Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Bydgoszcz: Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie Agencji Nieruchomości Rolnych OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
Numer ogłoszenia: 225677 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy , ul. Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3493773, faks 052 3493797.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie Agencji Nieruchomości Rolnych OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie operatów szacunkowych dla nieruchomości rolnych i nie rolnych, zabudowanych i niezabudowanych oraz nieruchomości lokalowych, przygotowanych dla potrzeb określenia wartości rynkowej. 2. Wycena dotyczyć będzie nieruchomości, pozostających w Zasobie ANR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego przy uwzględnieniu podziału na części. Poszczególne części zostaną określone w Specyfikacjach Istotnych Warunków Zamówienia, wysyłanych do wykonawców dopuszczonych do udziału w postępowaniu. 3. Każda część przynależna będzie jednemu z 19 powiatów województwa kujawsko-pomorskiego. 4 Każda część przedmiotu zamówienia rozliczana będzie w formie ryczłtu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium dla każdej części zamówienia w wysokości do 3%, liczonej od wartości poszczególnych częściIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział tylko ci wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 przywołanej ustawy, a ponadto spełniają warunki dodatkowe: -wykonali w ostatnich 3 latach co najmniej 3 wyceny nieruchomości zabudowanych lub niezabudowanych; -dysponują lokalną bazą danych, stanowiącą podstawę wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku kiedy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia zastosowanie ma art. 23 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż każdy z Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunek określony w art. 22.1.4 przywołanej ustawy. Pozostałe warunki Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łacznie. Ocena wniosków oparta będzie na spełnia/ nie spełnia wszystkich warunków. Jeżeli ilość wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa od 20 Zamawiający dokona oceny wniosków wg. następujących kryteriów: za każde potwierdzone wykonanie wyceny nieruchomości rolnej powyżej wymaganej ilości tj 3 - otrzyma 1 pkt - nie więcej jednak niż 80 pkt, a za każde potwierdzone wykonanie wyceny nieruchomości zorganizowanej w formie gospodarstwa rolnego otrzyma 1 pkt - nie więcej jednak niż 20 pkt..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działaności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wniosku składanego wspólnie każdy z wykonawców załącza niniejszy dokument), 3) dokumenty stwierdzające uprawnienia osób podpisujących wniosek o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całosci wykonania decyzji własciwego organu - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wniosku składanego wspólnie każdy z wykonawców załącza niniejszy dokument), 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub bedzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbednych do wykonania zamówienia i zakresu czynności (usług) do wykonywania których są uprawnieni w danym zamówieniu. 6) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7) świadectwo nadania uprawnień w zakresie szacowania nieruchomości dla osoby wskazanej przez wykonawcę jako sporządzającej operat szacunkowy, 8) wykaz wykonanych usług w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załaczeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, kopie faktur itp.) W wykazie należy zaznaczyć czy wycena dotyczyła nieruchomości rolnej, nie rolnej czy też nieruchomości zorganizowanej w formie gospodarstwa rolnego, 9. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że rzeczoznawca majątkowy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego. Dokumenty dodatkowe: oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu lokalną bazą danych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia bedzie wysyłana do wykonawców dopuszczonych do dalszego udziału w postepowaniu..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy; ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz. pokój: 115.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku, kiedy wniosek składa kilka podmiotów, wniosek musi spełniać następujące warunki: a) powinien być podpisany przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego, b) do wniosku należy dołączyć upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego podpisane przez wszystkich upoważnionych przedstawicieli / każdego z partnerów, c) przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji zamówienia - do wniosku należy załączyć stosowne oświadczenie, d) Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu wspólnie zobowiązani są do przedłożenia -po otrzymaniu informacji o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu - kopii umowy lub innego dokumentu, potwierdzającego zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej itp., podpisanego przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych
- "Sporządzenie map z projektem podziału nieruchomości"
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 878 w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo z drogą krajową Nr 74 w m. Janów Lubelski"
- Wycena nieruchomości dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.