Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-03
Sulęcin: Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1280 F i 1282 F w m. Rudnica, Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1288 F Kłopotowo-Kołczyn (wał) , Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1283 F na odc. Dzierżązna -Malta
Numer ogłoszenia: 208007 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie , ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7555243 do 46, faks 095 7555557.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatsulecinski
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1280 F i 1282 F w m. Rudnica, Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1288 F Kłopotowo-Kołczyn (wał) , Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1283 F na odc. Dzierżązna -Malta.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część I - Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1280 F i 1282 F w m. Rudnica Projekt obejmuje przebudowę skrzyżowania dróg powiatowych nr 1280 F i 1282 F w m. Rudnica w zakresie poprawy parametrów technicznych w planie sytuacyjnym jak również odnowę nawierzchni bitumicznej drogi 1280 F poprzez ułożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, nowej nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki brukowej betonowej oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na drodze powiatowej nr 1282 F. Dokładny opis zadania jest w załączonej dokumentacji projektowej. Część II - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1288 F Kłopotowo-Kołczyn (wał) odcinek Studzionka - Kołczyn remont drogi polega na ułożeniu warstwy wyrównawczej oraz ścieralnej na odcinku 7,35 km o szer. 3,5 oraz wyrówaniu pobocza drogi humusem. Część III - Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1283 F na odc. Dzierżązna -Malta od km 4+950 do km 6+800, wzmocnienie drogi polega na likwidacji deformacji poprzecznych, wyrównaniu nawierzchni drogi w przekroju podłużnym, uzupełnienie i wyrównanie krawędzi jezdni, poprawę odwodnienia drogi poprzez nadanie prawidłowych spadków poprzecznych nawierzchni. Dokładny opis zadania jest w załączonej dokumentacji projektowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje dokonanie zamówień uzupełniających do przedmiotu zamówienia w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30.000 zł należy wnieść do dnia 18-08-2010r., do godz. 12:00.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia ) tj. - wytwórnia mas bitumicznych - układarka mas bitumicznych - co najmniej szt. 1, - walec ogumiony - co najmniej szt. 1, - walec stalowy wibr. - co najmniej szt.1, - koparko-ładowarka - co najmniej szt.1, - środki transportowe -co najmniej szt. 4 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu zakończenia przedmiotu umowy w sytuacji wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych lub wystąpienia robót dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsulecinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin Wydział Komunikacji i Dróg pok. nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowe w Sulęcinie ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1280 F i 1282 F.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w m. Rudnica Projekt obejmuje przebudowę skrzyżowania dróg powiatowych nr 1280 F i 1282 F w m. Rudnica w zakresie poprawy parametrów technicznych w planie sytuacyjnym jak również odnowę nawierzchni bitumicznej drogi 1280 F poprzez ułożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, nowej nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki brukowej betonowej oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na drodze powiatowej nr 1282 F. Dokładny opis zadania jest w załączonej dokumentacji projektowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1288 F Kłopotowo-Kołczyn (wał) odcinek Studzionka - Kołczyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont drogi polega na ułożeniu warstwy wyrównawczej oraz ścieralnej na odcinku 7,35 km o szer. 3,5 oraz wyrównaniu pobocza drogi humusem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1283 F na odc. Dzierżązna -Malta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1283 F na odc. Dzierżązna -Malta od km 4+950 do km 6+800, wzmocnienie drogi polega na likwidacji deformacji poprzecznych, wyrównaniu nawierzchni drogi w przekroju podłużnym, uzupełnienie i wyrównanie krawędzi jezdni, poprawę odwodnienia drogi poprzez nadanie prawidłowych spadków poprzecznych nawierzchni. Dokładny opis zadania jest w załączonej dokumentacji projektowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Usługa przeglądu urządzeń instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej i nagrzewnic w poddziale na dwie części
- Budowa Kancelarii Leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Zakup siedmioosobowego samochodu dostawczego typu furgon - brygadowy na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Sulęcinie
- Remont budynku nr 310/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Remont budynku nr 611 k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Remont bud. nr 17/k. 2439 m. Krosno Odrzańskie
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie dróg gminnych gruntowych o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz
- Utrzymanie i konserwacja dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 30/ZP/25
- Odnowa nawierzchni bitumicznej przez podwójne powierzchniowe utrwalenie drogi gminnej 712935P w m. Kleszczewo
- Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- REMONT DROGI GMINNEJ ZAWOJA WEŁCZA JAWORSKIE-MĘTLE NR 441044 K W MIEJSCOWOŚCI ZAWOJA WEŁCZA W GMINIE ZAWOJA w km od 0+632,00 do km 1+118,00
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.