Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-08-03
W³odawa: Utworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 we W³odawie
w ramach programu - RADOSNA SZKO£A
Numer og³oszenia: 209627 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz W³odawy , al. J. Pi³sudskiego 41, 22-200 W³odawa, woj. lubelskie, tel. (082) 57 21 444, faks (082) 57 22 454.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.wlodawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Utworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 we W³odawie w ramach programu - RADOSNA SZKO£A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 we W³odawie z uwzglêdnieniem potrzeb dzieci niepe³nosprawnych, zgodnie z dokumentacj± techniczn± stanowi±c± za³±cznik nr 1 do SIWZ. 1. Opis techniczny do zagospodarowania placu zabaw. 1) Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe : usuniêcie humusu, demonta¿ urz±dzeñ z istniej±cego placu zabaw i z³o¿enie ich w miejscu wskazanym przez Dyrekcjê SP 3. 2) Roboty budowlane : wykonanie podbudowy, wykonanie ogrodzenia, wykonanie podjazdu dla niepe³nosprawnych i chodnika: u³o¿enia sztucznych nawierzchni w strefach bezpiecznego u¿ytkowania, u³o¿eni nawierzchni sypkich w strefach bezpiecznego u¿ytkowania, dostawa i monta¿ nowych urz±dzeñ, tablica informacyjna - szt.1, zestaw czworobok -szt.1, hu¶tawka podwójna - szt.1, hu¶tawka wa¿ka - szt.1, bujak-szt.2 , wie¿a 1 - szt.1, hu¶tawka pojedyncza - szt.1, hu¶tawka sze¶cioosobowa - szt.1, wie¿a 2 - wysoka - szt.1, dr±¿ek potrójny - szt.1. Wszystkie urz±dzenia zastosowane na placach zabaw dla dzieci powinny byæ wykonane zgodnie z wymogami normy PN - EN 1176. Wykonanie trawnika w strefie zieleni. Zakup i dostawa kosy spalinowej typ husqvarna 343r - szt.1 3) Zestawienie powierzchni - pow. podjazdu dla niepe³nosprawnych - 9,00 m2 - powierzchni schodów - 1,68m2 - powierzchni chodnika - 13,20 m2 - powierzchnia placu z nowymi urz±dzeniami - 512,4 m2 - powierzchnia zieleni - trawnik - 214,2m2 4)Bezpieczne nawierzchnie placu zabaw powinny byæ przepuszczalne, bez konieczno¶ci stosowania odwodnieñ skanalizowanych. Nale¿y je realizowaæ zgodnie z wymogami normy PN-EN 1177. Wymagana kolorystyka nawierzchni: - dla powierzchni pod urz±dzeniami - kolor pomarañczowy - paleta barw PANTONE: 152 C; RAL: 2011 Tieforange, - dla powierzchni komunikacji - kolor niebieski - paleta barw PANTONE 540 C; RAL: 5003 Saphirblau. Urz±dzenia rekreacyjne instalowane na szkolnym placu zabaw musz± odpowiadaæ maksymalnej wysoko¶ci swobodnego upadku do 1,50 m, tzn. sprzêt rekreacyjny ma amortyzowaæ upadek dziecka z wysoko¶ci do 1,50 m. Dokumentacja techniczna zawarta w za³±czniku nr 1 do SIWZ zawiera szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci: przedmiary robót, zagospodarowanie terenu, szczegó³owe zestawienie urz±dzeñ z ich wizualizacj± i wymiarami, rozmieszczenie urz±dzeñ i nawierzchni na placu zabaw. Przy ka¿dym urz±dzeniu zainstalowanym na szkolnym placu zabaw powinny byæ umieszczone czytelne tablice informacyjne pokazuj±ce mo¿liwo¶ci i sposób wykorzystania ka¿dego urz±dzenia, tak aby osoby, pod których opiek± dzieci bêd± przebywa³y po zajêciach lekcyjnych, mog³y zagwarantowaæ bezpieczne korzystanie z tych urz±dzeñ. Na szkolnym placu zabaw powinien byæ umieszczony regulamin okre¶laj±cy zasady i warunki korzystania ze szkolnego placu zabaw oraz wskazuj±cy, na wypadek zaistnienia sytuacji zagra¿aj±cej bezpieczeñstwu osób korzystaj±cych ze szkolnego placu zabaw. Przyk³adowy regulamin korzystania z placu zabaw - opis tablicy informacyjnej zawarty jest w projekcie budowlanym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ. Regulamin placu zabaw powinien zawieraæ informacjê o nastêpuj±cej tre¶ci: Szkolny plac zabaw wyposa¿ony w ramach programu rz±dowego - RADOSNA SZKO£A. 2. Elementy techniczne w stosunku do których zosta³y wskazane szczegó³owe parametry techniczne mog± zostaæ zast±pione odpowiednikami posiadaj±cymi wymagane prawem certyfikaty oraz atesty po¶wiadczaj±ce wysok± jako¶æ wyrobu, bezpieczeñstwa, itp. Odpowiedniki pod wzglêdem parametrów technicznych powinny byæ równowa¿ne wskazanym w SIWZ. Równowa¿ne, tzn. zapewniaj±ce ten sam poziom jako¶ciowy, technologiczny i wydajno¶ciowy, o tym samym poziomie bezpieczeñstwa. Podane w opisach nazwy lub parametry techniczne nie maj± na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a maj± jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych i technologicznych zamawiaj±cego. 3. Gwarancja na dostarczony produkty wyniesie 36 miesiêcy, z czasem reakcji serwisowej maksymalnie 5 dni od dokonania zg³oszenia. Wykonawca zobowi±zuje siê do ¶wiadczenia serwisu pogwarancyjnego przez ca³y okres eksploatacji, nie krócej jednak ni¿ 5 lat od up³ywu gwarancji..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw 45.22.00.00 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiaj±cy w y m a g a wniesienia wadium w trybie art. 45 ustawy Pzp. 2. Warto¶æ wadium wynosi 3 000 z³. ( s³ownie: trzy tysi±ce z³otych) 3. Wykonawca wnosi wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert do dnia 19.08.2011 r. do godz.9,00 w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) w pieni±dzu, sposób przekazania: wp³ata na konto: w Banku PEKAO S.A.. I O. we W³odawie Nr 71124022491111001029327158 (wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê ono na rachunku bankowym Zamawiaj±cego) o skuteczno¶ci nie decyduje data na poleceniu przelewu; 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo -kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Z 2007r, Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz, powinno ono mieæ charakter bezwarunkowy równowa¿ny pieni±dzu, pozwalaj±cy na bezzw³oczn± zap³atê Zamawiaj±cemu kwoty wadium ! 4. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u w pokoju nr. 18 (sekretariat) lub do³±czyæ do oferty. 5. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 6. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn niele¿±cych po jego stronie. 7. Zamawiaj±cy zatrzymuje równie¿ wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, w tym nie spe³ni formalno¶ci jakie powinny zostaæ dope³nione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy, opisanych w rozdziale 18 SIWZ. 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy. 8. W a d i u m wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ( konsorcjum): W dokumencie wadialnym nale¿y wskazaæ, w imieniu jakich podmiotów (cz³onków konsorcjum) wadium jest wnoszone. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzucon± na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy w tym zakresie nie okre¶la szczegó³owych wymagañ.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykazanie siê wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, potwierdzaj±ce wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegaj±cej na wykonaniu placu zabaw o warto¶ci co najmniej 140 000 z³ brutto. Do wykazu nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty wymienione w wykazie zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy w tym zakresie nie okre¶la szczegó³owych wymagañ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy w tym zakresie nie okre¶la szczegó³owych wymagañ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy w tym zakresie nie okre¶la szczegó³owych wymagañ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- opis urz±dzeñ technicznych, instrukcjê obs³ugi oraz ¶rodków stosowanych przez wykonawcê dostaw lub us³ug oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jako¶ci realizowanego zamówienia
- za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
1) dokumentacjê okre¶laj±c± parametry techniczne ka¿dego urz±dzenia stanowi±cego wyposa¿enie placu zabaw oraz bezpiecznej nawierzchni placu zabaw s³u¿±c± do oceny zgodno¶ci urz±dzeñ z wymaganiami zawartymi w za³±czniku nr 1 do SIWZ, 2) katalogi lub zdjêcia - wszystkich zaoferowanych urz±dzeñ wyposa¿enia placu zabaw, oraz bezpiecznej nawierzchni placu zabaw. 3) uzyskane ¶wiadectwa, certyfikaty, deklaracje zgodno¶ci lub za¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nienie norm: PN-EN 1176 i 1177 dla urz±dzeñ stanowi±cych wyposa¿enie placu zabaw i nawierzchni, wystawione przez uprawniony organ kontroli jako¶ci.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 2 2) dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ -pe³nomocnictw osób podpisuj±cych ofertê, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów lub dokument z którego wynika umocowanie osoby do z³o¿enia oferty lub zaci±gania zobowi±zañ przez Wykonawcê. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. 3) O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem za³±cznik nr 3 do SIWZ (orygina³).
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Klauzule ewentualnych zmian umowy przewidziane w trybie art. 144 ustawy Pzp.: 1)przewidziane w SIWZ zmiany umowy mog± byæ inicjowane przez zamawiaj±cego lub przez wykonawcê, 2)zmiany umowy nie mog± wykraczaæ poza zakres ¶wiadczenia okre¶lony w SIWZ, 3)warunkiem dokonania zmian, o których mowa, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany oraz opis wp³ywu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 4)zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w przypadku gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, 5)mo¿liwo¶æ wprowadzenia klauzul waloryzacyjnych zwi±zanych z np. zmian± obowi±zuj±cych stawek VAT. Koszty zwi±zane z tak± zmian± poniesie Wykonawca, nie mog± one obci±¿aæ Zamawiaj±cego, 6)zmiana umowy w szczególno¶ci terminu koñcowego umowy mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia: wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków klimatycznych w szczególno¶ci klêsk ¿ywio³owych lub warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych przeprowadzenie us³ugi i zawieszenie wykonywania robót trwa d³u¿ej ni¿ 5 dni , epidemii, dzia³añ rz±dowych itp., 7)zmiany, o których mowa mog± prowadziæ do zmiany terminu realizacji zamówienia jak i rozwi±zania umowy, 8)zmiany s± uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa wykonania robót lub usprawnienia procesu budowy, 9)konieczno¶æ wprowadzenia zmian jest nastêpstwem zmian wytycznych lub zaleceñ instytucji, która przyzna³a ¶rodki na sfinansowanie zamówienia, 10) zamawiaj±cy mo¿e nie wyraziæ zgody na dokonanie zmian postanowieñ umowy, je¿eli proponowana zmiana mo¿e wp³yn±æ na opó¼nienie, obni¿enie jako¶ci lub zwiêkszenie kosztów w wykonywaniu zobowi±zañ umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwlodawa.bip.mbnet.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski we W³odawie, Al. J. Pi³sudskiego 41, 22-200 W³odawa, pokój nr 35 - po wcze¶niejszym uzgodnieniu terminu odbioru..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miejski we W³odawie, Al. J. Pi³sudskiego 41, 22-200 W³odawa, pokój nr 18 - sekretariat..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
- Etap 2 remontu i termomodernizacji budynku biurowego, po³o¿onego we W³odawie przy ul. Granicznej 8A, identyfikator dz. 061901_1.0001.322/5
- dostawa medycznego sprzêtu jednorazowego u¿ytku i nici chirurgicznych
- Dostawa elementów umundurowania le¶nika dla pracowników Nadle¶nictwa W³odawa w roku 2025.
- Zarz±dzanie Stref± P³atnego Parkowania w pasie drogi powiatowej Nr 1726L w miejscowo¶ci Okuninka
- "Opracowanie planu ogólnego miasta W³odawa"
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i budowa dróg na tzw. Osiedlu Wojskowym we W³odawie wraz z infrastruktur± towarzysz±c± (dok. tech.)".
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Wê¼le Jarocin
- Modernizacja wodoci±gu w rejonie ul. Malejowskiej wraz z przepiêciem starych przy³±czy do nowej sieci
- Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Z³ejwsi Ma³ej na potrzeby utworzenia ¿³obka.
- Budowa odkrytego lodowiska w miejscowo¶ci Maniowy
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Bobrówko na dzia³kach o nr ewid. gruntu: 117/288; 117/289
- "Budowa parku miejskiego przy ul. ¦widnickiej w Nowej Rudzie w ramach zadania pn.: Zmiana funkcji pogórnicznych obszarów na zielone obszary transformacji miejskiej"
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.