Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-09
Gdańsk: Remont korytarzy i klatek schodowych w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku
przy ul. Nowe Ogrody 8/12.
Numer ogłoszenia: 207703 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax. 058 3236481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarzy i klatek schodowych w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont korytarzy i klatek schodowych w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi : 10 000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655), w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W okresie ostatnich pięciu lat wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane, w ramach których były wykonywane prace wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych i prace w zakresie instalacji elektrycznych, a wartość każdej z tych robót budowlanych była nie mniejsza niż 500 000 zł brutto.
3. dysponują osobami, które będą kierować robotami, należącymi do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz posiadającymi uprawnienia stosowne do wykonania przedmiotu zamówienia:
a)uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - dla kierownika budowy;
b)uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, urządzeń energetycznych - dla kierownika robót ds. elektrycznych.
4. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 250 000 zł.
5. posiadają ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów.
Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 1) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 ppkt 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5.
Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 2) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 ppkt 1.6.
Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 3) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 ppkt 1.7., 1.8. i 1.9.
Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 4) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 ppkt 1.10.
Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 5) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 ppkt 1.11.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załączonego do SIWZ wzoru załącznika nr 2.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 3.
4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 p. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 4.
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 p. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 5.
6. Wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych w ramach których były wykonywane prace wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych i prace w zakresie instalacji elektrycznych, a wartość każdej z tych robót budowlanych była nie mniejsza niż 500 000 zł brutto, wg załączonego wzoru załącznika nr 6; oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 6 zostały wykonane należycie.
7. Wykaz osób, które będą pełnić zadania kierownika budowy oraz kierownika robót ds. elektrycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załączonego wzoru załącznika nr 7.
8. Uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dot. osoby, która będzie kierownikiem budowy - zał. nr 8.
9. Uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, urządzeń energetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dot. osoby, która będzie kierownikiem robót ds. elektrycznych - zał. nr 9.
10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 250 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 10.
11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł - zał. nr 11.
W celu potwierdzenia, że oferta jest zgodna z wymaganiami Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia - do oferty musi być dołączony wypełniony formularz tabeli wartości elementów scalonych - wg załączonego do SIWZ wzoru załącznika nr 12..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pokój nr 128..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Sala Obsługi Mieszkańców stanowiska od nr 14 do nr 17 (parter) lub przesłać pod adres Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych ul.Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert:30.09.2008r. godz. 12.00.
Miejscem otwarcia ofert jest pokój nr 132a (I piętro) w Urzędzie Miejskim w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12, Gdańsk.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest pracownik Biura Zamówień Publicznych, Pani Marta Szymańska, pokój nr 128, tel. (58) 32 36 128, fax. (58) 32 36 188 mail: m.szymanska@gdansk.gda.pl, w godz. 8:00 - 16:00.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
- Usługa hotelowa dla artystów
- Naprawa i zabezpieczenie trzech tuneli w ciągu Drogi Zielonej w Gdańsku - Etap II - tunel od strony ul. Grunwaldzkiej w ramach zadania pn. "Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych"
- OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU INTEGRACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W OPARCIU O ANALIZĘ KOSZTÓW I PRZYCHODÓW PTZ OMGGS
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Akademickiego Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.