Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-01
Grębów: Dobudowa linii i dowieszenie lamp oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Grębów
Numer ogłoszenia: 217778 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębów , Grębów 394, 39-410 Grębów, woj. podkarpackie, tel. 015 8112911, 8112715, faks 015 8112871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa linii i dowieszenie lamp oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Grębów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę i wykonanie oświetlenia ulicznego na terenie gm. Grębów. Zakres zamówienia obejmuje miejscowości: 1.Wydrza dowieszenie przewodu oświetlenia ulicznego od słupa nr 7 do słupa nr 14 około 350 mb przewodu ) oraz dowieszenie 4 szt. lamp na słupach nr 8, 10,12, 14. Wydrza dowieszenie około 150 m przewodu od słupa nr 27 do 30 oraz dowieszenie 2 szt. lampy na słupie nr 29, 30 2. Zapolednik - Leśniczówka dowieszenie przewodu od słupa nr 14 do 14/1 do 14/2 ok. 100 mb + 1 szt. lampy + projekt 3. Grębów kier Nowy Grębów dowieszenie przewodu od słupa nr 80-84-85-86-87 ok. 200 mb oraz zamontowanie lamp na słupie nr 85, 87. Grębów Piasek dostawienie 2 szt. słupów od słupa nr 9 ok. 100 mb przewodów dowieszenie 1 szt. lampy+ projekt . Grębów 4 szt. lamp dowiesić na slupie nr 33/4, 33/2 oraz slup na placu stadionu 2 lampy . Grębów droga na cmentarz dobudować na odcinku ok. 150 mb 3 szt. lamp parkowych podejście od słupa nr 6 + projekt 4. Jamnica Transformator 2, 3 szt .lamp na słupach 18,19,21 ok. 200 mb przewodu dowieszenie. Jamnica - transformator 1, 1 szt. lampy na słupie 51 dowieszenie 150 mb przewodu od słupa nr 47. Jamnica transformator 1, dowieszenie 1 szt. lampy słup nr 16. Jamnica transformator 1, dowieszenie 2 szt. lampy słup nr 59, 61 5. Zabrnie dobudować 1 przęsło+ 1 lampa +projekt 6. Żupawa transformator nr 3 od słupa nr 19 dobudować oświetlenie na dł. ok. 800 m 6 szt. lamp + projekt 7. Stale nad rzeka osiedle podejście od słupa nr 29 do 30/9 dowiesić przewód ok. 500 m oraz dowiesić 6 szt. lamp 8. Stale Siedlisko nr 1 od słupa nr 34 do 34/3 dowiesić przewód ok. 200 mm oraz 2 szt. lampy. Stale Siedlisko nr 1 od słupa nr 32 do 36 dowiesić ok. 100 mb przewodu 1 szt. lampa. Stale Siedlisko nr 2 od słupa nr 11 dobudować oświetlenie około 250 m 7 szt. lamp + projekt Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nn i podpisaną z PGE Dystrybucja Rzeszów Sp. z o.o. Rejon Dystrybucji Energii Tarnobrzeg umową przyłączeniową oraz załączonym do niniejszej SIWZ programem funkcjonalno-użytkowym. Roboty budowlane związane z wykonaniem oświetlenia drogowego będą prowadzone w szerokościach linii rozgraniczających dróg a w razie konieczności częściowo po działkach prywatnych i gminnych ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Składający ofertę obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,- zł ( słownie: dwa tysiące złotych ) przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i ust.2 ustawy. 2 Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3 Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 latach co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 4 Dysponują lub będą dysponować przy realizacji zadania niezbędnym sprzętem (żuraw samochodowy, samochód z platformą i balkonem,zestaw świdrów do wiercenia poziomego otworów). 5 Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i projekcie umowy. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający będzie posługiwał się kryterium spełnia / nie spełnia. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy zgodnie z wzorem 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 4. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punktach 2) do 4) składa każdy z wykonawców, natomiast formularz, o którym mowa w punkcie 1) składają łącznie wykonawcy wspólnie ubiegający si ę o udzielenie zamówienia. 5. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (budowa oświetlenia ulicznego) wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót; 6.Wykaz osób zdolnych do wykonania zadania, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z zakresem wykonywanych przez nich czynności, w tym projektanta i kierownika budowy z uprawnieniami branżowymi, zgodnymi z przedmiotem zamówienia i co najmniej 5 letnią praktyką w zawodzie na tych stanowiskach 7. Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osoby lub osób przewidzianych do projektowania i kierowania robotami budowlanymi, będącymi przedmiotem zamówienia - kserokopie uprawnień i zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 8. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 5) do 8 mogą być złożone i dotyczyć łącznie wszystkich wykonawców. Wymagane dokumenty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebow.un.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grębów, 39-410 Grębów, pok.17..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grębów 39-410 Grębów , w pok. nr 12 ( sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GRĘBÓW
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Grębów wraz z jej jednostkami organizacyjnymi
- Przebudowa dróg gminnych w 2025 roku
więcej: przetargi GRĘBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch dźwigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formuła "zaprojektuj i wybuduj"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
- Utwardzenie terenu, skwer i monitoring na ul. Franciszkańskiej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: B021BD)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.