancji jakości systemu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie V - Zatrudnienie na umowę zlecenie Kierownika ds. monitorowania zgodności techniki lotniczej (CMM) realizowanego w CAO
Zadanie V - Zatrudnienie na umowę zlecenie Kierownika ds. monitorowania zgodności techniki lotniczej (CMM) realizowanego w CAO
4.2.6.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu
72225000-8 - Usługi w zakresie oceny i analizy gwarancji jakości systemu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa.Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, że:
Zadanie nr 1:
1. Udokumentowane szkolenia (potwierdzone w okresie ostatnich 3 lat) z zakresu:
rozporządzenia Komisji (UE) 1178/2011;
Systemów Jakości (ISO 9001);
audytora wewnętrznego;
2. Wiedza z zakresu szkolenia w oparciu o Evidence-based training (EBT) – (przepisy, zasady szkolenia).
3. Posiadanie wyższego wykształcenia
Doświadczenie:
1. Minimum 3 lat pracy w lotnictwie;
2. Minimum 2 lata w zarządzaniu jakością/ monitorowaniu zgodności w ATO/DTO.
Zadanie nr 2:
1. Udokumentowane szkolenia (potwierdzone w ciągu ostatnich pięciu lat) z zakresu:
- Systemów Jakości (ISO 9001);
- audytora wiodącego,
2. Wiedza na temat przepisów PART – ORA, CF FSTD A
Doświadczenie:
1. Minimum 3 lat pracy w lotnictwie cywilnym;
2. Minimum 3 lata w aktywnym środowisku operatora FSTD lub ATO.
3. Przeprowadzenie min.10 audytów w certyfikowanych przez EASA / ULC organizacjach lotniczych.
Zadanie nr 4:
1) Wykształcenie wyższe techniczne
2) Certyfikat audytora wiodącego systemu ISO 9001:2015 lub innych standardów organizacyjnych, których podstawą jest norma ISO 9001:2015 lub AS 9100.
3) Udokumentowane kompetencje audytora wiodącego, potwierdzone certyfikatem wydanym przez akredytowaną w Polsce jednostkę certyfikującą systemy zarządzania jakością lub przeprowadzone pod nadzorem European Organization for Quality lub International Register of Certificated Auditors.
4) Udokumentowane kompetencje do objęcia stanowiska kierownika jakości w certyfikowanych ośrodkach szkolenia PART-147.
Doświadczenie:
− min. 5 lat w wykonywaniu zadań audytora wewnętrznego w branży lotniczej,
– min. 3 lata w wykonywaniu zadań audytora w organizacji PART-147,
− przeprowadzenie w okresie ostatniego roku minimum 4 audytów w organizacjach lotniczych
Zadanie nr 5:
Wykształcenie wyższe
1) Udokumentowane szkolenia {potwierdzone w okresie ostatnich 5 lat) z zakresu:
- ISO 9001;
- Przepisów Part-M/ML/CAO;
- Wiedza na temat przepisów PART-ML:PART-M; PART CAO
Doświadczenie:
1. Minimum 5 lat pracy w lotnictwie;
2. Minimum 3 lata w zarządzaniu jakością/monitorowaniu zgodności techniki lotniczej.
Wymagania dodatkowe
Szkolenie Familiarization na typy statków powietrznych użytkowanych w ACSL Lotniczej Akademii Wojskowej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające ukończenie szkoleń (Certyfikaty ukończenia szkoleń):
Zadanie nr 1:
1) rozporządzenia Komisji (UE) 1178/2011;
2) Systemów Jakości (ISO 9001);
3) audytora wewnętrznego;
4) dyplom ukończenia studiów wyższych;
Zadanie nr 2:
1) Systemów Jakości (ISO 9001);
2) audytora wiodącego,
3) dyplom ukończenia studiów wyższych;
Zadanie nr 4:
1) Wykształcenie wyższe techniczne;
2) Certyfikat audytora wiodącego systemu ISO 9001:2015 lub innych standardów organizacyjnych, których podstawą jest norma ISO 9001:2015 lub AS 9100;
3) Certyfikat audytora wiodącego wydanym przez akredytowaną w Polsce jednostkę certyfikującą systemy zarządzania jakością lub przeprowadzone pod nadzorem European Organization for Quality lub International Register of Certificated Auditors;
Zadanie nr 5:
1) Wykształcenie wyższe;
2) ISO 9001;
3) Przepisy Part-M/ML/CAO;
Wykaz referencji dotyczący posiadanego doświadczenia — załącznik nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z paragrafem 12 wzoru umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.law.mil.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-06
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Usługa ochrony fizycznej budynku nr 35 - Rektorat Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie wraz ze znajdującym się w nim mieniem i osobami
- ZakupUsługiLekarzaOrzecznikaDoOrzekaniaZdolnościDoSłużbyWojskow.W2025r.NaPotrzebWCRwPuławachOrazLekarzaDoUdziel.ŚwiadczeńZdrowotnychWzakrProfilaktyczOpiekiZdrowotnejNapotrzeb41. BLSzWDęblinieW2025r.
- Usługi pralnicze oraz dzierżawa bielizny pościelowej
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- Zatrudnienie kierownika ds. monitorowania zgodności
- Dostawa gogli do symulatora skoków spadochronowych
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kierownika ds. monitorowania zgodności
- Przygotowanie procedur oraz dokumentacji umożliwiającej uzyskanie świadectwa uznania w zakresie spełniania wymagań standardów jakości dla biobanków polskich v.2.00 oraz certyfikacji z normą ISO
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.