Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-20
Mielec: Wybór wykonawcy na rok 2012 w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2007-2013 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na przewóz osób niepełnosprawnych oraz opiekunów na turnusy rehabilitacyjne
Numer ogłoszenia: 212074 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu , ul. Fryderyka Chopina 16, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 0-17 78 00 450, faks 0-17 78 00 473.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pokl.pcpmielec.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pokl.pcprmielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy na rok 2012 w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2007-2013 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na przewóz osób niepełnosprawnych oraz opiekunów na turnusy rehabilitacyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje usługę przewozu osób niepełnosprawnych i opiekunów na 3 turnusy rehabilitacyjne: 1) turnus I - obejmuje przewóz ok. 62 osób (w tym ok. 47 osób niepełnosprawnych, ok. 12 opiekunów osób niepełnosprawnych, 2 opiekunów (pracownicy oddelegowani przez Zamawiającego) oraz 1 tłumacz języka migowego na trasie Mielec - Iwonicz Zdrój - Mielec o długości w jedną stronę ok. 110 km w następujących terminach: a) w dniu 01.08.2012 r. wyjazd z Mielca (z parkingu pod kościołem MBNP w Mielcu) do Iwonicza Zdrój (Sanatorium Uzdrowiskowe Piast, ul. Kulczyńskiego 5, 38-440 Iwonicz Zdrój), planowany wyjazd z Mielca ok. godz. 900, a przyjazd do Iwonicza Zdrój na godzinę ok. 1100, nie przewiduje się pozostania pojazdu(ów) przewożących uczestników turnusu na czas trwania turnusu, b) w dniu 14.08.2012 r. wyjazd z Iwonicza Zdrój (Sanatorium Uzdrowiskowe Piast, ul. Kulczyńskiego 5, 38-440 Iwonicz Zdrój) do Mielca (parking pod kościołem MBNP w Mielcu), planowany wyjazd z Iwonicza Zdrój ok. godz. 1400. 2) turnus II - obejmuje przewóz ok. 64 osób (w tym ok. 49 osób niepełnosprawnych, ok. 13 opiekunów osób niepełnosprawnych, 2 opiekunów (pracownicy oddelegowani przez Zamawiającego)) na trasie Mielec - Iwonicz Zdrój - Mielec o długości w jedną stronę ok. 110 km w następujących terminach: a) w dniu 17.08.2012 r. wyjazd z Mielca (z parkingu pod kościołem MBNP w Mielcu) do Iwonicza Zdrój (Sanatorium Uzdrowiskowe Piast, ul. Kulczyńskiego 5, 38-440 Iwonicz Zdrój), planowany wyjazd z Mielca ok. godz. 900, a przyjazd do Iwonicza Zdrój na godzinę ok. 1100, nie przewiduje się pozostania pojazdu(ów) przewożących uczestników turnusu na czas trwania turnusu, b) w dniu 30.08.2012 r. wyjazd z Iwonicza Zdrój (Sanatorium Uzdrowiskowe Piast, ul. Kulczyńskiego 5, 38-440 Iwonicz Zdrój) do Mielca (parking pod kościołem MBNP w Mielcu), planowany wyjazd z Iwonicza Zdrój ok. godz. 1400. 3) turnus III - obejmuje przewóz ok. 62 osób (w tym ok. 40 osób niepełnosprawnych, ok. 20 opiekunów osób niepełnosprawnych, 2 opiekunów (pracownicy oddelegowani przez Zamawiającego)) na trasie Mielec - Polańczyk - Mielec o długości w jedną stronę ok. 170 km w następujących terminach: a) w dniu 27.08.2012 r. wyjazd z Mielca (z parkingu pod kościołem MBNP w Mielcu) do Polańczyka (Sanatorium Uzdrowiskowe Amer-Pol, ul. Zdrojowa 27, 38-610 Polańczyk), planowany wyjazd z Mielca ok. godz. 900, a przyjazd do Polańczyka na godzinę ok. 1200, nie przewiduje się pozostania pojazdu(ów) przewożących uczestników turnusu na czas trwania turnusu, b) w dniu 09.09.2012 r. wyjazd z Polańczyka (Sanatorium Uzdrowiskowe Amer-Pol, ul. Zdrojowa 27, 38-610 Polańczyk) do Mielca (parking pod kościołem MBNP w Mielcu), planowany wyjazd z Polańczyka ok. godz. 14.00..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych - zamówienie polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przeisuje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że prowadzi działalność pozwalającą na realizację przedmiotu zamówienia, w tym posiada: a) aktualny wpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające, że oferent prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu. b) aktulną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( t. j.. Dz. U. z 2007r., nr 125, poz. 874 z późn. zm.). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usługi transportu drogowego osób - 1 usługa to przewóz jednocześnie ok. 40 osób. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6. SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje pojazdami, które będą wykorzystane do przewozu osób niepełnosprawnych i opiekunów, spełniającymi wszelkie wymogi techniczne (i inne) zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisami wykonawczymi. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje kierowcami posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania pojazdami. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6. SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pokl.pcprmielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Chopina 16, 39-300 Mielec, pok. nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Chopina 16, 39-300 Mielec, pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2007-2013 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Starostwa Powiatowego w Mielcu w 2025 r.
- Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Mieleckim Inkubatorem Przedsiębiorczości (MInP)
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
- 104.24 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Oddziału Neurochirurgii Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
- Zakup i dostawa mebli dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz osób niepełnosprawnych na zajęcia do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jarocinie
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie styczeń - czerwiec 2025 roku
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie gminy Brody w roku 2025
- "Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice"
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Wieliszew do szkół w 2025 roku
- Dowozy dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubsza do placówek oświatowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.