eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszOdnowa nawierzchni żwirowej oraz remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i potrójnego utrwalenia dróg gminnych na terenie gminy Przasnysz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Przasnysz: Odnowa nawierzchni żwirowej oraz remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i potrójnego utrwalenia dróg gminnych na terenie gminy Przasnysz
Numer ogłoszenia: 224144 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przasnysz , ul. Św. St. Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522709, faks 029 7522709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni żwirowej oraz remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i potrójnego utrwalenia dróg gminnych na terenie gminy Przasnysz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odnów nawierzchni żwirowych na drogach gminnych: Gostkowo, Dębiny, Osówiec Szlachecki, Mchowo - Trzacianka - Poluby, Sątrzaska - Frankowo, Bartniki zgodnie z przedmiarami robót oraz remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i potrójnego utrwalenia na drogach gminnych na terenie gminy Przasnysz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 roku ze zmianami) oraz spełniający warunki dodatkowe. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności z zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność z ww. zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Zrealizowali jako wykonawcy (generalny wykonawca lub partner konsorcjum) w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. 6. Dysponują odpowiednim sprzętem w liczbie gwarantującej prawidłową realizacje zamówienia zgodnie ze SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: : 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Potwierdzenie uczestnictwa w przetargu. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie objętym art. 24 ust.1 pkt. 9 oraz art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie własne. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Wykaz osób, które będą kierować wykonaniem zamówienia - na załączniku. 9. Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat lub z okresu działalności jeżeli jest prowadzona krócej niż 3 lata - 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - na formularzu. 10. Wykaz sprzętu niezbędny do wykonania zamówienia. ponadto do oferty należy dołączyć źródło pochodzenia żwiru (koncesja).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 06-300 Przasnysz ul. Św. Stanisława Kostki 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 06-300 Przasnysz ul. Św. Stanisława Kostki 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i potrójnego utrwalenia na drogach gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przez remont cząstkowy pojedynczych ubytków (dziur) w nawierzchni potrójnego utrwalenia należy rozumieć wykonanie napraw pojedynczych ubytków wielowarstwowo emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym. Przez remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych należy rozumieć wykonanie napraw pojedynczych ubytków masą asfaltową na gorąco..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.