Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-23
Katowice: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
Numer ogłoszenia: 222513 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach , ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2077777, faks 032 2077395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr - 1 Podzespoły do rozbudowy serwerów, przełączników sieciowych i laptopów, Zadanie częściowe nr 2 - Routery do rozbudowy istniejącej infrastruktury VPN opartej na urządzeniach Fortinet, Zadanie częściowe nr 3 - Podzespoły i oprogramowanie do rozbudowy istniejącej infrastruktury teleinformatycznej, Zadanie częściowe nr 4 - Routery Ilość - 2 szt., Zadanie częściowe nr 5 - Pamięci, Zadanie częściowe nr 6 - Drukarki etykiet Ilość - 10 szt., Zadanie częściowe nr 7 - Drukarki laserowe monochromatyczne Ilość - 20 sztuk, Zadanie częściowe nr 8 - Zasilacze ATX 400W Ilość - 20 sztuk, Zadanie częściowe nr 9 - Oprogramowanie Ilość - 2 licencje na moduł centralny + 30 licencji klienckich, Zadanie częściowe nr 10 - Skanery A3 Ilość - 2 sztuki, Zadanie częściowe nr 11 - Drukarka do kart zbliżeniowych z zestawem taśm, Zadanie częściowe nr 12 - materiały elektroinstalacyjne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.72.30-0, 30.23.71.35-4, 48.00.00.00-8, 48.21.00.00-3, 48.78.10.00-6, 32.41.31.00-2, 32.42.20.00-7, 32.42.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum: a) dla zadania częściowego nr 1: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto każda, b) dla zadania częściowego nr 2: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 3.000 zł brutto każda, c) dla zadania częściowego nr 3: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 90.000 zł brutto każda, d) dla zadania częściowego nr 4: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 500 zł brutto każda, e) dla zadania częściowego nr 5: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 6.000 zł brutto każda, f) dla zadania częściowego nr 6: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 5.000 zł brutto każda, g) dla zadania częściowego nr 7: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto każda, h) dla zadania częściowego nr 8: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 600 zł brutto każda, i) dla zadania częściowego nr 9: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 2.000 zł brutto każda, j) dla zadania częściowego nr 10: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 4.000 zł brutto każda, k) dla zadania częściowego nr 11: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 7.000 zł brutto każda, l) dla zadania częściowego nr 12: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 600 zł brutto każda, oraz załączy dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (oddzielnie i odpowiednio dla każdego zadania częściowego, na które składana jest oferta).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
opis przedmiotu zamówienia/wykaz i parametry oferowanego sprzętu wraz z cenami, tj. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załącznik nr 4 - odpowiednio dla zadania częściowego, na które składana jest oferta, oświadczenie w zakresie spełniania przez oferowane produkty wymogów normy CE
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 2. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy PZP, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać jedynie w sytuacji gdy: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, b. w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, c. dopuszcza się możliwość zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że zaproponowane przez niego w ofercie materiały nie są dostępne na rynku w wyniku zakończenia ich produkcji lub wycofania ze sprzedaży
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 25, pokój nr 626.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 25, pokój nr 626.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podzespoły do rozbudowy serwerów, przełączników sieciowych i laptopów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.72.30-0, 30.23.71.35-4, 48.00.00.00-8, 48.21.00.00-3, 48.78.10.00-6, 32.41.31.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Routery do rozbudowy istniejącej infrastruktury VPN opartej na urządzeniach Fortinet.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.72.30-0, 30.23.71.35-4, 48.00.00.00-8, 48.21.00.00-3, 48.78.10.00-6, 32.41.31.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podzespoły i oprogramowanie do rozbudowy istniejącej infrastruktury teleinformatycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.72.30-0, 30.23.71.35-4, 48.00.00.00-8, 48.21.00.00-3, 48.78.10.00-6, 32.41.31.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Routery Ilość - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.72.30-0, 30.23.71.35-4, 48.00.00.00-8, 48.21.00.00-3, 48.78.10.00-6, 32.41.31.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie częściowe nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.72.30-0, 30.23.71.35-4, 48.00.00.00-8, 48.21.00.00-3, 48.78.10.00-6, 32.41.31.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie częściowe nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki etykiet Ilość - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.72.30-0, 30.23.71.35-4, 48.00.00.00-8, 48.21.00.00-3, 48.78.10.00-6, 32.41.31.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie częściowe nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki laserowe monochromatyczne Ilość - 20 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.72.30-0, 30.23.71.35-4, 48.00.00.00-8, 48.21.00.00-3, 48.78.10.00-6, 32.41.31.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie częściowe nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacze ATX 400W Ilość - 20 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.72.30-0, 30.23.71.35-4, 48.00.00.00-8, 48.21.00.00-3, 48.78.10.00-6, 32.41.31.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie częściowe nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie Ilość - 2 licencje na moduł centralny + 30 licencji klienckich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.21.00.00-3, 48.78.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie częściowe nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skanery A3 Ilość - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie częściowe nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka do kart zbliżeniowych z zestawem taśm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.72.30-0, 30.23.71.35-4, 48.00.00.00-8, 48.21.00.00-3, 48.78.10.00-6, 32.41.31.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie częściowe nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały elektroinstalacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.20.00-7, 32.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Cyberbezpieczny samorząd.
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
więcej: Skanery komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.