eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrzebudowa instalacji wewnętrznej C.O. w budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Poznań: Przebudowa instalacji wewnętrznej C.O. w budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29
Numer ogłoszenia: 223150 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183444 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 27 98 200, faks 061 27 98 100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa instalacji wewnętrznej C.O. w budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Informacja ogólna 1. Przebudowa instalacji wewnętrznej C.O. w budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe starej instalacji c.o.; 2) instalacja c.o., 3) roboty budowlane, 4) instalacje elektryczne 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45331100-7, 45110000-1, 45210000-2, 45310000-3. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów, zakupionych przez Zamawiającego - wykaz rodzajowo-ilościowy stanowi zał. nr 8 do SIWZ. 6. Przygotowując ofertę, Wykonawcy mają obowiązek zapoznać się z zakresem robót i warunkami realizacji robót zawartych w przedmiarze robót, projektach budowlanych, specyfikacji technicznej. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzonych robót. 8. Prace będą się odbywały budynku Urzędu Statystycznego przy ul. Wojska Polskiego 27/29 w Poznaniu, tzn. w budynku funkcjonującego Urzędu, konieczne zatem jest opracowanie harmonogramu wykonywania prac, tak aby uciążliwość prowadzonych robót budowlanych była jak najmniejsza dla pracujących w budynku osób. Zamawiający stawia następujące wymagania dotyczące harmonogramu prac: - Wykonawca może prowadzić prace równocześnie w maksymalnie 2 pokojach; - Wykonawca ma zapewnić bieżące porządkowanie pomieszczeń; - w pomieszczeniach nr 28, 29, 30 i 31 (oznaczenie zgodne z rysunkiem nr S-02 z projektu budowlano - wykonawczego) oraz w pomieszczeniach nr 36 i 37 (rysunek nr S-03) - prace mogą być prowadzone w weekendy, tj. w piątek od godz. 15.00 do poniedziałku godz. 7.00; - w pomieszczeniu nr 15 (rysunek nr S-01) oraz w pomieszczeniach nr 23, 24, 25 i 26 (rysunek nr S-02), prace mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00; - nie należy prowadzić jednocześnie prac w pomieszczeniach nr 44 i 45 (rysunek nr S-03). ZAMAWIAJĄCY POSIADA: 1. Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych - decyzja nr 1375/2011 Prezydenta Miasta Poznania z dnia 29.06.2011 r. znak: UA.VI.A04/6740-1498/11.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WINTER Sp. z o.o., ul. Walki Młodych 14, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213940,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 215464,31

  • Oferta z najniższą ceną: 215464,31 / Oferta z najwyższą ceną: 235116,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.