eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałogardZintegrowana Gospodarka Wodno-Ściekowa w Dorzeczu Parsęty - Rejon I Białogard Kontrakt V

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-16

POZYCJA 22041

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białogard: Zintegrowana Gospodarka Wodno-Ściekowa w Dorzeczu Parsęty - Rejon I Białogard Kontrakt V Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Regionalne Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o., do kontaktów: Jadwiga Gancarz, Bożena Mikulska, ul. Ustronie Miejskie 1, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. +48 094 3116036, fax +48 094 3116459, e-mail: jg@fs.parseta.pl, bm@fs.parseta.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.rwik.pl, http://www.bip.parseta.org.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, Jednostka Realizująca Projekt, 1) w zakresie merytorycznym - Piotr Mikulski, 2) w sprawach procedury zamówień publicznych - Jadwiga Gancarz, Bożena Mikulska, ul. Koszalińska 96A, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. +48 094 3116378, +48 094 3116036, fax +48 094 3116459, e-mail: jg@fs.parseta.pl, bm@fs.parseta.pl, www.fs.parseta.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, Jednostka Realizująca Projekt, Piotr Mikulski, Jadwiga Gancarz, Bożena Mikulska, ul. Koszalińska 96A, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. +48 094 3116378, +48 094 3116036, fax +48 094 3116459, e-mail: jg@fs.parseta.pl, pm@fs.parseta.pl, www.fs.parseta.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, Jednostka Realizująca Projekt, Piotr Mikulski, Jadwiga Gancarz, Bożena Mikulska, ul. Koszalińska 96A, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. +48 094 3116378, +48 094 3116036, fax +48 094 3116459, e-mail: jg@fs.parseta.pl, bm@fs.parseta.pl, www.fs.parseta.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zintegrowana Gospodarka Wodno-Ściekowa w Dorzeczu Parsęty - Rejon I Białogard Kontrakt V. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Polska, Miejscowości: Biesiekierz, Rąbino, Tychowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi inwestycja pn. "Zintegrowana Gospodarka Wodno-Ściekowa w Dorzeczu Parsęty - Rejon I Białogard Kontrakt V". Zakres Robót obejmuje: A. Likwidację starej, budowę nowej oczyszczalni w miejscowości Biesiekierz. B. Budowę nowej oczyszczalni w miejscowości Rąbino. C. Modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Tychowo. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi inwestycja pn. "Zintegrowana Gospodarka Wodno-Ściekowa w Dorzeczu Parsęty - Rejon I Białogard Kontrakt V". Zakres Robót obejmuje: A. Likwidację starej i budowę nowej oczyszczalni w miejscowości Biesiekierz. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie oraz przeprowadzenie rozruchu i próbnej eksploatacji obiektów i urządzeń związanych z budową oczyszczalni ścieków w Biesiekierzu o projektowanej przepustowości 1.000 m sześc./d oraz likwidację obiektów istniejącej oczyszczalni. B. Budowę nowej oczyszczalni w miejscowości Rąbino. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie oraz przeprowadzenie rozruchu i próbnej eksploatacji obiektów i urządzeń związanych z budową oczyszczalni ścieków w Rąbinie o projektowanej przepustowości 500 m sześc./d. C. Modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Tychowo. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie oraz przeprowadzenie rozruchu i próbnej eksploatacji obiektów i urządzeń związanych z budową oczyszczalni ścieków w Tychowie o projektowanej przepustowości 1.300 m szesc./d. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 150.000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p; 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 60 pracowników, w tym co najmniej 3 pracowników personelu kierowniczego, b) dysponować sprzętem, narzędziami i urządzeniami, których zastosowanie gwarantować będzie wykonanie robót, w tym minimum: - Koparka samobieżna o pojemności łyżki 0,25-1,20 m sześc. - 4 szt.; - Koparko - ładowarka - 2 szt.; - Spycharka gąsienicowa 100÷150 KM - 2 szt.; - Żuraw samojezdny 2-3 Mg - 2 szt.; - samochód samowyładowczy 12 t - 4 szt.; - samochód skrzyniowy: 5 - 10 t -2 szt, - zestaw do odwodnienia wody gruntowej (igłofiltry, zestaw od 50 - 60 igłofitrów) - 4 szt. c) wskazać do uczestniczenia w wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: (i) Kierownik Budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) Łącznie co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej budowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków o wartości robót budowlanych co najmniej 5 000 000 PLN, 2) Posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, 4) Znajomość języka polskiego. W odniesieniu do wymogu znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. (ii) Kierownik Robót Sanitarnych (dwie osoby) - każda z niniejszych osób ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) Łącznie co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika robót sanitarnych, w tym pełnienie funkcji kierownika robót sanitarnych przy realizacji co najmniej jednej budowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków, 2) Posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 3) Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, 4) Znajomość języka polskiego. W odniesieniu do wymogu znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. (iii) Kierownik Robót Budowlanych (dwie osoby) - każda z niniejszych osób ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) Łącznie co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót budowlanych, 2) Posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 3) Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, 4) Znajomość języka polskiego. W odniesieniu do wymogu znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. (iv) Kierownik Robót Elektrycznych (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) Łącznie, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika robót elektrycznych, 2) Posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 3) Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, 4) Znajomość języka polskiego. W odniesieniu do wymogu znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. (v) Projektant Robót Sanitarnych (dwie osoby) - każda z niniejszych osób ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) Posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch projektów, których przedmiotem (każdego z nich) była budowa lub przebudowa lub remont oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej 1000 m sześc./d, zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, 2) Posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji projektanta w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 3) Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, 4) Znajomość języka polskiego. W odniesieniu do wymogu znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. (vi) Projektant Branży Konstrukcyjnej (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) Posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch projektów, których przedmiotem (każdego z nich) była budowa lub przebudowa lub remont oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej 1000 m sześc./d, zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, 2) Posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 3) Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, 4) Znajomość języka polskiego. W odniesieniu do wymogu znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. (vii) Technolog (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) Łącznie, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata doświadczenia na stanowisku - technologa oczyszczania ścieków. 2) Znajomość języka polskiego. W odniesieniu do wymogu znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. (viii) Przedstawiciel Wykonawcy - Kierownik Kontraktu (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) Doświadczenie jako Przedstawiciel Wykonawcy, Kierownik Kontraktu lub Kierownik Budowy przy zarządzaniu co najmniej jedną budową, przebudową lub remontem oczyszczalni ścieków o wartości robót co najmniej 5.000.000 PLN, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, 2) Pełnienie funkcji Przedstawiciela Wykonawcy (Kierownika Kontraktu) przy realizacji, co najmniej jednego kontraktu zrealizowanego według Warunków Kontraktowych FIDIC lub równoważnych, 3) Posiadać wykształcenie wyższe techniczne, 4) Znajomość języka polskiego. W odniesieniu do wymogu znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a Wykonawcą. W takiej sytuacji Wykonawca powinien w ofercie zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. d) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie zakończone roboty budowlane, których przedmiotem, każdej z nich była budowa lub przebudowa oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej 1.000 m sześc./dobę/każda, i o wartości łącznej tych robót co najmniej 5.000.000 PLN. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, łączne obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży w kwocie co najmniej 35.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat - innych dokumentów określających obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 3.000.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 2.000.000 PLN W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są załączyć do oferty : a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, b) Informacje dotyczącą przeciętnej liczby zatrudnianych pracowników i liczebności pesonelu kierowniczego sporządzona na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, c) Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, d) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ wraz z kopiami aktualnych uprawnień budowlanych i kopiami aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz informacje z przebiegu pracy zawodowej wskazanych osób, e) Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót, f) Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży, g) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej, h) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; i) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; j) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; k) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. l) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. m) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, n) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, o) Dowód wniesienia wadium, p) Załącznik do Oferty do Kontraktu na Roboty zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla Robót Inżynieryjno - Budowlanych Projektowanych przez Zamawiającego sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, q) Wypełniony Wykaz Cen na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ dostępna będzie w Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, Jednostce Realizującej Projekt, ul. Koszalińska 96A, 78-230 Karlino Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parseta.org.pl. Opłata: 122 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub na Rachunek Pełnomocnika Zamawiającego nr:81 1020 2791 0000 7102 0101 6716 Dostępna jest także wersja elektroniczna (CD) koszt 50,00 PLN Koszt przesyłki pokrywa Wykonawca. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.05.2007, godzina 10:30, Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, Jednostka Realizująca Projekt, 78-230 Karlino, ul. Koszalińska 96A (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt Zintegrowana Gospodarka Wodno-ściekowa w dorzeczu Parsęty- CCI/2005/PL/16/C/PE/015 współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Spójności. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.