eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie wraz z montażem stolarki okiennej z PCV i drzwiowej wejściowych płycinowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Łódź: Wykonanie wraz z montażem stolarki okiennej z PCV i drzwiowej wejściowych płycinowych
Numer ogłoszenia: 210665 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Zakątna", ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 9, 90-749 Łódź, woj. łódzkie, tel. 6338291 wew. 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakatna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wraz z montażem stolarki okiennej z PCV i drzwiowej wejściowych płycinowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wraz z montażem stolarki: - okiennej z PCV w ilości 71szt/175,34m2 - okiennej z PCV z szybami ochronnymi - klasy P4A 10szt/27,50m2 - parapety zewnetrzne z blachy ocynkowanej - 59szt./20,71m2 - parapety wewnetrzne laminowane - 64szt./35,71m2 - drzwi wejściowe płycinowe - 4szt/10,88m2 - drzwi balkonowe z PCV - 5 szt/13,09m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.40.00 - Drzwi, okna, ramy, progi, okiennice i rolety z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujace warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałwm technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków: a) warunek spełniają wykonawcy, którzy prowadzą działalnośc gospodarczą, b) warunek spełniają wykonawcy, którzy są: producentem stolarki, dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane; w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres dziełalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie minimum trzy zamówienia polegające na wykonaniu wraz z montażem stolarki z PCV o wartości minimum 100.000zł. łącznie i posiadających dokumenty potwierdzajace, że roboty te zostały wykonane należycie, c) warunek spełniają wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia oraz polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d) warunek spełniają wykonawcy, którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziełu w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt.b) i c) spełniają łącznie, warunek określony w pkt. a) i d) spełnia każdy z wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć następujace oswiadczenia lub dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , do oferty nalezy załączyć następujace oswiadczenia lub dokumenty: 2.1 wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, podobnym rodzajem robót co niniejszy przedmiot zamówienia, z pidaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania, 2.2.dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, 2.3. kopie uprawnień budowlanych i aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, w tym kierownika budowy. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamowienia do oferty należy załączyć nastepujace oswiadczenia i dokumenty: 3.1.oświadczenie, że wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia, 3.2. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujacej okres realizacji prac ( w przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiazanie o przedłużunbiu ważności ubezpieczenia a w przypadku, gdy wykonawca nie posiada ubezpieczenia OC, do oferty należy dołączyć zobowiązanie mówiące, o ubezpieczeniu robót przed podpisaniem umowy. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokument, o ktorym mowa w pkt.4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty składane w jezyku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczone przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,95
  • 2. Gwarancja - 0,05

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.zakatna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 9 pok. 14.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie Zakątna Łódź ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 9 pok. 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.