Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-20
Warszawa: świadczenie w okresie od 01.10.2012 r. do 31.12.2013 r. usługi restauracyjnej polegającej na podawaniu gorących posiłków (obiadów składających się z 2 dań i kompotu) z możliwością ich konsumpcji w lokalu Wykonawcy, z zapewnieniem obsługi kelnerskiej, dla dziennie ok. 32 podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy oraz przygotowanie gorących posiłków na wynos do miejsca zamieszkania dla ok. 18 podopiecznych Ośrodka; łącznie posiłki będą przygotowywane dla ok. 50 podopiecznych Ośrodka.
Numer ogłoszenia: 212012 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy , ul. Korkowa 119/123, 04-519 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6133842, faks 022 6133844.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie w okresie od 01.10.2012 r. do 31.12.2013 r. usługi restauracyjnej polegającej na podawaniu gorących posiłków (obiadów składających się z 2 dań i kompotu) z możliwością ich konsumpcji w lokalu Wykonawcy, z zapewnieniem obsługi kelnerskiej, dla dziennie ok. 32 podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy oraz przygotowanie gorących posiłków na wynos do miejsca zamieszkania dla ok. 18 podopiecznych Ośrodka; łącznie posiłki będą przygotowywane dla ok. 50 podopiecznych Ośrodka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od 01.10.2012 r. do 31.12.2013 r. usługi restauracyjnej polegającej na podawaniu gorących posiłków (obiadów składających się z 2 dań i kompotu) z możliwością ich konsumpcji w lokalu Wykonawcy, z zapewnieniem obsługi kelnerskiej, dla dziennie ok. 32 podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy oraz przygotowanie gorących posiłków na wynos do miejsca zamieszkania dla ok. 18 podopiecznych Ośrodka; łącznie posiłki będą przygotowywane dla ok. 50 podopiecznych Ośrodka. Osoby świadczące usługi opiekuńcze będą dostarczały posiłki przygotowywane na wynos podopiecznym Ośrodka. 1.Przygotowanie, wydawanie oraz konsumpcja gorących posiłków odbywa się w dni powszednie, niedziele i święta w siedzibie Wykonawcy i na wynos dla określonej grupy osób. Posiłki powinny być wydawane w godzinach od 11.00 do 13.30. W przypadku niemożności wykonania usługi w niedzielę lub święto dopuszcza się możliwość wydania suchego prowiantu o wartości odpowiadającej wartości posiłku. Każdorazowo sytuacja taka musi być uzgodniona z przedstawicielem Ośrodka. 2.Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być zróżnicowane, sporządzane z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem sezonowości ich występowania, mają pokrywać ? dziennego zapotrzebowania kalorycznego dla osoby dorosłej, tj. zapewniać nie mniej niż 1200 kcal. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres usług: a.Przygotowanie gorącego posiłku składającego się z dwóch dań - zupy i drugiego dania oraz kompotu. Tygodniowy jadłospis powinien zawierać nie mniej niż 3 posiłki (drugie dania) mięsne. Jadłospis na miesiąc następny należy przedłożyć w OPS z tygodniowym wyprzedzeniem w celu akceptacji przez Dyrektora. b.W miarę potrzeb przygotowanie gorących posiłków dietetycznych wg wskazań lekarzy dla osób będących na diecie. Ilość tego rodzaju posiłków będzie określana na dany miesiąc z 6 dniowym wyprzedzeniem. c.Podanie gorącego posiłku podopiecznym Ośrodka w lokalu Wykonawcy z możliwością konsumpcji i zapewnienie obsługi kelnerskiej wystarczającej do szybkiego i sprawnego ich obsłużenia. d.Wydzielenie w lokalu miejsca dla podopiecznych Ośrodka spożywających gorące posiłki (bez wyodrębniania miejsc wskazujących na szczególny sposób traktowania), z szatnią, dostępem do wody bieżącej i toalet. Zapewnienie odpowiednich warunków w lokalu Wykonawcy umożliwiających spożycie posiłku, w szczególności miejsc siedzących przy stoliku, sprzątania lokalu, mycia naczyń itp. Lokal powinien posiadać zezwolenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności. e.Przygotowanie i wydanie opiekunkom świadczącym usługi opiekuńcze gorących posiłków na wynos, przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych i starszych - korzystających z pomocy Ośrodka, odbywa się w specjalnie przeznaczonych do tego celu jednorazowych pojemnikach. f.Rozliczenie miesięczne wydanych posiłków odbywa się na podstawie imiennych kart obiadowych wystawionych przez Ośrodek osobom korzystającym z tej formy pomocy oraz na podstawie noty księgowo - obciążeniowej wystawionej przez Wykonawcę. g.Bliskość i dostępność lokalu Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka (placówka ma znajdować się na terenie Dzielnicy Warszawa-Wawer, w odległości ok. 300 m od przystanku autobusowego lub stacji kolejowej w obrębie dzielnicy Warszawa-Wawer. Lokal powinien umożliwić spożycie gorących posiłków jednorazowo minimum 20 osobom jednocześnie. h.Wykonawca zapewni niedostępność alkoholu dla podopiecznych Ośrodka spożywających obiady..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp dotyczące: -posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; -posiadania wiedzy i doświadczenia; -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do realizacji zamówienia; -sytuacji ekonomicznej i finansowej; b.potwierdzą brak podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. 2.Sposób dokonywania oceny spełniania warunków określonych w ust. 1: a.na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp Zamawiający wymaga: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykazu co najmniej jednej usługi, gdzie Wykonawca lub Podwykonawca był stroną umowy polegającej na podawaniu gorących posiłków z możliwością konsumpcji w lokalu Wykonawcy, z zabezpieczeniem obsługi kelnerskiej oraz przygotowywaniu posiłków na wynos, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki, wykonanej lub obecnie wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opłaconą polisę ubezpieczeniową OC (wraz z dowodem uiszczenia opłaty) o której mowa w pkt15, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000 zł; -oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt 15, wg wzoru stanowiącego załacznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty-wg wzoru stanowiącego załacznik nr 1 do SIWZ.2.Dokument zawierający dane na dzień składania ofert(np.odpisu z właściwego rejestru (KRS), zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki cywilnej itp.)potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę(y) właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opswawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m. st Warszawy, ul. Korkowa 119/123, 04-519 Warszawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy, ul. Korkowa 119/123, 04-519 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 29.04.2025 r. do 05.05.2025 r.
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
- Świadczenie usług restauracyjno-hotelarskich w ramach realizowanych szkoleń - postępowanie nr 1
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Usługa restauracyjna podczas SELECT SPRING SEMINAR 2025 w dniach 13-15/05/2025 r. - DE-dzp.272-170/25
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.