To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-10
Puck: przetarg nieograniczony
na remont dachu budynku A - szpitala SPZOZ Puck
zp/14/2008
Numer ogłoszenia: 211981 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 165487 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku, ul. 1 Maja 13, Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730912, 6730846, fax 058 6732281.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na remont dachu budynku A - szpitala SPZOZ Puck zp/14/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku A szpitala SPZOZ w Pucku przy ulicy 1 Maja 13. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: przedmiar robót, specyfikacja wykonania i odbioru robót oraz zgłoszenie wykonania robót. 3. Zakres robót obejmuje: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; 2) rozebranie pokrycia z papy termozgrzewalnej; 4) naprawę podłoża betonowego. 5) pokrycie dachowe z papy: izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe; pokrycie papą termozgrzewalną. 6) obróbki blacharskie i rynny: wymiana pokrycia murów, gzymsów, pasów nadrynnowych; uzupełnienia czapek kominowych. 4. W razie wątpliwości poczytuje się, iż wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art. 649 Kodeksu cywilnego). 5. Oznaczenia słownika CPV: 45.26.00.00-7. 6. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego, przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47 poz. 401 z 2003 r.). 7. Organizacja robót: 1) Wykonawca winien zorganizować sobie zaplecze budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający udostępni pomieszczenia socjalne i gospodarcze. 2) Sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania. Wszelkie wątpliwości bądź propozycje rozwiązań zamiennych winny być zgłaszane inspektorowi nadzoru budowlanego. 3) Powierzchnię składowania Wykonawca zorganizuje we własnym zakresie po uzgodnieniu z Zamawiającym. 4) Gruz i odpady Wykonawca zgromadzi w pojemnikach ustawionych w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, a następnie wywiezie. 5) Godziny pracy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 6) Zamawiający zapewni punkt poboru wody. 7) Nadzór autorski należy wzywać na budowę poprzez inspektora nadzoru. 8)Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 9) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 8. Materiały i sprzęt potrzebne do wykonania zamówienia zapewni Wykonawca (w tym opłata za wysypisko, wywóz gruzu, śmieci). 9. Harmonogram robót będzie ustalany z Wykonawcą na bieżąco przez przedstawiciela Zamawiającego pana Mariana Boczyńskiego tel. 0 512 418 716. 8. Wszystkie prace remontowo-budowlane, a także ich odbiór należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami BHP (czynny obiekt i otoczenie użyteczności publicznej) i Prawa Budowlanego oraz bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osób zatrudnionych na budowie. 9. Informacje dodatkowe: 1) zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prac remontowych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej miejsca prac remontowych poniesie Wykonawca, 2) magazyn materiałów budowlanych niezbędnych do remontu przewiduje się w pomieszczeniach piwnicznych, 3) media - poza telefonami - Zamawiający udostępnia nieodpłatnie. 10. Powierzchnia dachu do wyklejenia łącznie z ogniomurem wynosi 548m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 37205.02 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- USŁUGI BLACHARSKO-DEKARSKIE MAREK ŁAWNICZAK, Przebendowskiego 13A/12, 84-100 PUCK, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 37205.02
- Oferta z najniższą ceną: 37205.02 oferta z najwyższą ceną: 37205.02
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1508G na odcinku od ul. Topolowej do ul. Leśnej w miejscowości Domatowo.
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 6 części z opcją
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK dla mieszkańców Gminy Puck wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów.
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
- Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Puck w podziale na 3 części.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. 11 Listopada 6 i ul. 11 Listopada 8
- Przebudowa obiektu przyszkolnego - Sali sportowej wraz z zapleczem przy szkole Podstawowej Nr 1 w Ciechanowie
- Wykonanie remontu elewacji i dachu wraz z dociepleniem oraz remontem klatek schodowych w budynkach wielorodzinnych w Kaliszu przy ul. Babina 1a-1b.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
- Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie Gminy Grębocice - etap "Zmiana sposobu ogrzewania budynków wielorodzinnych w m. Trzęsów"
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.