eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówRoboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Orzeszu przy ul. Traugutta 45 polegające na wymianie pionów wod - kan. i c.o. w węzłach sanitarnych wraz z wymianą armatury i robotami towarzyszącymi, w celu ulepszenia istniejącej infrastruktury obiektu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Mikołów: Roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Orzeszu przy ul. Traugutta 45 polegające na wymianie pionów wod - kan. i c.o. w węzłach sanitarnych wraz z wymianą armatury i robotami towarzyszącymi, w celu ulepszenia istniejącej infrastruktury obiektu.
Numer ogłoszenia: 200707 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax (032) 32-48-147, 32-48-132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Orzeszu przy ul. Traugutta 45 polegające na wymianie pionów wod - kan. i c.o. w węzłach sanitarnych wraz z wymianą armatury i robotami towarzyszącymi, w celu ulepszenia istniejącej infrastruktury obiektu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem i zakresem zamówienia są: roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Orzeszu przy ul. Traugutta 45 polegające na wymianie pionów wod - kan. i c.o. w węzłach sanitarnych wraz z wymianą armatury i robotami towarzyszącymi, w celu ulepszenia istniejącej infrastruktury obiektu. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 2 (dokumentacja techniczna - projekt budowlany, elektryczny), załącznik nr 3 (dokumentacja techniczna - projekt wod -kan, c.o.), załącznik nr 4 ( przedmiar robót - branża budowlana), załącznik nr 5 ( przedmiar robót - branża elektryczna), załącznik nr 6 ( przedmiar robót - branża wod - kan, c.o.) i załącznik nr 7 (specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) do SIWZ. Wykonawca musi udzielić minimum 5 - letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Uwaga! Wykonawca zobowiązany jest dokonać na własny koszt wizji w obiekcie. Wizja może odbyć się po uzgodnieniu terminu z Wydziałem Gospodarki Mieniem i Inwestycji Starostwa Powiatowego w Mikołowie. Ze względu na charakter obiektu w wizji musi uczestniczyć przedstawiciel Wydziału Gospodarki Mieniem i Inwestycji. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: Pani Grażyna Sarnes, tel. 032 32 48 107 Pan Janusz Granek, tel. 032 32 48 189 Koszty dokonania wizji ponosi Wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) c)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, d)wykonali w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę ogólnobudowlaną w budynkach użyteczności publicznej odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł ( brutto ) każda; dołączyć minimum 1 referencję; e)przy wykonywanych pracach dysponują minimum 1 osobą kierującą robotami posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; f)przy wykonywanych pracach dysponują minimum 1 osobą kierującą robotami posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, sanitarnych; g)przy wykonywanych pracach dysponują minimum 1 osobą kierującą robotami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej: elektrycznej; h)osoby o których mowa w pkt. 3 e), f), g) muszą posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego i właściwe uprawnienia, Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. 16 SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące oryginały dokumentów lub poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniem z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (na załączonym druku nr 1), b)wykaz wykonanej przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty ogólnobudowlanej w budynkach użyteczności publicznej, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł (brutto) każda, potwierdzona opiniami poprzednio zamawiających (referencje), na załączonym formularzu zał. nr 8 do SIWZ;- minimum jedna robota budowlana; c)referencje poprzednio zamawiających potwierdzające wykonanie roboty o której mowa w wykazie robót (zał. nr 8) zrealizowanych przez wykonawcę z należytą starannością: minimum 1 referencja, d)wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, sanitarnych: elektrycznej; (na załączonym druku nr 9) minimum po 1 osobie z każdej branży; e)dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe, zgodnie z podanym wykazem osób w załączniku nr 9 do SIWZ, f)aktualny dokument potwierdzający wpis osób wymienionych w zał. nr 9 do SIWZ do właściwej izby samorządu zawodowego, g)w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument w oryginale, stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo i jego zakres, tj. : pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, h)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; Uwaga! Z dokumentu określonego w pkt. 16 ppkt. h) musi wynikać zakres działalności wykonawcy, sposób reprezentacji wykonawcy, osoby które są uprawnione do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu. W przypadku gdy nie wynika to z dokumentu załączonego do oferty i określonego w pkt. 16 h), należy dołączyć również do oferty statut, uchwałę lub inny dokument. Uwaga ! Dokument określony w pkt. 16 ppkt. h ) SIWZ uważa się za aktualny jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Uwaga! Zaświadczenie z urzędu skarbowego uważa się za aktualne jeżeli zostało wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oferta zostanie odrzucona, gdy wystąpi jedna z okoliczności przewidzianych w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga ! Dokumenty określone w pkt. 16 SIWZ należy składać w oryginale lub kserokopii. W przypadku złożenia dokumentów jako odpis lub kserokopię, należy na tym dokumencie wprowadzić zapis: potwierdzam za zgodność z oryginałem , datę potwierdzenia kopii i podpis wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikolow.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul. Żwirki i Wigury 4a,43-190 Mikołów,wejście B, biuro podawcze..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście A, I piętro, pokój 211- kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 11.12.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.