Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-29
Kup: Wykonanie na wymiar, sprzedaż i dostawę mebli biurowych do Nadleśnictwa Kup
Numer ogłoszenia: 206897 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kup, ul. 1 Maja 9, 46-082 Kup, woj. opolskie, tel. 077 469-52-12, 469-53-53.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/kup
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: leśnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie na wymiar, sprzedaż i dostawę mebli biurowych do Nadleśnictwa Kup.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na wymiar, sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych oraz ich montaż w siedzibie Nadleśnictwa Kup w miejscowości Kup, ul.1 Maja 9 według szczegółowego wykazu, który jest załącznikiem nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.13.31.13 - Specjalne meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.13 - Specjalne meble tapicerowane Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.11.13.00 - Siedziska obrotowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: WG SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WG SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WG SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/kup
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Kup ul. 1-go Maja 9 46-082 Kup.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Kup ul. 1-go Maja 9 46-082 Kup.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie, dostawa i montaż mebli..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje wykonanie na wymiar, dostawę oraz montaż mebli (szafy aktowe, biurka, regały, kontenery i inne ) w pomieszczeniach biurowych Nadleśnictwa Kup..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli biurowych do siedzenia (sofy, fotele obrotowe, krzesła dostawne)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje wykonanie/dostawę mebli biurowych do siedzenia (sofy, fotele obrotowe, krzesła dostawne)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.31.13-7, 36.11.14.20-2, 36.11.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KUP
- USŁUGĘ UBEZPIECZENIA STOBRAWSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W KUP
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych.
więcej: przetargi KUP »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
- Zakup sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu "Poprawa zdrowia pracowników w Gminie Gniewkowo"
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. Przebudowa budynku Domu Dziecka w Obornikach Śląskich
- Zakup wyposażenia dla Szkoły Muzycznej w Ruszkowicach - zakup i dostawa mebli
- Zakup i dostawa mebli oraz foteli obrotowych na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju oraz podległych TJO
- Dostawa wyposażenia biurowego do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sokółce
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.