Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-20
Białobrzegi: Szkolenia umożliwiające nabycie nowych kompetencji zawodowych oraz Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych w związku z realizacją przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach projektu pod nazwą - Lepsze jutro współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 217330 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Plac Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. (048) 613 34 14, faks (048) 613 34 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegipowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia umożliwiające nabycie nowych kompetencji zawodowych oraz Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych w związku z realizacją przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach projektu pod nazwą - Lepsze jutro współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie nr 1. 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej pn. Szkolenia umożliwiające nabycie nowych kompetencji zawodowych dla 20 uczestników projektu Lepsze Jutro wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach obejmujące moduły: A. Psychologia z elementami socjologii, B. Praca socjalna z elementami pedagogiki społecznej, C. Rynek pracy, D. Aktywne metody poszukiwania pracy, E. Ekonomia i przedsiębiorczość, F. Informatyczne. 2) Termin realizacji zamówienia: sierpień 2010 - luty 2011. W tym dla poszczególnych modułów: A. 16 sierpnia - 30 listopada 2010, B. 02 listopada - 31 grudnia 2010, C. 01 października 2010 - 31 stycznia 2011, D. 01 grudnia 2010 - 31 stycznia 2011, E. 01 grudnia 2010 - 28 lutego 2011, F. 01 grudnia 2010 - 28 lutego 2011 (Terminy mają charakter graniczny. Szczegółowy termin szkolenia zostanie ustalony po wyborze Wykonawcy szkolenia). 3) Liczba godzin szkolenia: 580 godzin łącznie - w tym dla poszczególnych modułów: A. 150 godzin, B. 40 godzin, C. 120 godzin, D. 30 godzin, E. 120 godzin, F. 120 godzin. Szkolenie musi być realizowane w godzinach zegarowych. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. 4) Miejsce szkolenia: Miejscem szkolenia wyjazdowego ma być miejscowość Zakopane/Kościelisko, Powiat Tatrzański, woj. Małopolskie. Ośrodek w którym mają przebywać uczestnicy szkolenia ma być wyposażony w salę konferencyjną, posiadać 2-4-osobowe pokoje z łazienkami do zakwaterowania oraz miejsce spożywania posiłków (3 posiłki dziennie w tym obiad składający się z 2 dań). Miejsce szkolenia stacjonarnego: Miejscem szkolenia ma być miasto Białobrzegi, Powiat Białobrzeski, woj. Mazowieckie z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca zapewni lokal w odległości do 10 km od centrum, Wykonawca zapewni bezpłatny dojazd uczestnikom szkolenia z miasta Białobrzegi do miejsca szkolenia i z powrotem z miejsca szkolenia do miasta Białobrzegi. 5) Program szkolenia musi się opierać o dorobek programowy wypracowany w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL w ramach badań prowadzonych przez prof. dr hab. Mariana Malikowskiego na osobach zagrożonych wykluczeniem społecznym ze szczególnym uwzględnieniem pracy z osobami niepełnosprawnymi. Program szkolenia musi być tożsamy z programem szkolenia animatorów wypracowanym jako produkt w ramach Partnerstwa na Rzecz Aktywizacji Zawodowej ANIMATOR. 6) Wykonawca powinien zapewnić kadrę z wykształceniem: psychologia, praca socjalna, informatyka, ekonomia, zarządzanie. 7) W czasie trwania szkoleń wyjazdowych Wykonawca zapewnia transport, wyżywienie, ubezpieczenie NW. Wykonawca pokrywa także ubezpieczenie grupowe oraz zapewnia catering podczas miejscowych sesji szkoleniowych. Szkolenie ma się odbywać w miejscu zakwaterowania i wyżywienia. 8) Zorganizowanie dodatkowych zajęć społecznych: a) 2 wycieczki wyjazdowe całodniowe z przewodnikiem i dodatkowymi atrakcjami (wizyta w interesujących miejscach turystycznych, pomnikach kultury i przyrody, zabytkach architektury sakralnej i świeckiej), b) 5 wycieczek pieszych 2-4 godzinnych z dodatkowymi atrakcjami (wizyta w interesujących miejscach turystycznych, pomnikach kultury i przyrody, zabytkach architektury sakralnej i świeckiej), c) wieczór muzyki regionalnej i kultury góralskiej połączony z ogniskiem, d) nauka udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej e) zajęcia sportowe na basenie/w Aquaparku połączone z nauką nurkowania, f) wycieczka zaprzęgami konnymi, Szkolenie nr 2 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej pn. Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych dla 120 osób z otoczenia osób niepełnosprawnych psychicznie uczestniczących w projekcie Lepsze Jutro wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach. 2) Termin realizacji zamówienia: 02 listopad 2010 - 31 marca 2011 (Terminy mają charakter graniczny. Szczegółowy termin szkolenia zostanie ustalony po wyborze Wykonawcy szkolenia). 3) Liczba godzin szkolenia: 180 godzin (10 grup 12-nasto osobowych po 18 godzin). Szkolenie musi być realizowane w godzinach zegarowych. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. 4) Miejsce szkolenia: Miejscem szkolenia ma być miasto Białobrzegi, Powiat Białobrzeski, woj. Mazowieckie. 5) W czasie trwania szkolenia Wykonawca zapewnia wyżywienie, ubezpieczenie NW oraz zapewnia catering podczas sesji szkoleniowych. Jeżeli Wykonawca zapewni miejsce szkolenia w odległości do 10 km od centrum miasta Białobrzegi, Wykonawca zapewni bezpłatny transport dla uczestników szkolenia z miasta Białobrzegi do miejsca szkolenia i z powrotem z miejsca szkolenia do miasta Białobrzegi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do sporządzenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku poprzez: a. wykazanie przez Wykonawcę prowadzenia działalności szkoleniowej od minimum 5 lat, b. wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej łącznie 10 usług, których elementem było zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć grupowych w zakresie treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz poszczególnych modułów szkoleń umożliwiających nabycie nowych kompetencji zawodowych. Do sporządzenia wykazu usług można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego wykazu i załączonych dokumentów na potwierdzenie wykonania /wykonywania ich z należytą starannością oraz dokumentu na poświadczenie min.5 letniego doświadczenia w prowadzeniu działalności szkoleniowej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że osoby którymi dysponuje, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w prowadzeniu zajęć. Prowadzący szkolenia powinni posiadać wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności: - psychologia, - praca socjalna - informatyka - ekonomia - zarządzanie oraz certyfikaty ukończenia szkoleń trenerskich, ponadto posiadać 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu przedmiotowych szkoleń. Do sporządzenia wykazu osób oraz oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami) można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego wykazu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 100 000,00 zł. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego dokumentu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Szczegółowy program szkoleń określający: - miejsce zakwaterowania (hotel/pensjonat/ośrodek), - zakres tematyczny i godzinowy treningu i warsztatów, - informację o stosowanych metodach i technikach szkoleń, - informację o materiałach dydaktycznych udostępnianych uczestnikom szkoleń wraz z formą ich udostępnienia, - wykaz dodatkowych zajęć społecznych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy- załącznik nr 6 2. Pełnomocnictwo (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna), o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Ilość zorganizowanych w ostatnich 3 latach szkoleń (w tym ilość szkoleń o podobnej lub identycznej tematyce) - 15
- 3 - Ilość doświadczeń w projektach współfinansowanych przez Unię Europejską dotyczących integracji społecznej i zawodowej - 15
- 4 - Jakość szkolenia i usług dodatkowych - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialobrzegipowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 15:10, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach, Pl. Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą - Lepsze jutro współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1.Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym 1/POKL/7.2.1/2009.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 1"
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.