eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów i parkingów na terenie gminy Libiąż w roku 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Libiąż: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów i parkingów na terenie gminy Libiąż w roku 2008
Numer ogłoszenia: 228493 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, fax 032 6271822.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów i parkingów na terenie gminy Libiąż w roku 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów i parkingów na terenie gminy Libiąż w roku 2008. Zimowe utrzymanie polegać będzie na zapewnieniu bezpiecznych warunków poruszania się pojazdów i pieszych po drogach, chodnikach, parkingach, placach (zajezdniach autobusowych) znajdujących się w obrębie miasta Libiąża oraz m.in. poprzez: - usuwaniu śniegu z jezdni, chodników, placów, parkingów (odpłużenie), - zwalczanie śliskości zimowej, - wywóz śniegu na tereny niezabudowane (przewidywana ilość - 50 m3), - rozmieszczenie 10 szt. pojemników z piaskiem w miejscach najbardziej zagrożonych dla ruchu kołowego (przy wzniesieniach), oraz na zapewnieniu bezpiecznych warunków poruszania się pojazdów i pieszych po drogach, parkingach, znajdujących się w obrębie sołectw Gromiec i Żarki, m.in. poprzez: - usuwaniu śniegu z jezdni i parkingów, (odpłużenie), - zwalczanie śliskości zimowej, Szczegółowy wykaz standardów utrzymania dróg, wykaz dróg, chodników, placów i parkingów, rozmieszczenia pojemników z piaskiem, stanowią załączniki nr 7, 8a, 8b, 8c, 9, 10, 11, do SIWZ. W załączniku nr 3 kosztorys ofertowy do SIWZ w kolumnie 4 podano ilości usług do wyliczenia ceny ofertowej. Rzeczywiste ilości usług będą wynikały z warunków pogodowych i zostaną rozliczone zgodnie z umową. Termin wykonania zamówienia: W okresie od 01.01.2008 roku do 31.12.2008 roku, w okresach wymagających zimowego utrzymania. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. warunkiem udziału w postępowaniu na potwierdzenie: 1. dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (posiadającymi niezbędne kwalifikacje do zakresu wykonywanych czynności) jest: wykazanie kierowców i operatorów posiadających uprawnienia zapewniające prawidłową obsługę jednostek transportowo-sprzętowych, w ilości przynajmniej po dwóch kierowców lub operatorów do obsługi każdej jednostki transportowo-sprzętowej wymaganej przez zamawiającego, co powinno zapewnić płynność dobową wykonywanych usług 2. dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym jest wykazanie, że wykonawca dysponuje następującym sprzętem: 2.1) pługopiaskarka - samochód ciężarowy - wyposażony w piaskarkę i pług - (pługi powinny być mocowane hydrauliczne tak by pług dociskał do odśnieżanej powierzchni) - 2 sztuki 2.2) ciągnik z pługami i rozrzutnikami, umożliwiające utrzymanie wąskich dróg - minimum 3 sztuki - (pługi powinny być mocowane hydrauliczne tak by pług dociskał do odśnieżanej powierzchni). 2.3) drobny sprzęt np. rolniczy lub parkowy z pługiem i rozrzutnikiem do utrzymywania chodników (lekki, mała nośność) - 1 sztuka 2.4) koparko-ładowarka - 1 sztuka Sprzęt musi być sprawny technicznie i winien być do dyspozycji całą dobę na terenie świadczenia usługi. Powinien umożliwiać odśnieżanie dróg o szerokości minimalnej 2,5 metra. Wykonawca musi dysponować własnym sprzętem lub wykazać, że posiada go na podstawie zawartej umowy najmu, dzierżawy, użyczenia lub leasingu obejmującej okres realizacji przedmiotowego zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. V SIWZ, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, w celu potwierdzenia przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na potwierdzenie warunku zawartego w rozdziale IV pkt 1 lit. a i art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, właściwy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, właściwy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 2 i pkt. 3: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdziale IV pkt. 1, lit. b.1 SIWZ i art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - według załącznika nr 6 do SIWZ; (sprzęt musi być sprawny technicznie oraz odpowiednio oznakowany) - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdz. IV pkt. 1 lit. b.2, ppkt. 2.1-2.4 SIWZ i art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie Pozostałe dokumenty, których żąda zamawiający: 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 8. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT) według załącznika nr 2 do SIWZ. 9. Kosztorys ofertowy szczegółowy zawierający ceny jednostkowe według zał. nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (BIP)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. Nr 7, tel. 0-32/ 6271-311 wew. 132, 127, w godz.: poniedziałek 9:00 - 17:00, wtorek-piątek: 7:15 - 15:15. Specyfikacja jest bezpłatna..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są: Radosław Warzecha - Kierownik Referatu ds. Gospodarki Komunalnej, Maciej Kasperczyk - Inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. Nr 7, tel. 0-32/ 6271-311 wew. 132, 127, w godz.: poniedziałek 9:00 - 17:00, wtorek-piątek: 7:15 - 15:15.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.