Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Wrocław: Dostawa artykułów elektrycznych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Numer ogłoszenia: 222973 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów elektrycznych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szacowana ilość, rodzaj i parametry artykułów elektrycznych została określona w Formularzach cenowych: a) żarówek (palniki halogenowe, świetlówki, żarówki); b) - elementy składowe obwodów elektrycznych (automaty schodowe, bezpieczniki, gniazda, kostki, koszulki termokurczliwe, listwy, łączniki, oprawki, pierścienie, stateczniki, transformatory, taśma izolacyjna, wkładki, wtyczki, wyłączniki, zapłonniki, złączki, filtry p. przepięciowe, przedłużacze, przewody), - narzędzia dla elektryka (próbniki, szczypce, wkrętaki, nóż monterski, obcinarka i ściągacz izolacji); c) akumulatory, baterie, ładowarki do baterii; d) lampki biurkowe i latarki; e) sprzęt elektryczny (czajniki, wentylatory). 2.Oferowane artykuły powinny posiadać te same parametry techn.-jakościowe - co określona klasa artykułów firmy np. OSRAM, PHILIPS lub równoważne - asortyment wymieniony w Załączniku nr 1.1 do umowy; - co określona klasa artykułów firmy np. PHILIPS, PANASONIC, DURACELL lub równoważne - asortyment wymieniony w Załączniku nr 1.3 do umowy. Wykonawca oferując produkt ,równoważny,zobowiązany jest do podania dokładnego opisu produktu równoważnego. W przypadku wątpliwości, na Wykonawcy będzie spoczywać trud udowodnienia, że preparat jest równoważny. Produkt ,równoważny, posiada te same: parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne co produkt określony przez Zamawiającego. 3.Przedmiot umowy na dostawę realizowany będzie sukcesywnie, partiami na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem, w terminie do 2 dni od daty otrzymania zamówienia. W zamówieniach określone będą ilości, rodzaj materiałów elektrycznych oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko 1 sztuki przedmiotu zamówienia. Wydanie towaru i jego odbioru nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo w zamówieniu tj. w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia administrowanych przez Wydział Obsługi Urzędu, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia. 4.Wykonawca dostarczy każdą partię własnym transportem i na własne ryzyko. 5. Ilości poszczególnych materiałów eksploatacyjnych wymienione w Załącznikach do umowy, mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy. Nie wszystkie artykuły muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. 6.W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca, na swój koszt, dokona jego wymiany na nowy do 1 dnia roboczego od zgłoszenia. 7.Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły elektryczne wymienione w Załącznikach nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 do umowy oraz wentylatory z Załącznika nr 1.5 do umowy, której bieg rozpoczynać się będzie od daty odbioru. Szczegółowe warunki gwarancji określą karty gwarancyjne dołączone do każdej partii dostarczonych zgodnie z zamówieniem artykułów elektrycznych i wentylatorów. 8.Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone czajniki elektryczne wymienione w Załączniku nr 1.5 do umowy, której bieg rozpoczynać się będzie od daty odbioru. Szczegółowe warunki gwarancji określą karty gwarancyjne dołączone do każdej partii dostarczonych zgodnie z zamówieniem czajników. 9. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: - przy dostawie żarówek, świetlówek, palników, akumulatorów i baterii przyjęcie (odbiór) od Zamawiającego zużytych w/w artykułów oraz - wystawienie karty ewidencji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.53.10.00 - Żarówki Kod CPV wg słownika 2008: 31.53.10.00 - Żarówki Oryginalny kod CPV: 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych 31.44.00.00 - 31.44.00.00 Oryginalny kod CPV: 31.52.11.00 - Lampy na biurko Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.11.00 - Lampy na biurko Oryginalny kod CPV: 31.52.13.20 - Latarki Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.13.20 - Latarki 39.71.00.00 - 39.71.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: a) spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust.1 ustawy Pzp, oraz b) posiadają zezwolenie, decyzję lub inny dokument na prowadzenie działalności (punktu zbierania) w zakresie zbierania zużytego sprzętu (odpadów) powstałych ze sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) zezwolenie, decyzję lub inny dokument na prowadzenie działalności (punktu zbierania) w zakresie zbierania zużytego sprzętu (odpadów) powstałych ze sprzętu elektrycznego i elektronicznego. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. b), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku, gdy ofertę składa kilka Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument wymieniony w pkt. 1 b) i c) składa każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenie z pkt. 1 a) - Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia
Wydział Zamówień Publicznych
al. Kromera 44
51 - 163 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych al. Kromera 44 p. 239 51 - 163 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. Osobą upoważnioną do kontaktu jest p. Elżbieta Raczkowska - tel. 071/7779267..
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń AGD
- Dostawa sprzętu łączności radiowej (6 zadań częściowych).
- Dostawa części elektrycznych
- Dostawa sprzętu AGD dla Biblioteki Uniwersyteckiej we Wrocławiu
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.