eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KonopiskaUdzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.Budowa chodnika w ciągu dróg wojewódzkich nr 908 i 904 - etap III w miejscowościach Łaziec i Rększowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-25

Konopiska: Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Budowa chodnika w ciągu dróg wojewódzkich nr 908 i 904 - etap III w miejscowościach Łaziec i Rększowice
Numer ogłoszenia: 226929 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203815 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopiska, ul. Lipowa 5, 42-274 Konopiska, woj. śląskie, tel. 34 3282 057, faks 34 3282 035.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Budowa chodnika w ciągu dróg wojewódzkich nr 908 i 904 - etap III w miejscowościach Łaziec i Rększowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Budowa chodnika w ciągu dróg wojewódzkich nr 908 i 904 - etap III w miejscowościach Łaziec i Rększowice Zakres rzeczowy zamówienia : 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Budowa chodnika w ciągu dróg wojewódzkich nr 908 i 904 - etap III w miejscowościach Łaziec i Rększowice współfinansowaną z budżetu gminy Konopiska: I Wartość inwestycji, w tym: - 1.000.000,00 zł II Środki finansowe Gminy Konopiska: - 400.000,00 zł III Środki finansowe Województwa Śląskiego - 600.000,00 zł 2. Rozliczenia pomiędzy kredytobiorcą a kredytodawcą będą dokonywane w złotych polskich. 3. Zabezpieczeniem będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 4. Przypuszczalny termin uruchomienia kredytu - od 15.11.2012r. na pisemne wezwanie Gminy 5. Prowizja jednorazowa płatna będzie w momencie uruchomienia kredytu przelewem z rachunku bieżącego Kredytobiorcy. 6. W warunkach kredytu prosimy uwzględnić: - możliwość refakturowania faktur uregulowanych w terminie poprzedzającym datę uruchomienia kredytu, - możliwość wcześniejszej bezkosztowej spłaty kredytu, - możliwość bezkosztowego aneksowania wysokości kredytu, - możliwość bezkosztowego aneksowania terminu uruchomienia kredytu. 8. Data rozpoczęcia spłaty kapitału - 31.03.2013r. 9. Ostateczny termin spłaty kapitału - 31.12.2016. 10. Kredyt zaciągnięty na finansowanie inwestycji zostanie spłacony w ratach w terminach podanych poniżej: - do dnia 31.03.2013 kwota 12.500,00 - do dnia 30.06.2013 kwota 12.500,00 - do dnia 30.09.2013 kwota 12.500,00 - do dnia 31.12.2013 kwota 12.500,00 - do dnia 31.03.2014 kwota 12.500,00 - do dnia 30.06.2014 kwota 12.500,00 - do dnia 30.09.2014 kwota 12.500,00 - do dnia 31.12.2014 kwota 12.500,00 - do dnia 31.03.2015 kwota 50.000,00 - do dnia 30.06.2015 kwota 50.000,00 - do dnia 30.09.2015 kwota 50.000,00 - do dnia 31.12.2015 kwota 50.000,00 - do dnia 31.03.2016 kwota 25.000,00 - do dnia 30.06.2016 kwota 25.000,00 - do dnia 30.09.2016 kwota 25.000,00 - do dnia 31.12.2016 kwota 25.000,00 11. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych począwszy od pierwszego miesiąca po miesiącu otrzymania kredytu z terminem spłaty na ostatni dzień miesiąca. 12. W ofercie prosimy o podanie: Całkowitego kosztu obsługi kredytu, w tym: a/ kwotę wszystkich prowizji bankowych; b/ stawkę oprocentowania kredytu i kwoty odsetek; stopa procentowa będzie równa sumie stawki bazowej opartej o stawkę WIBOR 3M w dniu 29.06.2012r.; c/ do wyliczenia całkowitego kosztu kredytu dla celów ofertowych należy przyjąć datę 29.06.2012r. który stanowi kryterium wyboru oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Konopiskach, ul. Częstochowska 28, 42-274 Konopiska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92722,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70596,84

  • Oferta z najniższą ceną: 70596,84 / Oferta z najwyższą ceną: 70596,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.