To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Wrocław: Dostawa artykułów elektrycznych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Numer ogłoszenia: 277023 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 222973 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów elektrycznych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szacowana ilość, rodzaj i parametry artykułów elektrycznych została określona w Formularzach cenowych: a) żarówek (palniki halogenowe, świetlówki, żarówki) - Załącznik nr 1.1 do umowy; b) - elementy składowe obwodów elektrycznych (automaty schodowe, bezpieczniki, gniazda, kostki, koszulki termokurczliwe, listwy, łączniki, oprawki, pierścienie, stateczniki, transformatory, taśma izolacyjna, wkładki, wtyczki, wyłączniki, zapłonniki, złączki, filtry p. przepięciowe, przedłużacze, przewody), - narzędzia dla elektryka (próbniki, szczypce, wkrętaki, nóż monterski, obcinarka i ściągacz izolacji) - Załącznik nr 1.2 do umowy; c) akumulatory, baterie, ładowarki do baterii - Załącznik nr 1.3 do umowy; d) lampki biurkowe i latarki - Załącznik nr 1.4 do umowy; e) sprzęt elektryczny (czajniki, wentylatory) - Załącznik nr 1.5 do umowy. 2. Oferowane artykuły powinny posiadać te same parametry techn.-jakościowe - co określona klasa artykułów firmy np. OSRAM, PHILIPS lub równoważne - asortyment wymieniony w Załączniku nr 1.1 do umowy; - co określona klasa artykułów firmy np. PHILIPS, PANASONIC, DURACELL lub równoważne - asortyment wymieniony w Załączniku nr 1.3 do umowy. Wykonawca oferując produkt równoważny zobowiązany jest do podania dokładnego opisu produktu równoważnego. W przypadku wątpliwości, na Wykonawcy będzie spoczywać trud udowodnienia, że preparat jest równoważny. Produkt równoważny posiada te same: parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne co produkt określony przez Zamawiającego. 3. Przedmiot umowy na dostawę realizowany będzie sukcesywnie, partiami na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem, w terminie do 2 dni od daty otrzymania zamówienia. W zamówieniach określone będą ilości, rodzaj materiałów elektrycznych oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko 1 sztuki przedmiotu zamówienia. Wydanie towaru i jego odbioru nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo w zamówieniu tj. w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia administrowanych przez Wydział Obsługi Urzędu, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia. 4. Wykonawca dostarczy każdą partię własnym transportem i na własne ryzyko. 5. Ilości poszczególnych materiałów eksploatacyjnych wymienione w Załącznikach do umowy, mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy. Nie wszystkie artykuły muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. 6. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca, na swój koszt, dokona jego wymiany na nowy do 1 dnia roboczego od zgłoszenia. 7. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły elektryczne wymienione w Załącznikach nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 do umowy oraz wentylatory z Załącznika nr 1.5 do umowy, której bieg rozpoczynać się będzie od daty odbioru. Szczegółowe warunki gwarancji określą karty gwarancyjne dołączone do każdej partii dostarczonych zgodnie z zamówieniem artykułów elektrycznych i wentylatorów. 8. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone czajniki elektryczne wymienione w Załączniku nr 1.5 do umowy, której bieg rozpoczynać się będzie od daty odbioru. Szczegółowe warunki gwarancji określą karty gwarancyjne dołączone do każdej partii dostarczonych zgodnie z zamówieniem czajników. 9. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: - przy dostawie żarówek, świetlówek, palników, akumulatorów i baterii przyjęcie (odbiór) od Zamawiającego zużytych w/w artykułów oraz - wystawienie karty ewidencji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.10.00 - Żarówki 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych 31.44.00.00 - Baterie 31.52.11.00 - Lampy na biurko 31.52.13.20 - Latarki 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 164477.82 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WDROŻENIOWE PEKAR SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WDROŻENIOWE PEKAR SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Wdrożeniowe PEKAR Sp. z o.o., ul. Kolumba 43/47, 02-288 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 164477.82
- Oferta z najniższą ceną: 164477.82 oferta z najwyższą ceną: 169641.48
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa sprzętu AGD
- Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Łagiewnikach, Gmina Chmielnik
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.