To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-12
Toruń: Utrzymanie i profilowanie dróg gruntowych na terenie miasta Torunia
Numer ogłoszenia: 217925 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187554 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6693100, faks 056 6612109.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i profilowanie dróg gruntowych na terenie miasta Torunia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie i profilowanie dróg gruntowych w Toruniu obejmuje prowadzenie prac związanych z profilowaniem i wałowaniem dróg gruntowych wszystkich kategorii na terenie Torunia. Realizacja robót: Wykonawca przystąpi do realizacji robót na podstawie wystawionych przez Zamawiającego protokołów typowania robót, które określą: lokalizację robót, termin zakończenia robót, osobę sprawującą nadzór nad robotami zleconymi przez Zamawiającego, inne uwagi dotyczące sposobu realizacji zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wyznaczenia osób upoważnionych do kontaktów z właściwymi służbami Zamawiającego i odbierania zleceń. Odbiór robót: Wykonawca ma obowiązek zgłaszania robót do odbioru w następny dzień po ich zakończeniu. Zamawiający ma obowiązek podjęcia czynności związanych z odbiorem robót w ciągu pięciu dni od ich ogłoszenia. Zgłaszając roboty do odbioru, Wykonawca przedkłada obmiar robót. Czynności odbiorowe polegają na dokonaniu: oceny zgodności wykonanych robót zgodnie ze zleceniem, weryfikacji przedłożonego obmiaru i wyceny robót, oceny jakości wykonanych robót. W przypadku zastrzeżeń co do jakości wykonanych robót Zamawiający może wstrzymać część wynagrodzenia do czasu usunięcia usterek lub potrącić część wynagrodzenia. Po przeprowadzeniu odbioru robót spisany zostanie protokół odbioru robót, który będzie stanowił podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury. Protokół odbioru zawiera: datę sporządzenia protokołu, nazwiska i imiona osób uczestniczących w odbiorze, zakres wykonanych robót, datę rozpoczęcia i zakończenia robót, informację z wyjaśnieniem przekroczenia terminu (w przypadku zaistnienia takiej sytuacji), ocenę jakości wykonanych robót, wyliczenie należytej kwoty za wykonane roboty, wyliczenie potrąceń z tytułu kar umownych (w przypadku zaistnienia takiej sytuacji), podpisy osób uczestniczących w odbiorze. Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA WIESŁAWA ŁUCZAK, JAN ŁUCZAK SPÓŁKA CYWILNA
- Firma Handlowo-Usługowa s.c. Wiesława i Jan Łuczak, ul. Łęczycka 2, 99-210 Uniejów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1170000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 572000,00
Oferta z najniższą ceną: 572000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 715000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Usługa serwisowa aparatu BD BRUKER MALDI BIOTYPER SIRIUS
- Wymiana słupów oświetlenia zewnętrznego wraz z oprawami i okablowaniem na terenie Kampusu Uniwersyteckiego UMK w Toruniu.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Żłobka Miejskiego Nr 3 w Toruniu w 2025 r.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miasta Zamość
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz utrzymanie infrastruktury drogowej gminnej na terenie Gminy Nieporęt.
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Remont drogi leśnej o nr inw. 220/667 Brzostowiec (Pakiet I) oraz remont drogi leśnej o nr inw. 220/567 Rytomoczydła (Pakiet II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.