Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Targ: oczyszczanie ścieków na Podhalu - 01B Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., do kontaktów: Grzegorz Żądło, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2665242, 2640777, fax 018 2640779, e-mail: ppk@ppkpodhale.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ppkpodhale.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oczyszczanie ścieków na Podhalu - 01B. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Województwo małopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi inwestycja pn. \Oczyszczanie ścieków na Podhalu -01B\. Zakres Robót obejmuje: 1. Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Waksmund gmina Nowy Targ, 2. Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ząb gmina Poronin, 3. Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poronin (Frąckówka, Za torem) gmina Poronin, 4. Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suche gmina Poronin, 5. Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bańska Niżna gmina Szaflary, 6. Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podczerwone gmina Czarny Dunajec, 7. Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarny Dunajec (Osiedle Romów) gmina Czarny Dunajec 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. Budowę kanalizacji sanitarnej w GMINIE NOWY TARG, miejscowość Waksmund. 1.1. Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej wraz z oznakowaniem taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie przejść kolektorem grawitacyjnym w rurach ochronnych stalowych pod ciekami wodnymi, e. wykonanie zabezpieczeń zabezpieczenie skarp płytami ażurowymi, f. wykonanie przejść kolektorem grawitacyjnym w rurach ochronnych stalowych ponad zwierciadłem cieków wodnych, g. wykonanie wyprowadzenia w stalowej rurze osłonowej studzienek kanalizacyjnych ponad poziom terenu, h. wykonanie umocnienia rowu melioracyjnego, i. wykonanie przewiertów rurami stalowymi, j. wykonanie przeciągania rur przewodowych w rurach ochronnych, k. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, l. wykonanie prób szczelności. 1.2. Kanalizacja tłoczna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji tłocznej wraz z oznakowaniem trasy taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji tłocznej, d. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, e. wykonanie prób szczelności. 1.3. Sieciowe przepompownie ścieków wraz systemem sterującym i monitoringu, ogrodzenia oraz zagospodarowania terenu i zasilaniem elektrycznym. 2. Budowę kanalizacji sanitarnej w GMINIE PORONIN, miejscowość Ząb. 2.1. Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej wraz z oznakowaniem taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, e. wykonanie prób szczelności. 3. Budowę kanalizacji sanitarnej w GMINIE PORONIN, miejscowość Poronin (Frąckówka). 3.1. Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej wraz z oznakowaniem taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie przewiertów rurami stalowymi, e. wykonanie przeciągania rur przewodowych w rurach ochronnych, f. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, g. wykonanie prób szczelności. 4. Budowę kanalizacji sanitarnej w GMINIE PORONIN, miejscowość Poronin (Za Torem). Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej wraz z oznakowaniem taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie przejść kolektorem grawitacyjnym w rurach ochronnych stalowych pod potokiem Dorula, e. wykonanie przejść kolektorem grawitacyjnym w rurach ochronnych stalowych pod rowem melioracyjnym, f. wykonanie przeciągania rur przewodowych w rurach ochronnych, g. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, h. wykonanie prób szczelności. 5. Budowę kanalizacji sanitarnej w GMINIE PORONIN, miejscowość Suche. 5.1. Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej wraz z oznakowaniem taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie przewiertów rurami stalowymi, e. wykonanie przeciągania rur przewodowych w rurach ochronnych, f. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, g. wykonanie prób szczelności. 5.2. Kanalizacja tłoczna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji tłocznej wraz z oznakowaniem trasy taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji tłocznej, d. wykonanie przewiertów rurami stalowymi, e. wykonanie przeciągania rur przewodowych w rurach ochronnych, f. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, g. wykonanie prób szczelności. 5.3. Sieciowa przepompownia ścieków wraz systemem sterującym i monitoringu, ogrodzenia oraz zagospodarowania terenu i zasilaniem elektrycznym. 6. Budowę kanalizacji sanitarnej w GMINIE SZAFLARY, miejscowość Bańska Niżna. 6.1. Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej wraz z oznakowaniem taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie przewiertów rurami stalowymi, e. wykonanie przeciągania rur przewodowych w rurach ochronnych, f. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, g. wykonanie prób szczelności. 6.2. Kanalizacja tłoczna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji tłocznej wraz z oznakowaniem trasy taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji tłocznej, d. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, e. wykonanie prób szczelności. 6.3. Lokalna przepompownia ścieków wraz z zasilaniem elektrycznym. 7. Budowę kanalizacji sanitarnej w GMINIE CZARNY DUNAJEC, miejscowość Podczerwone. Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej wraz z oznakowaniem taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, e. wykonanie prób szczelności. 8. Budowę kanalizacji sanitarnej w GMINIE CZARNY DUNAJEC, miejscowość Czarny Dunajec (osiedle Romów). Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej wraz z oznakowaniem taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie przejść kolektorem grawitacyjnym w rurach ochronnych stalowych pod ciekami wodnymi, e. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, f. wykonanie prób szczelności. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 250 000,00 PLN Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w liczbie co najmniej 80 pracowników w tym co najmniej 5 pracowników personelu kierowniczego, b) dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami których zastosowanie gwarantować będzie wykonanie Robót, w tym minimum: koparka samobieżna 0,25÷1,20 m3 - 5 szt., spycharka gąsienicowa 100÷150 KM - 2 szt., żuraw samojezdny 2-3 Mg - 1 szt., żuraw samojezdny 5-10 Mg - 1 szt., zestaw igłofiltrów (umożliwiający jednoczesne odwodnianie 100 m wykopu) - 6 kpl, zgrzewarka do rur PE o średnicy do 200 mm - 2 szt., c) wskazać do uczestniczenia w wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: i) Kierownik Budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy z zakresu budowy oczyszczalni ścieków lub systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji Kierownika Budowy w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej. ii) Kierownik Robót Sanitarnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika Robót sanitarnych z zakresu budowy systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci sanitarnych (lub wodociągowo-kanalizacyjnych), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji Kierownika Robót Sanitarnych w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej. iii) Kierownik Robót Elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień)na stanowisku kierownika Robót elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji Kierownika Robót Elektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych iv) Kierownik Robót Drogowych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lat doświadczenia na stanowisku kierownika Robót drogowych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji Kierownika Robót Drogowych w zakresie budowy dróg. v) Przedstawiciel Wykonawcy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu lub zarządzaniu Robotami z zakresu budowy systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej posiadającej znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie. W zakresie wymogu znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza zmianę tego warunku na zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Przedstawicielem Wykonawcy oraz posiadać doświadczenie jako Przedstawiciel Wykonawcy lub kierownik budowy lub równoważne, w realizacji, co najmniej jednej inwestycji wykonanej zgodnie z zasadami Kontraktu FIDIC lub równoważnych o wartości Robót budowlanych, nie mniejszej niż 4.000.000 PLN. d) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem jest budowa systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej o łącznej długości co najmniej 15.000 metrów i o wartości robót co najmniej 4.000.000 PLN (w przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w tym punkcie, to waluty te będą przeliczane przez Zamawiającego na PLN według ogłoszonego przez NBP średniego kursu PLN do tych walut z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roczne obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży w kwocie co najmniej 8.000.000 PLN, b) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.500.000 PLN, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 2.000.000 PLN. 4) Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. informacji dotyczącej przeciętnej liczby zatrudnianych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, 6. wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca; 7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami z przebiegu pracy zawodowej wskazanych osób; 8. uprawnienia budowlane i dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dla Kierownika Budowy, Kierownika Robót Sanitarnych, Kierownika Robót Elektrycznych, Kierownika Robót Drogowych, 9. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 10. rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów określających obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 11. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej 12. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 13. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppkpodhale.pl. Opłata: 300 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata na konto zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2007 godzina 11:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2007, godzina 12:00, Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. Al. Tysiaclecia 35A 34-400 Nowy Targ - I piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt Oczyszczanie ścieków na Podhalu - 2000/PL/16/P/PE/007 współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Spójności 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.04.2007.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu "Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
- Nadzór inwestorski nad zad. pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1669K Jordanów- Spytkowice w miejscowości Spytkowice
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Remont placu przed domem przedpogrzebowym na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu".
- Rozbudowa dp nr 1669K Jordanów-Spytkowice na odcinku I-w km od 7+879,20 do km 8+700 na odcinku II w km od 9+269,00 do km 9+649,77 w miejscowości Spytkowice, Powiat Nowotarski/Gmina Spytkowice
- Likwidacja barier architektonicznych na parterze w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu w tzw. "starej części szkoły".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Grabka w miejscowości Łopuszna
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trzcianka
- "Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie KCGO" - roboty budowlane wraz z wyposażeniem
- Termomodernizacja i przebudowa budynku po byłej szkole w m. Kołaczkowice wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby klubu dziecięcego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową
- Budowa żłobka miejskiego przy ul. Kukułek w Sosnowcu.
- "Budowa kancelarii potrójnej dla Leśnictwa Borowiec, Grodziec i Łagiewniki"
- Budowa parkingu przy ul. Traugutta w Puławach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.