eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańZAKUP SPRZĘTU KOMUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA STANOWISKO DO OBSŁUG FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Żagań: ZAKUP SPRZĘTU KOMUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA STANOWISKO DO OBSŁUG FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 216252 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4771040, fax. 068 4771017.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU KOMUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA STANOWISKO DO OBSŁUG FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na stanowisko do obsługi Funduszu Alimentacyjnego. Zakup obejmuje: 1.1. Jednostka komputerowa - 2 szt.: a.Typ obudowy Obudowa typu Mini/Midi Tower. Zasilacz o mocy min. 300W b.Procesor : Dual Core E 2200 2,2 GHz 1M 800MHz LGA 775 c.Pamięć RAM DDR2 2GB d.Płyta główna P5KPL-VM i G31 e.Karta graficzna Zintegrowana w chipsecie f.Dysk twardy 1szt. 160GB NCQ, S-ATA II, 7200 rpm g.Napędy DVDRW/RAM SATA z oprogramowaniem do nagrywania i odtwarzania płyt h.FDD 1,44 cala i.Karta sieciowa Zintegrowana GB LAN j.Klawiatura Standard PS2 k.Mysz Optyczna ze scrolem PS2 l.Podkładka pod mysz m.PortyUSB (w tym 2 z przodu obudowy), 1xVGA, 1xLAN RJ45, 2xPS/2) n.System operacyjny : Oryginalny Microsoft Windows Vista Business OEN PL z opcją downgrade do Windows XP Professional (przeinstalowany XP Professional, licencja do Visty Business) o.Gwarancja 3 lata p.Deklaracja zgodności CE. q.Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001. r.Microsoft OEM Office Small Biznes 2007 PL 1.2. Monitor LCD 19 cala - 2 szt. a. Matryca TFT b. Kontrast DC 8000:1 c. Czas reakcji matrycy 5 ma d. Normy bezpieczeństwa TCO 03, ISO 13406/2, TUV GS e. Proporcja ekrany 4:3 1.3. Drukarka laserowa mono A4 BROTHER HL-5270DN lub równoważna - 1 szt. a) Szybkość drukowania: Do 28 stron na minutę b) Czas pierwszego wydruku poniżej 8,5 sekund c) Automatyczny druk dwustronny d) Interfejs: USB 2.0, łącze równoległe IEEE 1284t, Fast Ethernet 10/100BaseTX e) Protokoły sieciowe: TCP/IP, IPX/SPX, NetBEUI f) Wyświetlacz LCD g) Dołączony przewód USB 3 m. h) Gwarancja: 24 miesiące. 1.4. Zamawiający wymaga, aby parametry techniczne urządzeń proponowanych przez wykonawcę były nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 1.5. Zamawiający żąda dołączenia specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.23.11.50 - 30.23.11.50 Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.25.20.00 - System zarządzania bazą danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.20.00 - System zarządzania bazą danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZAMAWIJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WADIUM

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych / tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655/. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postepowania o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Ofertę wraz ze specyfikacją techniczną zamawianego towaru; Do ofert zależy dołączyć : a) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1. Prawa zamówień publicznych. b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - art.24 ust.1 c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1.1. lit.c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.5. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia koniczne byłoby unieważnienie postępowania. 1.6. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego/. 1.7. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia każdy oddzielnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zagan.pl /przetargi publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiński 17 pok. nr 26 Wydział Kontroli i Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, pok.nr 26 Wydział Kontroli i Zamówień Publicznych..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.