Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-28
Warszawa: Wykonanie prac remontowych budynku leśniczówki
Numer ogłoszenia: 225785 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Miejskie - Warszawa , ul. Grochowska 178/184, 04-357 Warszawa, tel. 0-22 612-25-60, faks 0-22610-38-29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasymiejskie.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych budynku leśniczówki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac remontowych w budynku leśniczówki zlokalizowanej przy ul. Dziwożony 1w Warszawie. Roboty budowlane polegać będą na: 1. Wymianie poszycia dachowego tj.: - zdjęcie i utylizacja eternitu, - naprawa więźby dachowej z koniecznymi wymianami elementów, - wykonanie pełnego deskowania połaci wraz z niezbędnymi izolacjami, - montaż czterech okien połaciowych, - położenie blacho dachówki, - wykonanie obróbek blacharskich, - wykonanie podbitki, - wykonanie zadaszeń nad drzwiami wejściowymi (dwuspadowe) oraz wejściem do piwnicy, - wykonanie zadaszenia (dwuspadowego) nad projektowanym tarasem powstałym po rozbiórce nadbudówki drewnianej i schodów zewnętrznych, - wymiana parapetów i orynnowania. 2. Dociepleniu ścian budynku i poddasza tj.: - wykonanie wykopów w celu osuszenia ścian piwnic oraz fundamentów, - skucie tynków odparzonych i zawilgoconych na części podziemnej i nadziemnej budynku oraz ich uzupełnienie, - wykonanie izolacji pionowych piwnic i fundamentów, - docieplenie budynku styropianem gr. 5 cm w części podpiwniczonej wraz z fundamentami oraz 10 cm w części nadziemnej (parter) oraz dobranie takiej grubości styropianu na ściany szczytowe aby zlicować ze ścianą parteru, - wykonanie tynków silikatowych, - wykonanie docieplenia połaci dachowych wełną mineralną gr. 20 cm wraz z położeniem płyt gk, 3. Przebudowie klatki schodowej tj.: - likwidacja zewnętrznej klatki schodowej oraz nadbudówki drewnianej, - wykonanie tarasu na miejscu nadbudówki drewnianej wraz z niezbędnymi izolacjami, barierkami, pokrycie gresem, - wykonanie wewnętrznych schodów kręconych w pomieszczeniu wskazanym przez zamawiającego, 4. Przebudowie kominów spalinowych i wentylacyjnych tj.: - likwidacja obecnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych, - budowa nowych systemowych przewodów spalinowych i wentylacyjnych, - wykonanie płyt ognioodpornych (terakota) pod istniejącymi piecami - wykończenie kominów ponad pokryciem dachowym, 5. Wykonaniu nowych schodów wejściowych do budynku (dwa wejścia), 6. Likwidacji ścian na poddaszu w celu uzyskania jednego dużego pomieszczenia, 7. Prac wykończeniowych poddasza polegające na: - montażu sufitów podwieszanych, - położeniu gładzi gipsowej, - wykonaniu podłogi z paneli, - przeinstalowaniu opraw oświetleniowych oraz instalacji elektrycznej, - zaślepieniu wewnętrznych instalacji sanitarnych, - instalacja czujników systemu alarmowego, - wydzielenia pomieszczenia łazienki wraz z pracami wykończeniowymi, 8. Zagospodarowaniu terenu tj.: - wykonanie opaski wokół budynku, Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją, która obejmuje: - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 6 do SIWZ; - projekt techniczny remontu - modernizacji budynku leśniczówki, stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ; - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 1 zamówienie polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub konserwacji budynków kubaturowych na minimalną kwotę 100.000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę (obejmującą ubezpieczenie na cały okres trwania zamówienia), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że przez cały okres trwania zamówienia, wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach : - zmian w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów, - zmian w harmonogramie robót. - zajścia okoliczności, na które strony nie miały wpływu, a dotyczące działań lub zaniechań: a. osób trzecich, b. osób upełnomocnionych przez strony umowy, c. organów, d. Zamawiającego, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie - bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń stron umowy w sposób określony pierwotnie w umowie, - zajścia okoliczności, na które strony nie miały wpływu, a dotyczące działania sił przyrody w szczególności warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie prac, - wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasymiejskie.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy MIejskie- Warszawa, ul. Grochowska 178/184, 04-357 Warszawa, Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Lasy MIejskie- Warszawa, ul. Grochowska 178/184, 04-357 Warszawa, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Demontaż i montaż wygrodzenia ochronnego dla płazów - 1 429 mb zlokalizowanych wzdłuż DW 579 na odcinku zachodniej obwodnicy Grodziska Mazowieckiego" - nr postępowania 272/24
- "Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie"
- Usługa rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na trasy krajowe i zagraniczne, rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych oraz ubezpieczenia dla delegatów Ministerstwa Sportu i Turystyki
- Remont pomieszczeń po zalaniu, Szczecin, ul. Potulicka 2
- Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet wraz z ochroną przed atakami DDoS przez okres 48 miesięcy za pośrednictwem medium Cześć 1: w postaci światłowodu Cześć 2: w technologii radiowej
- Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów na krajowe i zagraniczne przewozy autokarowe, lotnicze, kolejowe wraz z ubezpieczeniem w podróży oraz rezerwacja noclegów w Polsce i za granicą
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa budynku gospodarczego do przechowania maszyn rolniczych oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z kontenerem biurowym
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, przewidzianego do realizacji w Jaworzynie Śląskiej
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (30 lokali mieszkalnych) wraz z infrastrukturą techniczną przewidzianą do realizacji przy ul. Kazimierza Wielkiego w Żarowie, powiat Świdnicki.
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Politechnicznych w Głogowie, w zakresie remontu dachu, w ramach programu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Edycja 2RPOZ/2023/6425/PolskiLad
- Przebudowa części budynków pogimnazjalnych wraz z terenem przyległym w celu stworzenia oferty dla seniorów.
- Remont i adaptacja sal dydaktycznych szkoły i sanitariatów na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.