Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-24
Konopiska: Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Budowa chodnika w ciągu dróg wojewódzkich nr 908 i 904 - etap III w miejscowościach Łaziec i Rększowice
Numer ogłoszenia: 203815 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopiska , ul. Lipowa 5, 42-274 Konopiska, woj. śląskie, tel. 34 3282 057, faks 34 3282 035.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konopiska.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Budowa chodnika w ciągu dróg wojewódzkich nr 908 i 904 - etap III w miejscowościach Łaziec i Rększowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Budowa chodnika w ciągu dróg wojewódzkich nr 908 i 904 - etap III w miejscowościach Łaziec i Rększowice Zakres rzeczowy zamówienia : 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Budowa chodnika w ciągu dróg wojewódzkich nr 908 i 904 - etap III w miejscowościach Łaziec i Rększowice współfinansowaną z budżetu gminy Konopiska: I Wartość inwestycji, w tym: - 1.000.000,00 zł II Środki finansowe Gminy Konopiska: - 400.000,00 zł III Środki finansowe Województwa Śląskiego - 600.000,00 zł 2. Rozliczenia pomiędzy kredytobiorcą a kredytodawcą będą dokonywane w złotych polskich. 3. Zabezpieczeniem będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 4. Przypuszczalny termin uruchomienia kredytu - od 15.11.2012r. na pisemne wezwanie Gminy 5. Prowizja jednorazowa płatna będzie w momencie uruchomienia kredytu przelewem z rachunku bieżącego Kredytobiorcy. 6. W warunkach kredytu prosimy uwzględnić: - możliwość refakturowania faktur uregulowanych w terminie poprzedzającym datę uruchomienia kredytu, - możliwość wcześniejszej bezkosztowej spłaty kredytu, - możliwość bezkosztowego aneksowania wysokości kredytu, - możliwość bezkosztowego aneksowania terminu uruchomienia kredytu. 8. Data rozpoczęcia spłaty kapitału - 31.03.2013r. 9. Ostateczny termin spłaty kapitału - 31.12.2016. 10. Kredyt zaciągnięty na finansowanie inwestycji zostanie spłacony w ratach w terminach podanych poniżej: - do dnia 31.03.2013 kwota 12.500,00 - do dnia 30.06.2013 kwota 12.500,00 - do dnia 30.09.2013 kwota 12.500,00 - do dnia 31.12.2013 kwota 12.500,00 - do dnia 31.03.2014 kwota 12.500,00 - do dnia 30.06.2014 kwota 12.500,00 - do dnia 30.09.2014 kwota 12.500,00 - do dnia 31.12.2014 kwota 12.500,00 - do dnia 31.03.2015 kwota 50.000,00 - do dnia 30.06.2015 kwota 50.000,00 - do dnia 30.09.2015 kwota 50.000,00 - do dnia 31.12.2015 kwota 50.000,00 - do dnia 31.03.2016 kwota 25.000,00 - do dnia 30.06.2016 kwota 25.000,00 - do dnia 30.09.2016 kwota 25.000,00 - do dnia 31.12.2016 kwota 25.000,00 11. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych począwszy od pierwszego miesiąca po miesiącu otrzymania kredytu z terminem spłaty na ostatni dzień miesiąca. 12. W ofercie prosimy o podanie: Całkowitego kosztu obsługi kredytu, w tym: a/ kwotę wszystkich prowizji bankowych; b/ stawkę oprocentowania kredytu i kwoty odsetek; stopa procentowa będzie równa sumie stawki bazowej opartej o stawkę WIBOR 3M w dniu 29.06.2012r.; c/ do wyliczenia całkowitego kosztu kredytu dla celów ofertowych należy przyjąć datę 29.06.2012r. który stanowi kryterium wyboru oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedstawić zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo Bankowe roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 tj rozpoczęcia działalności przed wejściem w życie ustawy o której mowa w art.193 inny dokument upoważniający do dokonywania czynności bankowych ustalonych w statucie w zakresie, w jakim nie sprzeciwiają się temu przepisy ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: a) refakturowania faktur uregulowanych w terminie poprzedzającym datę uruchomienia kredytu, b) bezkosztowej wcześniejszej spłaty kredytu, c) bezkosztowego aneksowania terminu uruchomienia kredytu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konopiska.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Konopiska, 42-274 Konopiska, ul. Lipowa 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Konopiska, 42-274 Konopiska, ul. Lipowa 5, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 2.550.000,00 PLN
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 2 900 000 zł
- Kredyt na pokrycie planowanego deficytu oraz zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Słomniki w roku 2024r
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 574 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego wysokości 1 500 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.