Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-08
Zielona Góra: ZAD.A: Dostawa z montażem mebli biurowych do gabinetów sędziowskich i pokoi asystentów sędziego w budynku SO w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1
ZAD.B: Dostawa z montażem mebli biurowych do sekretariatów, gabinetów sędziowskich i pokoi referendarzy w lokalu Wydziału NKW SR w Żarach w budynku SO w Zielonej Górze przy ulicy Domańskiego w Żarach
ZAD.C: Dostawa z montażem regałów archiwalnych przejezdnych/ regałów archiwalnych przesuwnych oraz regałów stacjonarnych w archiwum lokalu Wydziału NKW SR w Żarach w budynku SO Zielonej Górze przy ulicy Domańskiego w Żarach
Numer ogłoszenia: 201470 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze , Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3220155, faks 068 3220155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAD.A: Dostawa z montażem mebli biurowych do gabinetów sędziowskich i pokoi asystentów sędziego w budynku SO w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1 ZAD.B: Dostawa z montażem mebli biurowych do sekretariatów, gabinetów sędziowskich i pokoi referendarzy w lokalu Wydziału NKW SR w Żarach w budynku SO w Zielonej Górze przy ulicy Domańskiego w Żarach ZAD.C: Dostawa z montażem regałów archiwalnych przejezdnych/ regałów archiwalnych przesuwnych oraz regałów stacjonarnych w archiwum lokalu Wydziału NKW SR w Żarach w budynku SO Zielonej Górze przy ulicy Domańskiego w Żarach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa z montażem mebli biurowych do gabinetów sędziowskich i pokoi asystentów sędziego w budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1 - Zadanie A, w tym: 1)Biurko kształtowe - 12 szt 2)Kontener - 12 szt 3)Blenda perferowana - 12 szt 4)Szafka żaluzjowa 80 - 9 szt 5)Szafa ubraniowa - 9 szt 6)Szafa aktowa - 9 szt 7)Szafa aktowa 1 /2 z drzwiami szklanymi- 6 szt 8)Stolik okolicznościowy - 10 szt 9)Fotel obrotowy - 12 szt 10)Krzesło konferencyjne - 18 szt 11)Szafa żaluzjowa 40 - 6 szt 12)Szafa aktowa średnia - 6 szt 13)Szafa aktowa z szufladami - 2 szt 14)Siedzisko 3-osobowe - 1 szt 15)Półki do wnęk - 30 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w rozdziale II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz rzutach aranżacji/usytuowania mebli. 2. Dostawa z montażem mebli biurowych do sekretariatów, gabinetów sędziowskich i pokoi referendarzy w lokalu Wydziału Nowej Księgi Wieczystej Sądu Rejonowego w Żarach w budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy ulicy Domańskiego w Żarach - część B, w tym: Sędzia: 1)Biurko gabinetowe - 1 szt 2)Biurko komputerowe - 1 szt 3)Kontener - 1 szt 4)Stół konferencyjny - 1 szt 5)Komoda - 1 szt 6)Szafa aktowa z przedziałem odzieżowym - 1 szt 7)Stolik okolicznościowy - 1 szt 8)Fotel gabinetowy - 1 szt 9)Fotel konferencyjny - 4 szt 10)Fotel - 2 szt Referendarz: 1)Biurko kształtowe - 1 szt 2)Dostawka boczna - 1 szt 3)Stolik okolicznościowy - 1 szt 4)Szafa ubraniowa - 1 szt 5)Szafa aktowa drzwi czarne szkło - 1 szt 6)Szafa aktowa - 1 szt 7)Szafa aktowa - 2 szt 8)Szafa aktowa drzwi czarne szkło - 1 szt 9)Fotel obrotowy - 1 szt 10)Krzesło konferencyjne - 2 szt Biuro podawcze i CIKW 1)Biurko kształtowe - 4 szt 2)Kontener - 4 szt 3)Szafka - 2 szt 4)Szafa z szufladami i żaluzją- 2 szt 5)Szafa aktowa - 6 szt 6)Regał otwarty - 4 szt 7)Lada z nadstawką - 1 szt 8)Szafa z drzwiami przesuwnymi- 1 szt 9)Lada z nadstawką- 1 szt 10)Szafa z drzwiami przesuwnymi- 1 szt 11)Lada z nadstawką - 1 szt 12)Kontener - 1 szt 13)Fotel obrotowy - 4 szt Kierownik sekretariatu, sekretariat 1)Biurko kształtowe - 1 szt 2)Dostawka boczna - 1 szt 3)Stolik okolicznościowy- 1 szt 4)Szafka żaluzjowa - 2 szt 5)Regał otwarty - 1 szt 6)Szafa aktowa - 1 szt 7)Szafka - 1 szt 8)Szafa aktowa drzwi czarne szkło - 1 szt 9)Biurko z osłoną - 1 szt 10)Lada nietypowa - 1 szt 11)Lada nietypowa - 1 szt 12)Lada nietypowa - 1 szt 13)Szafa ubraniowa drzwi przesuwne - 1 szt 14)Szafa aktowa drzwi przesuwne - 1 szt 15)Szafa z drzwiami przesuwnymi oraz regały otwarte - 1 szt 16)Szafka - 1 szt 17)Biurko kształtowe - 4 szt 18)Kontener - 4 szt 19)Szafa aktowa z nadstawką- 10 szt 20)Fotel obrotowy - 5 szt 21)Krzesło konferencyjne - 6 szt 22)Fotel obrotowy - 1 szt Obsługa osób niepełnosprawnych 1)Biurko kształtowe - 1 szt 2)Kontener - 1 szt 3)Biurko dla osoby niepełnosprawnej - 1 szt 4)Szafa aktowa - 1 szt 5)Szafa ubraniowa - 1 szt 6)Szafa aktowa - 1 szt 7)Szafka - 1 szt 8)Fotel obrotowy - 1 szt Pomieszczenie socjalne 1)Szafka kuchenna stojąca - 1 szt 2)Szafka kuchenna stojąca - 2 szt 3)Szafka kuchenna stojąca - 1 szt 4)Szafka kuchenna wisząca - 2 szt 5)Szafka kuchenna wisząca - 2 szt 6)Blat kuchenny - 1 szt 7)Krzesła - 4 szt 8)Stół - 1 szt Poczekalnia 1)Siedzisko 3-osobowe - 2 szt 2)Regał otwarty - 2 szt 3)Półka do wypełniania pism - 2 m 4)Witryna z drzwiami przesuwnymi - 2 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w rozdziale II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz rzutach aranżacji/usytuowania mebli. 3. Dostawa z montazem regałów archiwalnych przejezdnych/ regałów archiwalnych przesuwnych oraz regałów stacjonarnych w archiwum lokalu Wydziału Nowej Księgi Wieczystej Sądu Rejonowego w Żarach w budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy ulicy Domańskiego w Żarach - Zadanie C, w tym: 1)Regały przesuwne/przejezdne- 1.503 mb 2)Regały stacjonarne - 252 mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w rozdziale II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz rzutach aranżacji/usytuowania regałów przesuwnych. 4.Dostawa obejmuje wykonanie mebli biurowych i regałów przejezdnych/przesuwnych oraz regałów stacjonarnych, ich dostawę i montaż, w tym wykonanie półek indywidualnie dla wnęk znajdujących się w pokojach przeznaczonych do umeblowania w budynku przy Placu Słowiańskim 1 w Zielonej Górze.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9, 39.13.11.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: dla Zadania A- jedną dostawę o minimalnej wartości 100.000,00 zł brutto w zakresie dostawy mebli biurowych, dla Zadania B - jedną dostawę o minimalnej wartości 100.000,00 zł brutto w zakresie dostawy mebli biurowych, dla Zadania C: jedną dostawę o minimalnej wartości 100.000,00 zł brutto w zakresie dostawy regałów przesuwnych oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ 2. pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 9,3. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, 3. oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji budynków Sądu Okręgowego w Zielonej Górze Pl. Słowiański 1 oraz Sądu Rejonowego w Żarach w budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy ulicy Domańskiego w Żarach wg załącznika nr 5 potwierdzone przez Zamawiającego, 4. dokładnie wypełniony tabela (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załącznika Nr 6 do SIWZ, 5. zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ, 6. pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy Zielona Góra
Plac Słowiański 1
65-958 Zielona Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze Pl. Słowiański 1 pok. nr 20 (Sekretariat Prezesa Sądu Okręgowego).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAD.A: Dostawa z montażem mebli biurowych do gabinetów sędziowskich i pokoi asystentów sędziego w budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa z montażem mebli biurowych do gabinetów sędziowskich i pokoi asystentów sędziego w budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1 - Zadanie A, w tym: 1)Biurko kształtowe - 12 szt 2)Kontener - 12 szt 3)Blenda perferowana - 12 szt 4)Szafka żaluzjowa 80 - 9 szt 5)Szafa ubraniowa - 9 szt 6)Szafa aktowa - 9 szt 7)Szafa aktowa 1 /2 z drzwiami szklanymi- 6 szt 8)Stolik okolicznościowy - 10 szt 9)Fotel obrotowy - 12 szt 10)Krzesło konferencyjne - 18 szt 11)Szafa żaluzjowa 40 - 6 szt 12)Szafa aktowa średnia - 6 szt 13)Szafa aktowa z szufladami- 2 szt 14)Siedzisko 3-osobowe - 1 szt 15)Półki do wnęk - 30 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w rozdziale II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz rzutach aranżacji/usytuowania mebli. Dostawa obejmuje wykonanie mebli biurowych, ich dostawę i montaż, w tym wykonanie półek indywidualnie dla wnęk znajdujących się w pokojach przeznaczonych do umeblowania w budynku przy Placu Słowiańskim 1 w Zielonej Górze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa z montażem mebli biurowych do sekretariatów, gabinetów sędziowskich i pokoi referendarzy w lokalu Wydziału Nowej Księgi Wieczystej Sądu Rejonowego w Żarach w budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy ulicy Domańskiego w Żarach - część B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa z montażem mebli biurowych do sekretariatów, gabinetów sędziowskich i pokoi referendarzy w lokalu Wydziału Nowej Księgi Wieczystej Sądu Rejonowego w Żarach w budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy ulicy Domańskiego w Żarach - część B, w tym: Sędzia: 1)Biurko gabinetowe - 1 szt 2)Biurko komputerowe - 1 szt 3)Kontener - 1 szt 4)Stół konferencyjny - 1 szt 5)Komoda - 1 szt 6)Szafa aktowa z przedziałem odzieżowym- 1 szt 7)Stolik okolicznościowy - 1 szt 8)Fotel gabinetowy - 1 szt 9)Fotel konferencyjny - 4 szt 10)Fotel - 2 szt Referendarz: 1)Biurko kształtowe - 1 szt 2)Dostawka boczna - 1 szt 3)Stolik okolicznościowy- 1 szt 4)Szafa ubraniowa - 1 szt 5)Szafa aktowa drzwi czarne szkło- 1 szt 6)Szafa aktowa - 1 szt 7)Szafa aktowa - 2 szt 8)Szafa aktowa drzwi czarne szkło- 1 szt 9)Fotel obrotowy - 1 szt 10)Krzesło konferencyjne - 2 szt Biuro podawcze i CIKW 1)Biurko kształtowe- 4 szt 2)Kontener - 4 szt 3)Szafka - 2 szt 4)Szafa z szufladami i żaluzją- 2 szt 5)Szafa aktowa - 6 szt 6)Regał otwarty - 4 szt 7)Lada z nadstawką - 1 szt 8)Szafa z drzwiami przesuwnymi- 1 szt 9)Lada z nadstawką - 1 szt 10)Szafa z drzwiami przesuwnymi - 1 szt 11)Lada z nadstawką - 1 szt 12)Kontener - 1 szt 13)Fotel obrotowy - 4 szt Kierownik sekretariatu, sekretariat 1)Biurko kształtowe- 1 szt 2)Dostawka boczna - 1 szt 3)Stolik okolicznościowy - 1 szt 4)Szafka żaluzjowa - 2 szt 5)Regał otwarty - 1 szt 6)Szafa aktowa - 1 szt 7)Szafka - 1 szt 8)Szafa aktowa drzwi czarne szkło - 1 szt 9)Biurko z osłoną - 1 szt 10)Lada nietypowa - 1 szt 11)Lada nietypowa - 1 szt 12)Lada nietypowa - 1 szt 13)Szafa ubraniowa drzwi przesuwne - 1 szt 14)Szafa aktowa drzwi przesuwne - 1 szt 15)Szafa z drzwiami przesuwnymi oraz regały otwarte - 1 szt 16)Szafka - 1 szt 17)Biurko kształtowe - 4 szt 18)Kontener - 4 szt 19)Szafa aktowa z nadstawką- 10 szt 20)Fotel obrotowy - 5 szt 21)Krzesło konferencyjne - 6 szt 22)Fotel obrotowy - 1 szt Obsługa osób niepełnosprawnych 1)Biurko kształtowe - 1 szt 2)Kontener - 1 szt 3)Biurko dla osoby niepełnosprawnej - 1 szt 4)Szafa aktowa - 1 szt 5)Szafa ubraniowa - 1 szt 6)Szafa aktowa - 1 szt 7)Szafka - 1 szt 8)Fotel obrotowy - 1 szt Pomieszczenie socjalne 1)Szafka kuchenna stojąca - 1 szt 2)Szafka kuchenna stojąca - 2 szt 3)Szafka kuchenna stojąca - 1 szt 4)Szafka kuchenna wisząca - 2 szt 5)Szafka kuchenna wisząca - 2 szt 6)Blat kuchenny - 1 szt 7)Krzesła - 4 szt 8)Stół - 1 szt Poczekalnia 1)Siedzisko 3-osobowe - 2 szt 2)Regał otwarty - 2 szt 3)Półka do wypełniania pism - 2 m 4)Witryna z drzwiami przesuwnymi- 2 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w rozdziale II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz rzutach aranżacji/usytuowania mebli Dostawa obejmuje wykonanie mebli biurowych, ich dostawę i montaż.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa regałów archiwalnych przejezdnych/ regałów archiwalnych przesuwnych oraz regałów stacjonarnych w archiwum lokalu Wydziału Nowej Księgi Wieczystej Sądu Rejonowego w Żarach w budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy ulicy Domańskiego w Żarach - Zadanie C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa regałów archiwalnych przejezdnych/ regałów archiwalnych przesuwnych oraz regałów stacjonarnych w archiwum lokalu Wydziału Nowej Księgi Wieczystej Sądu Rejonowego w Żarach w budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy ulicy Domańskiego w Żarach - Zadanie C, w tym: 1)Regały przesuwne - przejezdne - 1.503 mb 2)Regały stacjonarne - 252 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Roboty budowlane związane z przebudową systemu grzewczego na ternie obozowiska w miejscowości Trzebień
- Kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych w budynkach przy ul. Zjednoczenia 110, ul. Zjednoczenia 110b, ul. Boh. Westerplatte 11 w Zielonej Górze
- Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze.
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra
- Zakup stołu operacyjnego z pływającym blatem oraz stołu zabiegowego
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa krzeseł obrotowych pracowniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Zakup i dostawa krzeseł biurowych potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Budowa budynku o funkcji Szkoły Podstawowej i czterooddziałowego przedszkola i hali widowiskowo-sportowej w Kaszowie - dostawa pierwszego wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kaszowie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.