To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-25
Konopiska: Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Budowa chodnika w ciągu dróg wojewódzkich nr 908 i 904 - etap III w miejscowościach Łaziec i Rększowice
Numer ogłoszenia: 226929 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203815 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopiska, ul. Lipowa 5, 42-274 Konopiska, woj. śląskie, tel. 34 3282 057, faks 34 3282 035.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Budowa chodnika w ciągu dróg wojewódzkich nr 908 i 904 - etap III w miejscowościach Łaziec i Rększowice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Budowa chodnika w ciągu dróg wojewódzkich nr 908 i 904 - etap III w miejscowościach Łaziec i Rększowice Zakres rzeczowy zamówienia : 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Budowa chodnika w ciągu dróg wojewódzkich nr 908 i 904 - etap III w miejscowościach Łaziec i Rększowice współfinansowaną z budżetu gminy Konopiska: I Wartość inwestycji, w tym: - 1.000.000,00 zł II Środki finansowe Gminy Konopiska: - 400.000,00 zł III Środki finansowe Województwa Śląskiego - 600.000,00 zł 2. Rozliczenia pomiędzy kredytobiorcą a kredytodawcą będą dokonywane w złotych polskich. 3. Zabezpieczeniem będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 4. Przypuszczalny termin uruchomienia kredytu - od 15.11.2012r. na pisemne wezwanie Gminy 5. Prowizja jednorazowa płatna będzie w momencie uruchomienia kredytu przelewem z rachunku bieżącego Kredytobiorcy. 6. W warunkach kredytu prosimy uwzględnić: - możliwość refakturowania faktur uregulowanych w terminie poprzedzającym datę uruchomienia kredytu, - możliwość wcześniejszej bezkosztowej spłaty kredytu, - możliwość bezkosztowego aneksowania wysokości kredytu, - możliwość bezkosztowego aneksowania terminu uruchomienia kredytu. 8. Data rozpoczęcia spłaty kapitału - 31.03.2013r. 9. Ostateczny termin spłaty kapitału - 31.12.2016. 10. Kredyt zaciągnięty na finansowanie inwestycji zostanie spłacony w ratach w terminach podanych poniżej: - do dnia 31.03.2013 kwota 12.500,00 - do dnia 30.06.2013 kwota 12.500,00 - do dnia 30.09.2013 kwota 12.500,00 - do dnia 31.12.2013 kwota 12.500,00 - do dnia 31.03.2014 kwota 12.500,00 - do dnia 30.06.2014 kwota 12.500,00 - do dnia 30.09.2014 kwota 12.500,00 - do dnia 31.12.2014 kwota 12.500,00 - do dnia 31.03.2015 kwota 50.000,00 - do dnia 30.06.2015 kwota 50.000,00 - do dnia 30.09.2015 kwota 50.000,00 - do dnia 31.12.2015 kwota 50.000,00 - do dnia 31.03.2016 kwota 25.000,00 - do dnia 30.06.2016 kwota 25.000,00 - do dnia 30.09.2016 kwota 25.000,00 - do dnia 31.12.2016 kwota 25.000,00 11. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych począwszy od pierwszego miesiąca po miesiącu otrzymania kredytu z terminem spłaty na ostatni dzień miesiąca. 12. W ofercie prosimy o podanie: Całkowitego kosztu obsługi kredytu, w tym: a/ kwotę wszystkich prowizji bankowych; b/ stawkę oprocentowania kredytu i kwoty odsetek; stopa procentowa będzie równa sumie stawki bazowej opartej o stawkę WIBOR 3M w dniu 29.06.2012r.; c/ do wyliczenia całkowitego kosztu kredytu dla celów ofertowych należy przyjąć datę 29.06.2012r. który stanowi kryterium wyboru oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W KONOPISKACH
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W KONOPISKACH
- Bank Spółdzielczy w Konopiskach, ul. Częstochowska 28, 42-274 Konopiska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92722,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70596,84
Oferta z najniższą ceną: 70596,84 / Oferta z najwyższą ceną: 70596,84
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 2.550.000,00 PLN
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 2 900 000 zł
- Kredyt na pokrycie planowanego deficytu oraz zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Słomniki w roku 2024r
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 574 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego wysokości 1 500 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.