eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałobrzegiSzkolenia umożliwiające nabycie nowych kompetencji zawodowych oraz Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych w związku z realizacją przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach projektu pod nazwą - Lepsze jutro współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-20

Białobrzegi: Szkolenia umożliwiające nabycie nowych kompetencji zawodowych oraz Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych w związku z realizacją przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach projektu pod nazwą - Lepsze jutro współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 217330 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Plac Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. (048) 613 34 14, faks (048) 613 34 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegipowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia umożliwiające nabycie nowych kompetencji zawodowych oraz Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych w związku z realizacją przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach projektu pod nazwą - Lepsze jutro współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie nr 1. 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej pn. Szkolenia umożliwiające nabycie nowych kompetencji zawodowych dla 20 uczestników projektu Lepsze Jutro wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach obejmujące moduły: A. Psychologia z elementami socjologii, B. Praca socjalna z elementami pedagogiki społecznej, C. Rynek pracy, D. Aktywne metody poszukiwania pracy, E. Ekonomia i przedsiębiorczość, F. Informatyczne. 2) Termin realizacji zamówienia: sierpień 2010 - luty 2011. W tym dla poszczególnych modułów: A. 16 sierpnia - 30 listopada 2010, B. 02 listopada - 31 grudnia 2010, C. 01 października 2010 - 31 stycznia 2011, D. 01 grudnia 2010 - 31 stycznia 2011, E. 01 grudnia 2010 - 28 lutego 2011, F. 01 grudnia 2010 - 28 lutego 2011 (Terminy mają charakter graniczny. Szczegółowy termin szkolenia zostanie ustalony po wyborze Wykonawcy szkolenia). 3) Liczba godzin szkolenia: 580 godzin łącznie - w tym dla poszczególnych modułów: A. 150 godzin, B. 40 godzin, C. 120 godzin, D. 30 godzin, E. 120 godzin, F. 120 godzin. Szkolenie musi być realizowane w godzinach zegarowych. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. 4) Miejsce szkolenia: Miejscem szkolenia wyjazdowego ma być miejscowość Zakopane/Kościelisko, Powiat Tatrzański, woj. Małopolskie. Ośrodek w którym mają przebywać uczestnicy szkolenia ma być wyposażony w salę konferencyjną, posiadać 2-4-osobowe pokoje z łazienkami do zakwaterowania oraz miejsce spożywania posiłków (3 posiłki dziennie w tym obiad składający się z 2 dań). Miejsce szkolenia stacjonarnego: Miejscem szkolenia ma być miasto Białobrzegi, Powiat Białobrzeski, woj. Mazowieckie z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca zapewni lokal w odległości do 10 km od centrum, Wykonawca zapewni bezpłatny dojazd uczestnikom szkolenia z miasta Białobrzegi do miejsca szkolenia i z powrotem z miejsca szkolenia do miasta Białobrzegi. 5) Program szkolenia musi się opierać o dorobek programowy wypracowany w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL w ramach badań prowadzonych przez prof. dr hab. Mariana Malikowskiego na osobach zagrożonych wykluczeniem społecznym ze szczególnym uwzględnieniem pracy z osobami niepełnosprawnymi. Program szkolenia musi być tożsamy z programem szkolenia animatorów wypracowanym jako produkt w ramach Partnerstwa na Rzecz Aktywizacji Zawodowej ANIMATOR. 6) Wykonawca powinien zapewnić kadrę z wykształceniem: psychologia, praca socjalna, informatyka, ekonomia, zarządzanie. 7) W czasie trwania szkoleń wyjazdowych Wykonawca zapewnia transport, wyżywienie, ubezpieczenie NW. Wykonawca pokrywa także ubezpieczenie grupowe oraz zapewnia catering podczas miejscowych sesji szkoleniowych. Szkolenie ma się odbywać w miejscu zakwaterowania i wyżywienia. 8) Zorganizowanie dodatkowych zajęć społecznych: a) 2 wycieczki wyjazdowe całodniowe z przewodnikiem i dodatkowymi atrakcjami (wizyta w interesujących miejscach turystycznych, pomnikach kultury i przyrody, zabytkach architektury sakralnej i świeckiej), b) 5 wycieczek pieszych 2-4 godzinnych z dodatkowymi atrakcjami (wizyta w interesujących miejscach turystycznych, pomnikach kultury i przyrody, zabytkach architektury sakralnej i świeckiej), c) wieczór muzyki regionalnej i kultury góralskiej połączony z ogniskiem, d) nauka udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej e) zajęcia sportowe na basenie/w Aquaparku połączone z nauką nurkowania, f) wycieczka zaprzęgami konnymi, Szkolenie nr 2 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej pn. Trening Kompetencji i Umiejętności Społecznych dla 120 osób z otoczenia osób niepełnosprawnych psychicznie uczestniczących w projekcie Lepsze Jutro wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach. 2) Termin realizacji zamówienia: 02 listopad 2010 - 31 marca 2011 (Terminy mają charakter graniczny. Szczegółowy termin szkolenia zostanie ustalony po wyborze Wykonawcy szkolenia). 3) Liczba godzin szkolenia: 180 godzin (10 grup 12-nasto osobowych po 18 godzin). Szkolenie musi być realizowane w godzinach zegarowych. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. 4) Miejsce szkolenia: Miejscem szkolenia ma być miasto Białobrzegi, Powiat Białobrzeski, woj. Mazowieckie. 5) W czasie trwania szkolenia Wykonawca zapewnia wyżywienie, ubezpieczenie NW oraz zapewnia catering podczas sesji szkoleniowych. Jeżeli Wykonawca zapewni miejsce szkolenia w odległości do 10 km od centrum miasta Białobrzegi, Wykonawca zapewni bezpłatny transport dla uczestników szkolenia z miasta Białobrzegi do miejsca szkolenia i z powrotem z miejsca szkolenia do miasta Białobrzegi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do sporządzenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku poprzez: a. wykazanie przez Wykonawcę prowadzenia działalności szkoleniowej od minimum 5 lat, b. wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej łącznie 10 usług, których elementem było zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć grupowych w zakresie treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz poszczególnych modułów szkoleń umożliwiających nabycie nowych kompetencji zawodowych. Do sporządzenia wykazu usług można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego wykazu i załączonych dokumentów na potwierdzenie wykonania /wykonywania ich z należytą starannością oraz dokumentu na poświadczenie min.5 letniego doświadczenia w prowadzeniu działalności szkoleniowej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że osoby którymi dysponuje, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w prowadzeniu zajęć. Prowadzący szkolenia powinni posiadać wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności: - psychologia, - praca socjalna - informatyka - ekonomia - zarządzanie oraz certyfikaty ukończenia szkoleń trenerskich, ponadto posiadać 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu przedmiotowych szkoleń. Do sporządzenia wykazu osób oraz oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami) można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego wykazu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 100 000,00 zł. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Szczegółowy program szkoleń określający: - miejsce zakwaterowania (hotel/pensjonat/ośrodek), - zakres tematyczny i godzinowy treningu i warsztatów, - informację o stosowanych metodach i technikach szkoleń, - informację o materiałach dydaktycznych udostępnianych uczestnikom szkoleń wraz z formą ich udostępnienia, - wykaz dodatkowych zajęć społecznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy- załącznik nr 6 2. Pełnomocnictwo (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna), o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Ilość zorganizowanych w ostatnich 3 latach szkoleń (w tym ilość szkoleń o podobnej lub identycznej tematyce) - 15
  • 3 - Ilość doświadczeń w projektach współfinansowanych przez Unię Europejską dotyczących integracji społecznej i zawodowej - 15
  • 4 - Jakość szkolenia i usług dodatkowych - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialobrzegipowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 15:10, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach, Pl. Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą - Lepsze jutro współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1.Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym 1/POKL/7.2.1/2009.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.