Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-27
Kraków: Wykonanie i obróbka zdjęć na potrzeby digitalizacji numizmatów oraz opracowanie i wykonanie interaktywnej prezentacji i wygaszaczy ekranu, zgodnej z wytycznymi zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, na potrzeby Oddziału Muzeum Narodowego w Krakowie Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego
Numer ogłoszenia: 206461 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2955621, faks 012 2955555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i obróbka zdjęć na potrzeby digitalizacji numizmatów oraz opracowanie i wykonanie interaktywnej prezentacji i wygaszaczy ekranu, zgodnej z wytycznymi zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, na potrzeby Oddziału Muzeum Narodowego w Krakowie Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i obróbka zdjęć na potrzeby digitalizacji numizmatów oraz opracowanie i wykonanie interaktywnej prezentacji i wygaszaczy ekranu, zgodnej z wytycznymi zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, na potrzeby Oddziału Muzeum Narodowego w Krakowie Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1) Wykonanie fotografii eksponatów numizmatycznych i obróbka graficzna wykonanych przez Wykonawcę oraz dostarczonych przez Zamawiającego fotografii na potrzeby prezentacji. 2) Tłumaczenie na język angielski wraz z korektą tekstów do prezentacji, przygotowanych w języku polskim przez zamawiającego. 3) Zaprojektowanie i wykonanie uniwersalnej prezentacji multimedialnej, obejmującej wszystkie zdjęcia przeznaczone do obróbki graficznej. Struktura prezentacji powinna umożliwiać edycję jej zawartości do potrzeb ekspozycji w danej gablocie (możliwość ukrywania/uaktywniania poszczególnych muzealiów). 4) Zaprojektowanie i wykonanie dziewięciu (9) różnych animowanych wygaszaczy ekranów. 5) Instalację oraz uruchomienie prezentacji na stanowiskach multimedialnych. 6) Przeszkolenie pracowników MNK w zakresie obsługi prezentacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.23.16 - Usługi opracowywania oprogramowania prezentacyjnego 72.21.21.90 - Usługi opracowywania oprogramowania edukacyjnego 22.31.50.00 - Fotografie 79.96.20.00 - Usługi obróbki zdjęć 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków. Ocena spełniania warunku - metoda spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum jedną usługę będącą autorską realizacją, polegającą na wykonaniu interaktywnej prezentacji multimedialnej lub strony WWW. Każda z zakresu wskazanych usług zawiera co najmniej wykorzystanie zdjęć, filmów, animacji. Łączna wartości wskazanych usług winna wynosić min. 50 tys. zł brutto. - co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu 1000 (jeden tysiąc) zdjęć wraz z obróbką, na potrzeby digitalizacji numizmatyki lub obiektów drobnej plastyki np. biżuteria, znaczki gemmy, falerystyki, numizmaty. Niniejszy warunek będzie spełniony w przypadku wskazania jednej lub wielu dostaw o sumarycznej ilości zdjęć większej lub równej 1000 szt. Zamawiający uzna spełnienie warunków poprzez wykazanie jednej lub wielu usług spełniających wymagane kryteria. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnianie niniejszych warunków będzie ocenianie wspólnie). Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu opisanych przez Zamawiającego w ogłoszeniu i specyfikacji mają odpowiadać co do formy i treści Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz.1817). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków. Ocena spełniania warunków - metoda spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wchodzących w skład zespołu wykonawczego, Wykonawca wskazuje: Ekspert nr 1 - Grafik Posiadający następujące doświadczenie: zaprojektował i wykonał minimum 2 prezentacje interaktywne lub strony WWW każda z zakresu wskazanych usług zawiera co najmniej wykorzystanie zdjęć, filmów, animacji. Ekspert Nr 2 - Tłumacz Posiadający następujące doświadczenie: w pracy z tekstami w języku angielskim o charakterze popularnonaukowym z zakresu historii sztuki, historii lub nauk pomocniczych historii [co najmniej 3 tłumaczenia tekstów (artykułów, esejów itp.), każdy z tekstów min. 5 stron znormalizowanego maszynopisu (1 s. = 1.800 znaków ze spacjami)]. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnianie niniejszych warunków będzie ocenianie wspólnie). Wykonawca może wskazać jedną lub dwie osoby spełniające wymagane kryteria dot. doświadczenia i kwalifikacji Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu opisanych przez Zamawiającego w ogłoszeniu i specyfikacji mają odpowiadać co do formy i treści Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz.1817). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków. Ocena spełniania warunków - metoda spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2) W zawartej umowie nie jest możliwe wprowadzanie istotnych zmian w stosunku do treści oferty poza przewidzianymi w niniejszym ogłoszeniu. Warunki i okoliczności uprawniające do wniosku o zmianę. I. Zamawiający 1. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umowy w zakresie: - terminów określonych umową i jej załącznikami, w przypadku zaistnienia okoliczności, nie wynikających z winy Wykonawcy. Zmiana terminu nie powoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. - terminów określonych umową i jej załącznikami na skutek zmiany technologii wykonania. Zmiana terminu nie powoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. - terminów określonych umową i jej załącznikami na skutek zmian terminów harmonogramu realizacji projektu powiązanych z realizacją usługi. Zmiana terminu nie powoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. - zakresu zamówienia o ile nie wpływają one istotnie na przedmiot umowy i nie powoduje zmiany ceny oferty, niezbędny do prawidłowej realizacji usługi - zmiany technologii w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, umożliwiającej osiągnięcie założonego celu i nie powodującej zmiany ceny oferty; - sposobu realizacji zamówienia o ile wpływa on pozytywnie na realizację umowy dla obydwu stron i nie powoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy; 2. Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu. II. Wykonawca 1. Wykonawca zobowiązany jest do ostrzegania Zamawiającego, tak wcześnie jak to możliwe, o szczególnych przyszłych wydarzeniach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość usług (w każdy sposób) lub opóźnienie w realizacji usług. Zamawiający zażąda od wykonawcy oceny wpływu przyszłego wydarzenia i okoliczności wpływających na cenę umowną i na datę zakończenia wykonywania usług. 2. Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycje dotyczące uniknięcia lub zmniejszenia wpływu takiego wydarzenia lub okoliczności mających wpływ na realizację usług, jak też będzie współpracował przy wykonywaniu odnośnych zaleceń Zamawiającego. 3. Okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2 mogą wpłynąć na zmianę treści umowy. 4. Procedura wprowadzania wszystkich zmian do umowy określonych w niniejszej umowie: Wniosek o zmianę każdorazowo musi zawierać: 1) opis proponowanej zmiany, 2) wpływ na wykonanie usługi stanowiącej przedmiot umowy - np.: czas, personel, usługi zamienne, rezygnacja z części prac itp. 3) proponowany termin wprowadzenia zmian, 4) należy podać jakie znaczenie ma zmiana dla Zamawiającego lub czy jest konieczna dla wykonania umowy. 5. Wnioski o zmianę. Wnioski o zmianę składane mogą być w terminie minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Infrastruktura i Środowisko - Projekt Europejskie Centrum Numizmatyki Polskiej w Muzeum Narodowym w Krakowie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie tłumaczeń pisemnych dokumentów/tekstów oraz weryfikacji przetłumaczonych dokumentów/tekstów.
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu.
- Świadczenie usług doradczych w obszarze opracowania założeń technicznych i informatycznych narzędzi i aplikacji do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Kampania Kolejowe ABC III
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
- usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 535 000,00 PLN.
więcej: Fotografie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.