Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-19
Kielce: Zakup sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania i licencji
Numer ogłoszenia: 225001 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia na Potrzeby Sił Pokojowych , ul. Wojska Polskiego 300, 25-205 Kielce, woj. brak, tel. 041 3174300, 2786340, faks 041 3174330, 2786330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csnpsp.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania i licencji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zakres przedmiotu zamówienia: zamówienie obejmuje dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania i licencji jak w tabeli przedstawionej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagania stawiane Wykonawcy: a)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt fabrycznie nowy wraz z wyposażeniem standardowym, lub określonym w minimalnych wymaganiach stanowiących załącznik nr nr 5,6,7,8,9,10,11,12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b)Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do poniesienia wszystkich kosztów związanych z realizacją gwarancji na dostarczony sprzęt, w tym odbioru i dostawie po naprawie uszkodzonego sprzętu do siedziby Zamawiającego. Na czas naprawy dłuższy niż 14 dni, Dostawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie zastępcze (równoważne) do czasu otrzymania po naprawie gwarancyjnej reklamowanego sprzętu. c)Ze względu na przetwarzane przez Zamawiającego dane, wymaganym jest by realizacja gwarancji polegała na wymianie uszkodzonego urządzenia (pamięć przenośna USB (PenDrive), dysk zewnętrzny 2,5 cala USB) na fabrycznie nowe, bez zwrotu uszkodzonego urządzenia. Stwierdzenie uszkodzenia przez gwaranta / dostawcę może być zrealizowane wyłącznie w siedzibie i z wykorzystaniem sprzętu informatycznego Zamawiającego. Uszkodzone nośniki danych będą komisyjnie niszczone w siedzibie Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.08 - 30.23.72.08 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych w cz. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według reguły spełnia- nie spełnia. 2.Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 3.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych w cz. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według reguły spełnia - nie spełnia. 2.Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 3.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych w cz. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według reguły spełnia - nie spełnia. 2.Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 3.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych w cz. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według reguły spełnia - nie spełnia. 2.Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 3.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych w cz. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według reguły spełnia - nie spełnia. 2.Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 3.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi w specyfikacji oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
7.W przypadku , kiedy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 8.W przypadku , kiedy Wykonawcę-osobę upoważnioną prawnie do podpisywania oferty, reprezentuje pełnomocnik ,Wykonawca zobowiązany jest złożyć Pełnomocnictwo upoważniające do podpisywania oferty i wykonywania czynności w postępowaniu w imieniu Wykonawcy. Jeżeli pełnomocnik w imieniu Wykonawcy podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csnpsp.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Na Potrzeby Sił Pokojowych 25-205 Kielce ul. Wojska Polskiego 300 Komenda Ip., pok.107.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2010 godzina 11:45, miejsce: Centrum Szkolenia Na Potrzeby Sił Pokojowych 25-205 Kielce ul. Wojska Polskiego 300 w Kancelarii Jawnej /czynna od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:30 do 15:30 /.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa doposażenia strzelnicy multimedialnej dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ADP.2301.86.2024
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.
- Dozór i ochrona nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Ostrowiec Świętokrzyski
- Dostawa energii elektrycznej dla Domów Studenckich Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego
- Zakup ekranu LED
- Dostawa monitora bezprzewodowego
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, w tym w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Zakup wielofunkcyjnych urządzeń monochromatycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania i sprzętu informatycznego realizowanego w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Miasto Boguszów-Gorce"
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.